Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kaikki karppausta yrittäneet tyytyväisiä? Vai lopetitteko ja jos niin mistä syystä?

Vierailija
19.08.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppaus helppoa ole, mielihaluja tulee ja tilanteita jossa ei ole hiilaritonta ruokaa vaikka yleensä löytyikin jotain sallittua. Kyllä karppauksessa vaaditaan tahdon lujuuttakin ja sitä minulla on vähemmän kuin toivoisin. Karpatessa voin kuitenkin loistavasti, minä vätys tunsin itseni energiseksi ja iloiseksi. Painoakin tippui 4 kiloa kolmessa kuukaudessa mikä oli aika vähän, mutta joka tapauksessa sitä aikaa en kadu. Haluaisin sen olon uudelleen, mutta palannut vätys-minäni pistää hanttiin.

Vierailija
2/2 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen karppikirjallisuuteen auttaa, helpompi onnistua jos tietää mitä tekee. Itsekuria en tarvinnut nimeksikään, mielitekoja ei tule kun syö vatsansa täyteen kunnon ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme