Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näyttelee rakastunutta

Vierailija
12.10.2023 |

Miksi mies toimii näin? Pelkääkö yksinäisyyttä, että pitää olla joku rinnalle? Vaatii ammattitason näyttelemistä jos rakastunutta näytteleminen jatkuu pitkään. Jouduin tällaisen uhriksi. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palavaa rakkautta ja sitten on järkisuhderakkautta. Järkisuhderakkaudella kai syntyy pitkät liitot, palava rakkaus polttaa molempia osapuolia ja sitten katoaa. Ehkä hänen palava rakkautensa ei palanut kovin pitkään.

Vierailija
2/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustuin deittisovelluksessa mieheen, jonka kanssa kirjoittelin pitkään, ja joka alkoi jo laitella sydämiä huomien toivotuksiin jne.

Viestien laittelu loppui siihen, kun ehdotin tapaamista. Työkiireet syynä, ja lopulta täysi ghostaus. Täytyy sanoa, että lievästi hämmentävää käytöstä 🤔

En sitten tiedä, oliko kiva olla olemassa "joku", jolle kirjoitella, mutta tapaamista varten en ollut riittävän kiinnosta. Parempi tietty näin, kuin että olisin huomannut "varasijani" vasta esim. pitkän tapailun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse tutustuin deittisovelluksessa mieheen, jonka kanssa kirjoittelin pitkään, ja joka alkoi jo laitella sydämiä huomien toivotuksiin jne.

Viestien laittelu loppui siihen, kun ehdotin tapaamista. Työkiireet syynä, ja lopulta täysi ghostaus. Täytyy sanoa, että lievästi hämmentävää käytöstä 🤔

En sitten tiedä, oliko kiva olla olemassa "joku", jolle kirjoitella, mutta tapaamista varten en ollut riittävän kiinnosta. Parempi tietty näin, kuin että olisin huomannut "varasijani" vasta esim. pitkän tapailun jälkeen.

Jos se mies oli varattu, eikä siksi halunnut tavata. Tarvitsi vain huomiota.

Vierailija
4/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi raskasta kun tajuaa toisen toimineen näin. Itse olen rehellinen ihminen, enkä voisi koskaan kuvitella toimivani näin. Taitaa olla vain karu fakta, että toiset ihmiset ovat epärehellisiä. 

Vierailija
5/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On palavaa rakkautta ja sitten on järkisuhderakkautta. Järkisuhderakkaudella kai syntyy pitkät liitot, palava rakkaus polttaa molempia osapuolia ja sitten katoaa. Ehkä hänen palava rakkautensa ei palanut kovin pitkään.

Henkkoht en usko tähän. Olen ollut pitkissä järkisuhteissa mutta onnellinen en ollut koskaan. Ei se vaan riittänyt kummallekaan. Sittemmin rakastuin, palavasti ja molemminpuolisesti. Jos tämä suhde joskus loppuu, en enää ikinä voisi ajatellakaan muuta. 

Vierailija
6/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Henkkoht en usko tähän. Olen ollut pitkissä järkisuhteissa mutta onnellinen en ollut koskaan. Ei se vaan riittänyt kummallekaan. Sittemmin rakastuin, palavasti ja molemminpuolisesti. Jos tämä suhde joskus loppuu, en enää ikinä voisi ajatellakaan muuta. 

Niin ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu voi jäädä pitkiin suhteisiin millään ns.järkisyillä. Jos tunnetta ei ole niin sitä ei ole. Onhan näitä, mutta silloin toinen kärsii tai sitten kaksi tyhjää kuorta elää yhdessä jolloin kummankin tunne-elämä on epänormaali. Tyhjiä kuoria yrittävät täyttää mm.muilla ulkoisilla asioilla. 

Vierailija
7/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen eroamassa suhteesta, jossa miehen puolelta on vain "järkisuhderakkautta". Seksiä meillä ei ole ollut enää yli kahteen vuoteen eikä hellyyttä yli vuoteen. Nukumme eri huoneissa. Mies olisi ollut valmis jatkamaan, jos olisi vielä hellyyttä (mielellään seksiäkin mutta ei välttämättä), mutta miksi ihmeessä olisi, kun enää ei ole niitä tunteita kummallakaan osapuolella. Minulla niitä oli ensimmäiset vuodet ja rakastuneena hyväksyin sen, että mies sanoi, ettei hänelle ole luonnollista puhua rakastamisesta. Sitten tajusin, ettei kyse ole vain puhumattomuudesta vaan siitä, ettei hänellä ole sellaisia tunteita.

Huijatuksi en itseäni koe, tein vain sen tyhmyyden, että halusin uskoa toisen muuttuvan tai olevan sellainen kuin kuvittelin. Eivätkä nämä vuodet missään tapauksessa hukkaan menneet, meille kertyi kuitenkin paljon hienoja, yhteisiä kokemuksia.

Mutta ei koskaan enää järkisuhdetta minulle! Mieluummin intohimoinen ja lyhyt suhde, jos intohimoista ja pitkää suhdetta ei ole tarjolla.

Vierailija
8/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu voi jäädä pitkiin suhteisiin millään ns.järkisyillä. Jos tunnetta ei ole niin sitä ei ole. Onhan näitä, mutta silloin toinen kärsii tai sitten kaksi tyhjää kuorta elää yhdessä jolloin kummankin tunne-elämä on epänormaali. Tyhjiä kuoria yrittävät täyttää mm.muilla ulkoisilla

Järkisyillä ne liitot on iät ja ajat tehty. Sukujen eduksi, taloudellisen turvan takia, vanhuuden turvaksi, lapsien teon takia. Onhan näitä. Romanttinen rakkaus ykkösvalintakriteerinä on uutta perua ja lähinnä länsimaissa. Samassa suhteessa kasvanut myös avioerot.

Vierailija
9/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos se mies oli varattu, eikä siksi halunnut tavata. Tarvitsi vain huomiota.

Tämä kävi itsellänikin mielessä. Kai sitä ensin luulisi, ettei parisuhteessa oleva tuolla pyörisi useamman tunnistettavan kuvan kanssa, mutta ehkä en jatkossa sitten ole niin naiivi. Hämmentävä kokemus kyllä oli.

Vierailija
10/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena rakastuin ihan pohjattoman syvästi. Oltiin hetki yhdessä ja sanoin ystävälleni: tätä en kestä, tää on liian suurta, raastavaa. Yhdessä oli ihanaa, erossa tuskaa. Luulin jotenkin, että vain minä olin niin rakastunut, mutta hän sanoi ikävöivänsä yhtä paljon. Muistelen häntä vieläkin, 40v jälkeen.

Mukavan miehen kanssa onnellisessa aviossa 29v

Vierailija
11/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuorena rakastuin ihan pohjattoman syvästi. Oltiin hetki yhdessä ja sanoin ystävälleni: tätä en kestä, tää on liian suurta, raastavaa. Yhdessä oli ihanaa, erossa tuskaa. Luulin jotenkin, että vain minä olin niin rakastunut, mutta hän sanoi ikävöivänsä yhtä paljon. Muistelen häntä vieläkin, 40v jälkeen.

Raastava rakkaus voi joskus käydä liian raskaaksi. Arkipäiväinen, rutiinien täyttämä arki on joskus helpompi elää. 

Vierailija
12/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan ollut yhdessä miehen kanssa jota en rakastanut, koska halusin lapsia ja hän oli todennäköisesti viimeinen toivoni saada oma perhe. No, yllätys yllätys suhde oli ihan kamala, ja päättyi eroon. 

Vierailija
13/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka tapaili myös parempituloista (olen keskituloinen) naista kuin minä. Esiintyi unelmavävynä tälle, oli naisen mökillä (mm. juhannuksena). Sieltä lähetti kuitenkin minulle viestejä, miten minä olen hänen juhannusheilansa..

Teki naisen kanssa pidennetyn viikonlopun Lontooseen, jossa kävivät mm. kalliissa ravintoloissa, museoissa ja musikaalissa. Mies lähetti minulle matkalta viestejä kellon ympäri. 

Samoin pommitti kuvilla ja viesteillä Hangon reissulta, jossa oli saman naisen kanssa niin ikään. 

Oletettavasti nainen tajusi, että mies oli hänen kanssaan vain rahan ja hyödyn takia, ja päätti suhteen.

Vierailija
14/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapailin miestä, joka tapaili myös parempituloista (olen keskituloinen) naista kuin minä. Esiintyi unelmavävynä tälle, oli naisen mökillä (mm. juhannuksena). Sieltä lähetti kuitenkin minulle viestejä, miten minä olen hänen juhannusheilansa..

Teki naisen kanssa pidennetyn viikonlopun Lontooseen, jossa kävivät mm. kalliissa ravintoloissa, museoissa ja musikaalissa. Mies lähetti minulle matkalta viestejä kellon ympäri. 

Samoin pommitti kuvilla ja viesteillä Hangon reissulta, jossa oli saman naisen kanssa niin ikään. 

Oletettavasti nainen tajusi, että mies oli hänen kanssaan vain rahan ja hyödyn takia, ja päätti suhteen.

Eräs Suomen rikkaimpia naisia oleva ei ole tällaista vastaavaa toimintaa tajunnut vuosienkaan jälkeen. Westcoast.

Vierailija
16/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Raastava rakkaus voi joskus käydä liian raskaaksi. Arkipäiväinen, rutiinien täyttämä arki on joskus helpompi elää. 

Totta. Elin kiihkeässä mutta todella raskaassa suhteessa 10 vuotta. Nyt olen onnellisesti naimisissa mukavan ja vakaan miehen kanssa. En enää vaihtaisi!

Vierailija
17/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunteissaan rehellisiä ja rakastavia naisia kohdellaan rumasti. Miksi on ok huijata. Onko kyse lapsuuden ja nuoruuden kasvatuksesta että on opittu rumaan ja huijaavaan käytökseen. 

Vierailija
18/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu voi jäädä pitkiin suhteisiin millään ns.järkisyillä. Jos tunnetta ei ole niin sitä ei ole. Onhan näitä, mutta silloin toinen kärsii tai sitten kaksi tyhjää kuorta elää yhdessä jolloin kummankin tunne-elämä on epänormaali. Tyhjiä kuoria yrittävät täyttää mm.muilla ulkoisilla

Kyllä ihan hyvin voi järkiavioliitto kestää läpi elämän. Kun ei ole sitä suurta rakkautta, ei toinen osapuoli pysty loukkaamaan herkästi eikä mustasukkaisuuskaan vaivaa kumpaakaan. Toki vuosien myötä alkaa yhä enemmän arvostaa puolisoaan, mikäli hän on kunnollinen ja rehellinen. Syrjähypyt saattavat olla aika tavallisesti sallittuja järkiliitossa eikä niitä kerrota ja puida loputtomiin. Toki sp-tauteja voi tartuttaa puolisoonsa, mutta ei kaikki hätkähdä siitäkään. Jotkut nyt vaan ottavat ensimmäisen, joka esim. kosii. Antaa kaikkien kukkien kukkia, eikös vaan?

Vierailija
19/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On tosi raskasta kun tajuaa toisen toimineen näin. Itse olen rehellinen ihminen, enkä voisi koskaan kuvitella toimivani näin. Taitaa olla vain karu fakta, että toiset ihmiset ovat epärehellisiä. 

Jos sinua yhtään lohduttaa, voin kertoa kaikkien aktiivisesti kumppania etsivien tulevan samaan johtopäätökseen. Toisaalta siinä oppii jotain uutta ihmisistä ja osaa valikoida ehkä hieman tarkemmin mielenkiinnon kohteensa tai uskaltaa jättää epärehelliseksi osoittautuneen ihmisen kauas taakseen.

Vierailija
20/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up