Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ainoastaan pannut vaimoa

Vieras124
26.05.2021 |

ärsyttää jätkien illoissa kun muut miehet puhuu kuinka monta eri naista ne on saanut viimeaikoina. Itse olen ainoastaan pannut vaimoani, tämä ärsyttää minua. Minäkin haluaisin panna muita naisia. Vaimoni ei suostu parinvaihtoon.....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pannut vaimoa vai pannut ainoastaan vaimoa. ;)

Vierailija
22/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon kanssa täytyisi tehdä muutakin kuin panna. On pian entinen vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä toisenkin vaimoja pantu.. Ja hyvää oli..

Vierailija
24/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m_48 kirjoitti:

En minäkään ole pannut kuin vaimoani. Joskus käy mielessä minkälaista se jonkun toisen kanssa olisi, mutta kun seksihommat vaimon kanssa kunnossa, niin ei tarvetta lähteä muiden kanssa kokeilemaan.

No miksi pitäisi olla useamman kanssa? En käsitä.

Vierailija
25/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika rankkaa, että kun on yksi elämä, ja haluat vain kokea jotain, niin pitää rikkoa perhe jne ja jäädä onnettomaksi. Ehkä parisuhde voi venyä, jos ei veny niin surullista sekin on.

No ei puolison pidä venyä niin että toinen käy vieraissa tai suostua parinvaihtoon tms. Mies on vapaa ottamaan eron ja menemään sinne minne muna osoittaa. Ei ole ketåän estämässä ja tekemässä surulliseksi. Kuinka moni mies antaisi vaimon mennä vieraisiin kun se haluaa kokea muitakin munia kun on raukka ollut vain miehensä kanssa? Niinpä, 0.

Tuo aloituksen esimerklki on varma merkki siitä että mies on vanha.

Vierailija
26/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä ollut keskustelua että monet miehet kokevat sen kiihottavan jos vaimo panee toista?? Puhu siis vain omasta puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi