Pääkaupunkiseutulainen oletko tyytyväinen asumisalueesi asukaskirjoon?
Monimuotoisuus ja kulttuurisuus on voimavara yhteiskunnassa joka rikastaa elämisen laatua
Kommentit (16)
En ole. Katukuva tummuu moninkertaisesti joka vuosi, ja ei ole varaa muuttaa valkoisille alueille.
No Tamperekin vaikuttaisi katukuvan perusteella sijaitsevan päiväntasaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt se on laajentunut keskustasta koko Tampereelle. Aika hyvin yhdessä yössä :D varmaan ensi viikolla saa jo Nokialta jokaisesta korttelista hyvää nasi gorengia.
En ole, äänestän jaloillani. Kohti kehyskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt se on laajentunut keskustasta koko Tampereelle. Aika hyvin yhdessä yössä :D varmaan ensi viikolla saa jo Nokialta jokaisesta korttelista hyvää nasi gorengia.
Onko se siis jotenkin hauskaa?
Olen erittäin tyytyväinen. Asun ihanalla alueella.
Asun kovan rahan taloyhtiössä. Yksiönkin hinta lähemmäs 200 000. Jos muualta tulevalla on siihen varaa, niin ei se minua haittaa. Aika monella nykyisin onkin puoliso muualta. Lapsiperheitä tähän lähinnä muuttaa. Hyvin koulutettuja ja työssäkäyviä.
Täälläpäin on kaunista ja turvallista. Olen oikein tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se siis jotenkin hauskaa?
On, koska se paljastaa, että ensimmäinen kirjoittaja on tuskin matkaillut Euroopan ulkopuolella tai opiskellut maantiedettä pakollista enempää lukiossa.
Kyllä olen, enhän minä muuten täällä asuisi!
Pientaloalueella lähinnä kantasuomalaisia asukkaita.
En ole, ihan liikaa helsinkiläisiä ja niitä ei kestä kukaan. Onneksi palaan takaisin pohjoiseen ensi viikolla.
Taloyhtiöasä on lähinnä lääkäreitä, asianajajia ja yritysjohtajia. Pari ulkomailta tullutta jotka ovat kyllä varmasti hyviä veronmaksajia Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiöasä on lähinnä lääkäreitä, asianajajia ja yritysjohtajia. Pari ulkomailta tullutta jotka ovat kyllä varmasti hyviä veronmaksajia Suomelle.
Mutta kaikki on hesalaisia joten paskaa sakkia
olen! silmäniloa riittää tällaiselle vanhemmallekin mammalle😍