Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Olisipa hienoa jos UK pitkästä aikaa voittaisi. Kisat olisi ensi vuonna varmaankin Lontoossa ja voitto saisi todennäköisesti brititkin taas innostumaan viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää, miten se Cornelian käytös painetaan villaisella.
Tosi kiva katsoa koko viisuja lasten kanssa, kun siellä aikuiset näyttää mallia luvan kanssa, miten porsastellaan.
Tuohan on ihan tavallista riehakkuutta viisuissa, jos hän saa sanktioita tuosta niin sitten päästään rankaisemaan muitakin oikein urakalla. Lähetysaika on niin myöhäinen että pienet lapset kannattaa laittaakin jo nukkumaan viisuyönä.
Olisiko siis ok myös, jos miespuolinen esiintyjä hyppäisi juontajan päälle tai pakottaisi tämän lattialle makaamaan? Onko miesesiintyjän tapauksessa väliä juontajan sukupuolella?
Kun kääntää asetelman ympäri, näkee paremmin, mistä tuollaisessa käytöksessä oikeasti oli kyse. Siitä, että ei kunnioiteta toisen rajoja, ehkä tuon voisi jopa lähentelyksi tai ahdisteluksi laskea. Ja ase ohimolla -esitys oli totaalisen mauton.
Aivan järjetöntä käytöstä Ruotsin edustajalta. Toivottavasti ei ainakaan voita.
Show-meininki viisuissa. Siellähän pitää taiteilijoiden vähän irroitellakin, ei aina voi olla niin kuoleman vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna on "jännät" viisut Ukrainassa. Missähän bunkkerissa ne pidetään?
Jos Ukraina voittaa, viisuja ei järjestetä siellä
Ruotsi ja Englanti on jo tarjoutuneet isännöimään.
Onko tämä jo päätetty?
Onko Ukraina jo voittanut?
Edellähän sanotaan, että JOS voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Show-meininki viisuissa. Siellähän pitää taiteilijoiden vähän irroitellakin, ei aina voi olla niin kuoleman vakavaa.
Niin kai se Bill Cosbykib ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Aseella uhkailun ja päähän ampumisen esittäminen mielestäsi pientä mukavaa irrottelua?
Olenko ainoa, vai näyttääkö Ranskan mies teistäkin Hemsworthien veljeksiltä :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ukraina ei voita sen takia, kun siellä nyt sattuu olemaan sota. Paras viisu voittakoon, ei sotketa politiikkaa tähän.
Mielestäni Ukrainalla on paras viisu :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ukraina ei voita sen takia, kun siellä nyt sattuu olemaan sota. Paras viisu voittakoon, ei sotketa politiikkaa tähän.
Mielestäni Ukrainalla on paras viisu :)
Onpa Puolalla synkkä biisi. En ollut kiinnittänyt huomiota, kun en siitä tykkää kovin paljoa. Hui.
Cornelian puolustaminen on kaksinaismoralismia. Jos uhri olisi ollut nainen jonka kimppuun mies olisi käynyt noin, niin se ihan varmasti tulkittaisiin seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta seksismin takia naisen toteuttama häirintä ei tietenkään voi olla häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, vai näyttääkö Ranskan mies teistäkin Hemsworthien veljeksiltä :D
Minulla tuli kyllä mieleen suomalainen komistus Lauri Tilkanen
Vierailija kirjoitti:
Cornelian puolustaminen on kaksinaismoralismia. Jos uhri olisi ollut nainen jonka kimppuun mies olisi käynyt noin, niin se ihan varmasti tulkittaisiin seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta seksismin takia naisen toteuttama häirintä ei tietenkään voi olla häirintää.
Mies pakottanut naisen eteensä maahan ja näytellyt ampuvansa tätä päähän???
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut Ranskan ja Australian kappaleisiin vaikka ennen en niistä välittänyt. Itsekin kun olen autismikirjolla, on kiva nähdä euroviisuissa esiintyjiä kirjolta.
Että lisää kirjoa vaan sinne sateenkaaren tuolle puolen. Voi jeesus. Eikö nyt voida kaikki olla vaan ihmisiä ja ottaa biisit biiseinä ruotimatta kenenkään mielenterveyttä tai seksuaalisuutta. Kiitooooooooooooooooos.
Tykkään kovasti Ukrainan biisistä koska siinä on kivasti eri tyylejä yhdistetty. Sama juttu viime vuonna, niillä oli hyvä biisi. En kestä jos joku nuori vosu glitter bodyssa kera tuulikoneen voittaa jollain teknohömpötyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo minun mielestäni on Cornelialta seksuaalista häirintää ja lisäksi nöyryyttämistä. Toivotaan, ettei Cornelia voita, koska hänen voitonjuhlistaan syntyisi kammottava näytelmä. Toivotaan, että Ruotsilla olisi hänelle joku "esiliina" mukana, joka pitäisi huolen siitä, että Cornelia pysyisi edes yhden illan erossa alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut Ranskan ja Australian kappaleisiin vaikka ennen en niistä välittänyt. Itsekin kun olen autismikirjolla, on kiva nähdä euroviisuissa esiintyjiä kirjolta.
Että lisää kirjoa vaan sinne sateenkaaren tuolle puolen. Voi jeesus. Eikö nyt voida kaikki olla vaan ihmisiä ja ottaa biisit biiseinä ruotimatta kenenkään mielenterveyttä tai seksuaalisuutta. Kiitooooooooooooooooos.
Ei viestini liittynyt seksuaalisuuteen eikä mielenterveyteen, vaan autismikirjoon.
En yhtään osaa arvata, kuka Euroviisut voittaa.
Ukraina voi tietysti voittaa ennen kaikkea sympatia-äänillä.
Mutta jos Ukraina ei voita, niin minulla ei ole voittajasta minkäänlaista aavistusta.
Usein voittajan on arvannut etukäteen ihan helposti, mutta nyt on toisin. Olen ns. pihalla.
Ukrainan biisi on ainutlaatuinen kun siinä on kunnon räppiä, mitä ei usein euroviisuissa kuulla.
Olisiko siis ok myös, jos miespuolinen esiintyjä hyppäisi juontajan päälle tai pakottaisi tämän lattialle makaamaan? Onko miesesiintyjän tapauksessa väliä juontajan sukupuolella?
Kun kääntää asetelman ympäri, näkee paremmin, mistä tuollaisessa käytöksessä oikeasti oli kyse. Siitä, että ei kunnioiteta toisen rajoja, ehkä tuon voisi jopa lähentelyksi tai ahdisteluksi laskea. Ja ase ohimolla -esitys oli totaalisen mauton.