Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ainoastaan pannut vaimoa

Vieras124
26.05.2021 |

ärsyttää jätkien illoissa kun muut miehet puhuu kuinka monta eri naista ne on saanut viimeaikoina. Itse olen ainoastaan pannut vaimoani, tämä ärsyttää minua. Minäkin haluaisin panna muita naisia. Vaimoni ei suostu parinvaihtoon.....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin olet jäänytmelko paljosta paitsi. Lähde risteilylle tai kokeile nyt jotain naista vaikka seuraavalla työmatkallasi.

Vierailija
2/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi otan miehen joka on pannut useita naisia. Tiedän sitten että osaa arvostaa sitä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole pannut kuin vaimoani. Joskus käy mielessä minkälaista se jonkun toisen kanssa olisi, mutta kun seksihommat vaimon kanssa kunnossa, niin ei tarvetta lähteä muiden kanssa kokeilemaan.

Vierailija
4/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain toimivaa seksitarina sivustoa?

Olis kiva lueskella niitä!

Vierailija
5/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl se syy miksi en itse lähtis ihan kokemattoman kassa enää edes seurustelemaan. Kun kuitenkin kiinnostaa et mistä jää paitsi. Sit kun tietää mitä on tarjolla, niin ei tarvitse niin kuvitella.

Vierailija
6/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m_48 kirjoitti:

En minäkään ole pannut kuin vaimoani. Joskus käy mielessä minkälaista se jonkun toisen kanssa olisi, mutta kun seksihommat vaimon kanssa kunnossa, niin ei tarvetta lähteä muiden kanssa kokeilemaan.

Tämähän se olis. Jos homma toimii tosi hyvin, niin eipä tee mieli muualta hakea. En edesvaivaa päätäni sellaisilla asioilla...

Vierailija
7/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pannut vaimoasi, sehän on hyvä - et ole esimerkiksi lyönyt häntä!

Vierailija
8/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vaimollesi mitään muuta tehnyt?

Vierailija
9/26 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoja mäkin olen pannut joskus jopa omaani.

Vierailija
10/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa jamassa kuin sinä. Me erottiin koska pettämässä en käy. Selkärankaa ja kunnioitusta sen verran. No, sain kokeiluni ja kunnolla sainkin. Mutta ei ole mitään mitä en tekisi saadakseni asiat tekemättömäksi. Kaipaan ex-vaimoani ja perhettäni. Jäi jotenkin tyhjä olo niistä seksikerroista. Yhden ns. Suhteen tapaisenkin olen tässä käynyt läpi, mutta ei siitä mitään tullut. Ei vain tuntunut oikelta. Vaimo on uudessa suhteessa ollut jo jonkin aikaa. Lapset tulee hyvin toimeen miehen kanssa ja kaikki tuntuvat olevan onnellisia. Hyvä niin. Vaimolle oli aikanaan kova paikka eromme. Olen onnellinen että hän on onnellinen nykyään. Pointtini. Mieti ensin.

Vierailija
11/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin samassa jamassa kuin sinä. Me erottiin koska pettämässä en käy. Selkärankaa ja kunnioitusta sen verran. No, sain kokeiluni ja kunnolla sainkin. Mutta ei ole mitään mitä en tekisi saadakseni asiat tekemättömäksi. Kaipaan ex-vaimoani ja perhettäni. Jäi jotenkin tyhjä olo niistä seksikerroista. Yhden ns. Suhteen tapaisenkin olen tässä käynyt läpi, mutta ei siitä mitään tullut. Ei vain tuntunut oikelta. Vaimo on uudessa suhteessa ollut jo jonkin aikaa. Lapset tulee hyvin toimeen miehen kanssa ja kaikki tuntuvat olevan onnellisia. Hyvä niin. Vaimolle oli aikanaan kova paikka eromme. Olen onnellinen että hän on onnellinen nykyään. Pointtini. Mieti ensin.

Vässykkä

Vierailija
12/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mäkin pannut sun vaimoasi.

Vierailija
13/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä

Jäällen yksi pullistelijamies, ressukka.

Vierailija
14/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m_48 kirjoitti:

Sama juttu. Välillä panetus oli hirveä, mutta onneksi yksi seikka ehkäisi vieraisiin menoa. En tuntunut naisiin naisen läsnäollessa himoa. Ei ollut mitään henkistä sidettä, joka olisi nostanut kiimaan. Mekaaninen seksi ei voisi vähempää kiinnosta, jos ei ole tunnetta mukana. Kun vaimo "varastanut" kaikki tunteet ja tyydyttänyt täysin henkisesti, ei vieraille naisille ole jäänyt mitään muuta kuin seksiobjektin osa. Joten katseluiksi ja päiväuniksi ne jäi. Löysin liian täydellisen sielunkumppanin heti alussa ja ollut sen verran fiksu, että tehnyt kaikkeni, että  hän on pysynyt itselläni. 

Vierailija
15/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m_48 kirjoitti:

Sama juttu. Välillä panetus oli hirveä, mutta onneksi yksi seikka ehkäisi vieraisiin menoa. En tuntunut naisiin naisen läsnäollessa himoa. Ei ollut mitään henkistä sidettä, joka olisi nostanut kiimaan. Mekaaninen seksi ei voisi vähempää kiinnosta, jos ei ole tunnetta mukana. Kun vaimo "varastanut" kaikki tunteet ja tyydyttänyt täysin henkisesti, ei vieraille naisille ole jäänyt mitään muuta kuin seksiobjektin osa. Joten katseluiksi ja päiväuniksi ne jäi. Löysin liian täydellisen sielunkumppanin heti alussa ja ollut sen verran fiksu, että tehnyt kaikkeni, että  hän on pysynyt itselläni. 

Ohhos, aina löytyy yksi helmi sikojen joukosta.

Vierailija
16/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikostasi tulee ihan ensimmäisenä mieleen, että et ole tehnyt vaimon kanssa muuta kuin paneskelet :)

Olisiko otsikon pitänyt olla Olen pannut ainoastaan vaimoa :)

Itse olen pannut vähän muitakin, mutta kyllä nuorena aivan liian vähän  oli seksikokemuksia Olin kai turhan ujo, saamaton tai mikä syy lienee ollut opiskeluaikana jne. Nyt myöhemmin on sitten joskus aina onnistanut ja olen saanut tosi hyvää vierastakin..Ensi viikolla taas on tiedossa varmasti todella hyvää ja kiihkeää...

Vierailija
17/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis toisinpäin. Vaimo jolla vain aviomies kokemuksena. Minä ratkaisin asian näin, että kun tiesi yhden työkaverini minua katselevan, tein ehdot selväksi, sopi hänelle ja sain kokeilla. Miehelle olen kertonut että tämä on ollut minun elämäni trauma jos muita en koe. Mies kyllä ymmärsi, mutta eihän hänellä ollut mitään ehdottaa. Nyt olen helpottunut tästä kokemuksesta. Ennen kuin tyrmäätte, miettikää miten yhteiskunta suosittelee kaikenlaista kokeilemaan, myös nuoria kehotetaan kokeilemaan ennen kuin asettuvat aloilleen. Me kiltit heti asettuneet ei sitten mitään koettais. Rakkaudellahan ei tässäkään ollut sitten mitään tekemistä, vain kokemuksena haluttu tehdä.

Vierailija
18/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika rankkaa, että kun on yksi elämä, ja haluat vain kokea jotain, niin pitää rikkoa perhe jne ja jäädä onnettomaksi. Ehkä parisuhde voi venyä, jos ei veny niin surullista sekin on.

Vierailija
19/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika rankkaa, että kun on yksi elämä, ja haluat vain kokea jotain, niin pitää rikkoa perhe jne ja jäädä onnettomaksi. Ehkä parisuhde voi venyä, jos ei veny niin surullista sekin on.

Nyky maailma kun on siitä kumma että koetaan että kaikki pitää saada mitä haluaa. Koskaan ei olle tyytyväisiä siihen mitä on. Ihan oikein näin. Mies sai kokemuksensa ja vaimo miehen jolle riittää. Simple as that

Vierailija
20/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m_48 kirjoitti:

Ohhos, aina löytyy yksi helmi sikojen joukosta.

Huomioippa sitte semmonen seikka että suurin osa nuista 'sioista' on provoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän