Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Moldova on kuin vitsikäs pikkusisko joka saa hämmentää sillä huomio kiinnittyy vain isosiskoon.
t, isosisko
Vierailija kirjoitti:
Odotellessa kaikkien kannattaa kuunnella ja muistella San Marinoa vuodelta 2019. Sillon oli täälläkin asiallisia keskusteluita.
Kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä tylsiä balladeita pitää tuoda viisuihin, kuten nyt vaikka tuo Portugali. Liian tylsää kotikatsomoon ja avasin taas heti iPadin.
Eilinen semifinaali oli kyllä erinomainen esimerkki siitä, miten unettavia ja tylsiä valtaosa balladeista katsojan näkökulmasta on.
Jep, itse tykkään viisuissa eniten menevistä ja vähän maagisista esityksistä. Loreen oli aikanaan huippu omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellessa kaikkien kannattaa kuunnella ja muistella San Marinoa vuodelta 2019. Sillon oli täälläkin asiallisia keskusteluita.
Kyllä näin on.
Mikä tämä keskustelu oli, johon täällä toistuvasti viitataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä tylsiä balladeita pitää tuoda viisuihin, kuten nyt vaikka tuo Portugali. Liian tylsää kotikatsomoon ja avasin taas heti iPadin.
Eilinen semifinaali oli kyllä erinomainen esimerkki siitä, miten unettavia ja tylsiä valtaosa balladeista katsojan näkökulmasta on.
Jep, itse tykkään viisuissa eniten menevistä ja vähän maagisista esityksistä. Loreen oli aikanaan huippu omasta mielestäni.
Paljon kirjoitetaan ihan turhia ja yhdentekeviä kappaleita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hello Finland!
nice to hear you liked our Kalush Orchestra song. and thank you for your support in these difficult times. I don't even know the representation of the song shit is. love to you all. greetings from Ukraineyour representative's song is not bad. Il sorry Google translate.
Ihan ku ukrainalaiset tietäisi mikä on mammapalsta. Tosin kyllähän kansainväliset huijarit käyttää toria mutta et ole oikea ukrainalainen.
Meidän pitäisi luoda uskoa myös Rasmukseen! Asiat voivat mennä hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loren europhia on äänestetty viisujen sivuilla joskus parhaaksi viisu biisiksi.
Makasin Töölön sairaalassa käsi leikattuna kun Loreen lauloi ja voitti.
Vierailija kirjoitti:
Miten se tehdään. Täällä vaan tietokoneiden äärellä kirjoitellaan se tosiaan uskon luomista. Parhaat ideat syntyy mammapalstalla mutta rasmusta ei sillä pelasteta
Vierailija kirjoitti:
Mä olin metsässä ku Lordi voitti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, mikä on musta hevonen tänä vuonna tai onko sellaista?
Mä veikkaan Serbiaa! Osittain toiveajattelua, vaikea kuvitella että oikeasti kuitenkaan kaahaisi kärkeen. Toivoisin että se voisi olla myös San Marino, mutta ei tule tapahtumaan. Portugali, mutta ehkä sitä ei kuitenkaan lasketa mustaksi hevoseksi kun on aika pidetty. Liettuan Monika on kyllä rakastettu ja valtava fandom takana, se voisi ehkä yllättää koska jurytkin varmasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin metsässä ku Lordi voitti.
Mun eka viisi muisto oli joskus ku Suomea edusti joskus paista päivä kunnon kuu tai joku sellainen sit Rybak vuoden muistan ja Suomen viisukarsinnat eläkeläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tehdään. Täällä vaan tietokoneiden äärellä kirjoitellaan se tosiaan uskon luomista. Parhaat ideat syntyy mammapalstalla mutta rasmusta ei sillä pelasteta
Eivät he pelastusta tarvitse vaan oikealla hetkellä oikeassa fiiliksessä menee todella hyvin.
Jezebel on hyvä biisi sanotte mitä sanotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he pelastusta tarvitse vaan oikealla hetkellä oikeassa fiiliksessä menee todella hyvin.
Olen samaa mieltä. Itseäni harmittaa ekana esiintyminen, mutta Rasmuksen kannattaa vain nauttia eikä miettiä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sijotuksia on turha lähteä etukäteen arvailemaan sillä tulokset voi euroviisuissa olla erittäin yllättäviä ja odottamattomia. Sveitsikin pääsi finaaliin vaikka onkin vuoden huonoin biisi jolla ei ole mitään syytä menestyä euroviisuissa.
Hyvän aika ennen viisuja jærjestettiin perinteinen leikkiäänestys (Eurojury), jossa mudiikin ammattilaiset eri maista pisteyttivät kappaleet studioversioiden perusteella. Siinä Sveitsi pärjäsi ihan käsittämättömän hyvin. Siksi uskoin kappaleen finaalimahdollisuuksiin. Kuulemma tuon äänestyksen tulokset ovat kohtalaisen hyvin vastanneet viisujen oikeita raatituloksia, vaikka erojakin tietysti tulee kun aina live ei mene nappiin.
Ja sijoitusten arvailu etukäteenhän on hauskaa! Itse lyön niistä myös vetoa. Eilisilta tuotti muutaman kympin eli ei ollut ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on.
Mikä tämä keskustelu oli, johon täällä toistuvasti viitataan?
Serhatista puhuttiin että siinäpä vasta kunnon hopeakettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota määkivää MikkoSilvennoista vaan pidetään vuosi vuoden jälkeen studiossa. Narsisti.
Mikko on just hyvä. Tosi nokkela juonnoissaan. :)
En ole huomannut nokkelan lähelläkään olevaan.
No sehän ei ole Mikon vika.
Mikä? Mikä? Kerro? Kerro?