Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et ole ottanut influenssarokotetta ainakaan 10:neen vuoteen:

Vierailija
27.05.2021 |

Kuinka monta kertaa olet sairastanut influenssan rajusti?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ottanut influenssarokotetta, enkä ole tiettävästi sairastanut influenssaa.

Mulla on joka kevät ja syksy pikku flunssa (yskällä) ja välillä katoaa ääni. Kuumetta/lämpöä ei ole ollut flunssan yhteydessä sitten vuoden 1991.

Olen syönyt terveellisesti ja epäterveellisesti eikä sillä ole havaintojeni mukaan ollut vaikutusta mun nuhiin tai yskiin.

Vierailija
22/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut sitä 38 vuoteen enkä muitakaan piikkejä enää 18 vuoteen. En kyllä muista influenssoja sairastaneeni, vesirokko kenties pahin v -99

Vierailija
24/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ottanut influenssarokotetta, enkä ole tiettävästi sairastanut influenssaa.

Mulla on joka kevät ja syksy pikku flunssa (yskällä) ja välillä katoaa ääni. Kuumetta/lämpöä ei ole ollut flunssan yhteydessä sitten vuoden 1991.

Olen syönyt terveellisesti ja epäterveellisesti eikä sillä ole havaintojeni mukaan ollut vaikutusta mun nuhiin tai yskiin.

Sama juttu tulee olemaan koronan kanssa. Ei se sen kummempi flunssa oo.

Vierailija
25/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain influenssarokotuksen vuosituhannen vaihteessa, kun töihin tultiin rokottamaan henkilökunta. Influenssaa minulla ei ole ollut koskaan, ja flunssa muistaakseni kahdesti joskus 80-luvulla. Olen ammatiltani opettaja, joten altistumista en ole voinut välttää, mutta silti hengitystieinfektiot kiertävät minut kaukaa.

Vierailija
26/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-logiikan mukaan joka fkunssakausi olisi potentiaalinen katastrofi, ilman rokotetta...

Vierailija
27/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0, en ole koskaan ottanut tuota rokotetta,enkä ota.

En ole ollut edes flunssassa varmaan 15 vuoteen.

Minäkään en ole koskaan ottanut influenssarokotetta - enkä ota.

En tiedä, sairastinko lapsena influenssan. Yhden kerran oli nimittäin raju tauti, korkealla kuumeella. Jos sen jälkeen on ollut influenssaa, niin lievänä, kuten normaalilla ihmisellä aina. Lapset ja vanhukset on herkkiä influensalle, mutta se kerta visiin riittää ja sitten lievää, jos ollenkaan. Luonnollisesti!

Vierailija
28/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole ottanut rokotetta enkä ole influenssia sairastanut. Enkä koronaa. En ottanut sikapiikkiäkään, enkä sairastunut (varsinkaan narkolepsiaan). Minulla ei ole edes flunssaa joka vuosi. 

Koronarokotteen otan mahdollisesti, jotta voin matkustaa, muuten pärjäisin ilman.  

eikö ois kuitenki mukavampi matkustaa tervennä tai ettei tarttisi matkoilla ja ulkomaan lomilla koko ajan pelätä kymmeniä potentiaalisia sivuvaikutteita joita tuota kokeilleiden on kerrottu saaneen. On se minusta aika törkeää kiristämsitä jollei maastä pääse ulos muuten kuin riskeeraamalla terveytensä ja vetreytensä noilla koehötseillä

Vierailija
29/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sairastanut influenssaa. Toivon, etten koskaan sairasta.

Vierailija
30/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys sairastua on pieni. Rokotetta suositellaankin lähinnä niille joilla sairastuminen olisi perussairauden takia riski.

Joillain työpaikoilla tarjotaan rokotetta siksi, ettei koko firma tyhjenisi yhdellä kertaa kun joku saa influenssan. Ja osa vapaamatkustaa.

Koronarokote on jo toista vuotta pyörinyt pandemia joka ei osoita hiipumistsa. Siksi siihen rokotetaan vähän useammin. Ja osa vapaamatkustaa.

Vierailija
31/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei saisi enää lapsena sairastaa, vaan pitää loppuelämänsä ottaa monta piikkiä vuodessa? Absurdia.

Vierailija
32/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
33/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys sairastua on pieni. Rokotetta suositellaankin lähinnä niille joilla sairastuminen olisi perussairauden takia riski.

Joillain työpaikoilla tarjotaan rokotetta siksi, ettei koko firma tyhjenisi yhdellä kertaa kun joku saa influenssan. Ja osa vapaamatkustaa.

Koronarokote on jo toista vuotta pyörinyt pandemia joka ei osoita hiipumistsa. Siksi siihen rokotetaan vähän useammin. Ja osa vapaamatkustaa.

No onhan se korona hiipunut; testella vain halutaan kaivaa väkisin esille. Oikeasti kaikki flunssat kiertää ympäri vuoden... Ne eivät ole ongelma, ellei niistä tehdä sellaista. 

Vierailija
34/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole pandemia.

Vierailija
35/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tyhmä kysymys, mutta voivatko turhat rokotteet "laiskistaa" kehon omaa järjestelmää? Työyhteisössä kiersi kamala sikaflunssa aikoinaan joulunpyhinä, ja nyt kenellekään ei ole korona aiheuttanut oireita, vaikka työ altistaa...

Vierailija
36/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikapiikin taisin ottaa vuonna 2010. Ei ole koskaan ollut influenssaa eikä viimeiseen 10 vuoteen mitään muitakaan flunssia eikä antibioottikuureja. N48

Tarkoitatko sikapiikilla sikotautirokotusta? Minä sairastin pikkulapsena tuhkarokon, vesirokon ja sikotaudin ja minua rokotettu niinkin häijyä tautia vastaan kuin isorokko.

Vierailija
37/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran

Vierailija
38/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ikinä enkä sairastanutkaan yhtään influenssaa. En ymmärrä miten jotkut aikuiset ihmiset sairastavat jatkuvasti kuumetauteja.

Vierailija
39/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamatkustajien läsnäolon ei pitäisi henkisesti häiritä niitä jotka ilomielin ottavat piikkinsä ja pitävät sitä tervellisenä ja hyvinvointiaan lisäävänä riskittömänä rohtona

Vierailija
40/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole ottanut rokotetta enkä ole influenssia sairastanut. Enkä koronaa. En ottanut sikapiikkiäkään, enkä sairastunut (varsinkaan narkolepsiaan). Minulla ei ole edes flunssaa joka vuosi. 

Koronarokotteen otan mahdollisesti, jotta voin matkustaa, muuten pärjäisin ilman.  

eikö ois kuitenki mukavampi matkustaa tervennä tai ettei tarttisi matkoilla ja ulkomaan lomilla koko ajan pelätä kymmeniä potentiaalisia sivuvaikutteita joita tuota kokeilleiden on kerrottu saaneen. On se minusta aika törkeää kiristämsitä jollei maastä pääse ulos muuten kuin riskeeraamalla terveytensä ja vetreytensä noilla koehötseillä

Täytyy hyväksyä se tosiasia, että jatkuvasti mutatoituvia virustauteja ei saada rokotteilla pois.

Ei kannata matkustaa maahan silloin, kun siellä on flunssakausi meneillään, jos epäilee ettei kunto kestäisi.

Influenssalla on vaikka mitä vaikutuksia kehoon (aivoihin, sydämeen, jne.), mutta eipä se ole matkustelua estänyt. Korona ei ole sen kummempi tässä asiassa. Influenssakuolemiin liittyviä seikkoja ei vain ole mainostettu.