Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
10041/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän sveitsi, azerbaizan ja belgia finaalin vikoiksi? Veikkaan sinne myös portugalia ja islantia.

Vierailija
10042/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut Ranskan ja Australian kappaleisiin vaikka ennen en niistä välittänyt. Itsekin kun olen autismikirjolla, on kiva nähdä euroviisuissa esiintyjiä kirjolta.

Että lisää kirjoa vaan sinne sateenkaaren tuolle puolen. Voi jeesus. Eikö nyt voida kaikki olla vaan ihmisiä ja ottaa biisit biiseinä ruotimatta kenenkään mielenterveyttä tai seksuaalisuutta. Kiitooooooooooooooooos.

Ei viestini liittynyt seksuaalisuuteen eikä mielenterveyteen, vaan autismikirjoon.

No kuule kun ei kiinnosta sun eikä kenenkään muunkaan autismikirjot. Euroviisut on laulukilpailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Show-meininki viisuissa. Siellähän pitää taiteilijoiden vähän irroitellakin, ei aina voi olla niin kuoleman vakavaa.

Aseella uhkailun ja päähän ampumisen esittäminen mielestäsi pientä mukavaa irrottelua?

Aika sairas huumori pitää ihmisellä olla jos päähänampuminen ja toisen alistaminen ja nöyryyttäminen naurattaa. No, meitä on joka junaan ja yhdet kiskot.

Vierailija
10044/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut Ranskan ja Australian kappaleisiin vaikka ennen en niistä välittänyt. Itsekin kun olen autismikirjolla, on kiva nähdä euroviisuissa esiintyjiä kirjolta.

Että lisää kirjoa vaan sinne sateenkaaren tuolle puolen. Voi jeesus. Eikö nyt voida kaikki olla vaan ihmisiä ja ottaa biisit biiseinä ruotimatta kenenkään mielenterveyttä tai seksuaalisuutta. Kiitooooooooooooooooos.

Ei viestini liittynyt seksuaalisuuteen eikä mielenterveyteen, vaan autismikirjoon.

No kuule kun ei kiinnosta sun eikä kenenkään muunkaan autismikirjot. Euroviisut on laulukilpailu.

Ja sitten kun siellä kirjainyhdistelmäaikuinen perseilee, se on muka ok.

Vierailija
10045/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Ukraina ei voita sen takia, kun siellä nyt sattuu olemaan sota. Paras viisu voittakoon, ei sotketa politiikkaa tähän.

Mielestäni Ukrainalla on paras viisu :)

Musta San Marinolla oli, mutta koska se ei päässyt finaaliin ja Ukraina on toiseksi paras, niin äänestän sitä. 

Vierailija
10046/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cornelian puolustaminen on kaksinaismoralismia. Jos uhri olisi ollut nainen jonka kimppuun mies olisi käynyt noin, niin se ihan varmasti tulkittaisiin seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta seksismin takia naisen toteuttama häirintä ei tietenkään voi olla häirintää.

Kyllä tuo minun mielestäni on Cornelialta seksuaalista häirintää ja lisäksi nöyryyttämistä. Toivotaan, ettei Cornelia voita, koska hänen voitonjuhlistaan syntyisi kammottava näytelmä. Toivotaan, että Ruotsilla olisi hänelle joku "esiliina" mukana, joka pitäisi huolen siitä, että Cornelia pysyisi edes yhden illan erossa alkoholista.

Eikö ne sanoneet että on ystävää ja puolisoa ja suunnilleen koko suku? Lisäksi tietysti Ruotsin tiimi. Eipä näytä auttaneen, ei edes sen vertaa että kukaan heistä olisi ymmärtänyt pahoitella tapahtunutta. 

Vierailija
10047/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko Ranskan esiintyjistäkin joku autismikirjolla? Minusta on ihan hyvä, että kirjolla oloa tuodaan esille. Tekee asiasta puhumisesta normaalimpaa ja lisää autismitietoisuutta nenttiväestössä.

Vierailija
10048/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on hyvä että euroviisuissakin on osallistujia autismikirjolta, jotta autisteja ei nähtäisi täysin toimintakyvyttöminä jotka eivät pysty menestymään esim. julkkiksena.

Vierailija
10049/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko Ranskan esiintyjistäkin joku autismikirjolla? Minusta on ihan hyvä, että kirjolla oloa tuodaan esille. Tekee asiasta puhumisesta normaalimpaa ja lisää autismitietoisuutta nenttiväestössä.

Ei ranskan esiintyjä ole, vaan Sheldon Riley

Vierailija
10050/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros on silti suosikkini, harmi että sen puolesta finaaliin meni unettavia ja surkeita itkubiisejä

Vierailija
10051/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Puolalla synkkä biisi. En ollut kiinnittänyt huomiota, kun en siitä tykkää kovin paljoa. Hui.

Puola on yksi suosikeistani, mutta rehellisesti en edes ajatellut lyriikoiden olevan noin synkeät.

Hyvä esimerkki, että valtaosassa kappaleista sanoilla ei oikeasti ole mitään merkitystä, vaikka Suomen kohdalla niitä usein lyriikkavideoiden johdosta etukäteen voimakkaasti arvostellaan

Vierailija
10052/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cornelian puolustaminen on kaksinaismoralismia. Jos uhri olisi ollut nainen jonka kimppuun mies olisi käynyt noin, niin se ihan varmasti tulkittaisiin seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta seksismin takia naisen toteuttama häirintä ei tietenkään voi olla häirintää.

Kyllä tuo minun mielestäni on Cornelialta seksuaalista häirintää ja lisäksi nöyryyttämistä. Toivotaan, ettei Cornelia voita, koska hänen voitonjuhlistaan syntyisi kammottava näytelmä. Toivotaan, että Ruotsilla olisi hänelle joku "esiliina" mukana, joka pitäisi huolen siitä, että Cornelia pysyisi edes yhden illan erossa alkoholista.

Eikö ne sanoneet että on ystävää ja puolisoa ja suunnilleen koko suku? Lisäksi tietysti Ruotsin tiimi. Eipä näytä auttaneen, ei edes sen vertaa että kukaan heistä olisi ymmärtänyt pahoitella tapahtunutta. 

Ja yleisradioyhtiön täti istui ja seurasi kuin tatti eikä tehnyt mitään ja tosiaan kukaan ei pyydä anteeksi.

Vierailija
10053/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Mahmood ja Blanco yhdessä?

Vierailija
10054/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tuosta Laurin äänestä, sen soinnista ja pehmeydestä ihan sairaasti! Ja enkkukin ääntyy just eikä melkein, ei mitään rallienglantia. Paljon odotettavaa, ja syystä, tänä iltana. Tsemppiä porukalle!

Vierailija
10055/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Show-meininki viisuissa. Siellähän pitää taiteilijoiden vähän irroitellakin, ei aina voi olla niin kuoleman vakavaa.

Aseella uhkailun ja päähän ampumisen esittäminen mielestäsi pientä mukavaa irrottelua?

Aika sairas huumori pitää ihmisellä olla jos päähänampuminen ja toisen alistaminen ja nöyryyttäminen naurattaa. No, meitä on joka junaan ja yhdet kiskot.

Mikähän kirjo tuo on, kun juuttuu jankuttamaan yhtä ja samaa asiaa tuntikausiksi? Tosiaan, meitä on joka junaan.

Vierailija
10056/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan biisi on ainutlaatuinen kun siinä on kunnon räppiä, mitä ei usein euroviisuissa kuulla.

Nyt jännitetaaän, saako Ukraina kaikilta mailta 12 points.

Ukrainan kappale paranee joka kuuntelulla, paljon huonommillakin on viisut voitettu.

Meillä on kaikki peukut pystyssä, Ukraina tarvitsee kaiken mahdollisen tuen joka areenalla.

Sydäntä lämmitti ja särki yhtä aikaa, kun laulaja kiitti yleisöä Ukrainan saamasta tuesta.

Ukraina VOITTOON, sekä Euroviisu- että sotatantereilla!!

Ps. se korni-lea on aivan hirveä sekä käytös että musiikki, verratkaapa tuota "kuvatusta" Ukrainan iloa ihmisille tuoviin muusikoihin, ovat kuin yö ja päivä.

Toivottavasti Sweden zero points... 

Vierailija
10057/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan biisi on ainutlaatuinen kun siinä on kunnon räppiä, mitä ei usein euroviisuissa kuulla.

Ja räpätään sekä lauletaan äidin ja aikuisen pojan välisestä suhteesta. Aikuisen pojan äitinä naurahdin kun luin kappaleen sanoituksen käännöksen Lyricstranslate.comista kun oma poikanikin kieltää minua ostamasta hänelle vaatteita ja kehottaa elämään nyt omaa elämää. Vakuuttaa pärjäävänsä.

Onko viisuja voitettu äidille lauletulla laululla? Ovatko äitien ja poikien asiat tärkeitä?

Vierailija
10058/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tuosta Laurin äänestä, sen soinnista ja pehmeydestä ihan sairaasti! Ja enkkukin ääntyy just eikä melkein, ei mitään rallienglantia. Paljon odotettavaa, ja syystä, tänä iltana. Tsemppiä porukalle!

Toivottavasti illan koosteeseen leikataan Suomen esityksestä se kosta, jossa yleisö laulaa mukana.

Vierailija
10059/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cornelia, eikö olisi aika lopettaa siitä puhuminen, keskitytään kilpailuihin.

Minä saan äänestää Rasmusta täältä ulkomailta.

Vierailija
10060/12303 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti illan koosteeseen leikataan Suomen esityksestä se kosta, jossa yleisö laulaa mukana.

* kohta

Saakohan maat itse vaikuttaa siihen, mikä kohta esityksestä tulee koosteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme