Nainen, kulkisitko rinnat paljaana, jos saisi?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rinnat paljaana ei saisi kulkea? Mikään laki ei suoraan kiellä alastomana kulkemista.
Kyllä sen ihan järjestyslaki kieltää julkisilla paikoilla.
Eipä taida kieltää.
Minilex:
"Vaikka järjestyslaissa ei nimenomaisesti kielletä alastomuutta yleisillä paikoilla voidaan se käsitellä järjestyslain rikkomuksena, jos se katsotaan häiritseväksi."
Jännä mies 45v kirjoitti:
Kuka kieltää kulkemasta? Ainakin me miehet pitäisimme jos naiset kulkisivat rinnat paljaina.
Poliisimiehet eivät pitäisi, vaan käskisivät laittamaan vaatetta päälle ja antaisivat sakot.
No way. Kyllä se heiluminen alkaisi ärsyttää ja painovoima iskisi vielä pahemmin, jos ei näillä lolloilla ois mitään supportia.
Vierailija kirjoitti:
Feministit taas vauhdissa...
Jännää. Onko kesällä kadulla paidattomina kuljeksivat ja terasseilla roikkuvat sedät feministejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rinnat paljaana ei saisi kulkea? Mikään laki ei suoraan kiellä alastomana kulkemista.
Ei kiellä.
Tai jos vielä väität olevasi oikeassa, niin laita pykälä, jotta voimme tarkastaa asian.
Menepä kävelemään vaikka Prismaan alasti niin huomaat, että kyllä se on kiellettyä.
Nuorena poikana etelänmatkalla olin uimarannalla ja ohitseni käveli joku 80 kiloinen saksalaismamma ruskettuneet lollot paljaana. Olihan se melkoinen näky.
En ihan ymmärrä tätä keskustelua, jota on käyty siitä, että naistenkin rinnoilta pitäisi viedä niiden seksuaalinen merkitys ja naisten tulisi voida kulkea ilman paitaa halutessaan. Miksi rinnat eivät saisi olla seksuaalinen osa kehoa? Eihän seksuaalisuutta voi ihmisestä kitkeä, eikä kuulukaan kitkeä.
Keskustelimme juuri tästä chileläisen vaimoni kanssa maatessamme sängyllä aamuseksin jälkeen tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiellä.
Tai jos vielä väität olevasi oikeassa, niin laita pykälä, jotta voimme tarkastaa asian.
Järjestyslaki. Siveetön käyttäytyminen. www.finlex.fi
En kuljeksisi mutta rannalla toki mielelläni, kuten miehetkin. Mulla on kauniimmat rinnat kuin useimmilla heistä ja uimapuku tuntuu inhottavalta iholla. Eihän miehetkään käytä rannalla tai uidessa yläosia.
Miten niin jos saisi? Saahan sitä; senkun kävelee.
En. Itse en ymmärrä näitä feministejä jotka voimautuvat kun saavat kulkea rinnat paljaana ja menkkaveret vapaasti vuotaen. Itse olen mielummin liivit päällä kun on mukavampaa esim. juosta ja kävellä niin että rinnat eivät heilu. Samoin olen mielummin puhdas ja kuiva kuin että antaisin veren valua vapaasti ja joutuisin sitten illat pesemään verisiä vaatteita. Ei minua siis nolota menkat tai haittaa jos muut tietävät että milloin ne ovat. Ihan vaan oman mukavuuden vuoksi käytän kuukautissuojaa. En siksi että miehet minua siihen painostavat.
No en kulkisi. Olen aina kotona ilman liivejä mutta en koskaan ilman paitaa, tuntuisi oudolta kulkea paidattomana vaikka kukaan muu kuin minä (ja ehkä mies) ei näkisi. Ja julkisella paikalla tai rannalla en todellakaan. En muutenkaan pidä paljastavista vaatteista, kuten bikineistä, lyhyistä shortseista tai napapaidoista vaikka olen vähän reilu parikymppinen ja hoikassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiellä.
Tai jos vielä väität olevasi oikeassa, niin laita pykälä, jotta voimme tarkastaa asian.Järjestyslaki. Siveetön käyttäytyminen. www.finlex.fi
Millä logiikalla vauvan ruokintaväline on siveetön?
Kuumana päivänä saattaisin kulkeakin, mutta ehkä mieluummin pukisin push-up avorintsikat.
Kuljen heppi heiluen, saa tai ei. Olen muun suku puolinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jos saisi? Saahan sitä; senkun kävelee.
Ei mene ihan noin. Tulee nimittäin poliisisetä sakottamaan siveettömästä käytöksestä, jos sellaista yrittää. Miten tämä asia voi olla näin monelle epäselvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiellä.
Tai jos vielä väität olevasi oikeassa, niin laita pykälä, jotta voimme tarkastaa asian.Menepä kävelemään vaikka Prismaan alasti niin huomaat, että kyllä se on kiellettyä.
Kauppa on yksityinen liikeyritys joka voi määrätä omat sääntönsä. Voi verrata vaikka siihen kuinka hieno ravintola vaatii miehiä pukemaan kravatin kaulaansa.
Ja sun yläosa paljaana kera läskimahan, nou nou! En katsois vaikka maksettaisiin.
Just tollasten pervoperttien 🤮vuoksi en esittele rintavarustustani, vaikka saisin tai maksettais