Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Ei pysty kattoon the rasmuksen esiintymistä madridissa.. lauri kuullostaa siltä kuin tukehtuisi
Norjan susien takana on veikattu olevan Ylviksen veljekset, mutta moni oli youtuben kommenttikentässä huomannut, että Eurovision house partyn Fairytale-coverissa osa kappaleesta laulettiin Donkeyboyn City Boyn melodialla. Donkeyboyssa on kaksi vokalistia, Cato ja Kent Sundberg, veljeksiä myöskin. Olisko tuo City Boyn melodia ollut vihje heidän henkilöllisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Norjan susien takana on veikattu olevan Ylviksen veljekset, mutta moni oli youtuben kommenttikentässä huomannut, että Eurovision house partyn Fairytale-coverissa osa kappaleesta laulettiin Donkeyboyn City Boyn melodialla. Donkeyboyssa on kaksi vokalistia, Cato ja Kent Sundberg, veljeksiä myöskin. Olisko tuo City Boyn melodia ollut vihje heidän henkilöllisyydestä?
Gaute Ormåsen og Ben Adams’ biler parkert ved Subwoolfer-innspilling
https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/Bj2m2G/gaute-ormaasen-og-ben-adams-…
Subwoolfer ei ole muuten ainoa anonyymi kokoonpano tänä vuonna. Georgian Circus Mircus -bändin taustatarina sirkuskoulu-dropouteista on paljastunut täysin keksityksi, ja kaikki jäsenet ovat ilmeisesti pseudonyymeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kattoon the rasmuksen esiintymistä madridissa.. lauri kuullostaa siltä kuin tukehtuisi
Jep… jos Lauri ei paranna lauluääntään niin rukoilen että euroviisuissa sitten lipsynkkaavat. Viisumenestyksestä viis, kunhan vaan säästävät katsojien korvat
En tajua miksi moni pitää Serbian biisistä niin paljon, kun sehän on pelkkää outoa ja sekavaa ölinää. En tykkää yhtään. Muita huonoja ovat Pohjois-Makedonia (Laulaja näyttää ja kuulostaa videolla todella tuskissaan olevalta). Myöskään Georgia, Sveitsi ja Montenegro eivät oikein sytytä.
Hyviä sen sijaan ovat olleet ainakin Itävalta ja Tšekki. Myös Maltan biisi on ollut hyvä, vaikka toki melko geneerinen.
Viisukuppilassa kuplii pinnan alla. Osa kirjoittajista on syvällä itsepetoksessa mitä tulee Laurin esiintymiseen. Joku jopa väitti Laurin laulua koko Umk:n parhaaksi!
Voi 💩 Hengenahdistusta ja kähinää luvassa myös Euroviisuissa.
"Tarkkoja yksityiskohtia bändi ei voi paljastaa, mutta he kuvailevat esitystä energiseksi, törmäileväksi ja vauhdikkaaksi."
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ff39b7c5-cbae-4a29-b1db-3abd58498fb6
Taitaa käydä darudet tai vähintään saaraaallot^
No ensi vuonna sitten taas jotain raikkaampaa!
Lempparini ovat:
Ukraina
Tsekki
Alankomaat
Saksa
Espanja
Ja surkeimmat ovat sveitsi, pohjois-makedonia ja georgia😄
En lyttää Rasmuksen uutta showta ennenkuin olen nähnyt. Voi olla hyväkin! Toivottavasti ei vaikuta Laurin laulamiseen, joka on muutenkin vähä'n niin ja näin.
Kohtahan alkaa jo harjoitukset!!!
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi moni pitää Serbian biisistä niin paljon, kun sehän on pelkkää outoa ja sekavaa ölinää. En tykkää yhtään. Muita huonoja ovat Pohjois-Makedonia (Laulaja näyttää ja kuulostaa videolla todella tuskissaan olevalta). Myöskään Georgia, Sveitsi ja Montenegro eivät oikein sytytä.
Hyviä sen sijaan ovat olleet ainakin Itävalta ja Tšekki. Myös Maltan biisi on ollut hyvä, vaikka toki melko geneerinen.
Joo ja sillä laulajalla on otsa sininen musiikkivideossa. Ja esiintyessään aikoo kai
…pestä käsiään?
Italian koronaviisuedustaja Diodato esiintyy 1. semin väliaikanumerona
Vierailija kirjoitti:
Wrs🔥🔥🔥
Miettikää, jos tuossa biisissä olisi vakavammat sanat. Sille ei varmasti naureskeltaisi.
Tällä en tarkoita, että sanat ovat huonot. Nehän on juuri viisukamaa 🤩 ja rakastan bebébé-lirkutusta.
Jos Norja-Kreikka tuo tämän norjalaiskuoron viisi jäsentä lavalle, uskon Symiin (Σύμη) 2023. Mahtava live!
Vähän lainauksia Serbian ”in corpore sano” suomennoksesta
” Tahroja huulten ympärillä, ehkä laajentunut perna?
Suurentunut perna ei ole hyvä, se ei ole kaunis
Hameeni, koira ja minä
Kävelemme kaksin, laskemme askeleita
Hame kiertää jalkani
Kävelemme ja se on siinä
Eikä sen tarvitse olla parempaa, sydän vain lyö
Annan luottamusta, anna hänen vain koputtaa
minun täytyy mennä vessaan
En odottanut kehossani mitään
Minulla on paljon hauskaa
Ja mitä nyt?”
Aika pimeetä
Ei, ei! Mitään muuta sanoitusta ei ole lupa arvostella kuin Jezebeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän lainauksia Serbian ”in corpore sano” suomennoksesta
” Hameeni, koira ja minä
Kävelemme kaksin, laskemme askeleita
Hame kiertää jalkani
Kävelemme ja se on siinä
Eikä sen tarvitse olla parempaa, sydän vain lyö
Annan luottamusta, anna hänen vain koputtaa
minun täytyy mennä vessaan
En odottanut kehossani mitään
Minulla on paljon hauskaa
Ja mitä nyt?”
Aika pimeetä
Minusta tuo kohta taas on erityisen kaunis kun se on suomennettu vähän paremmin, tässä oma yritykseni:
"Kesäpäivä, sen kirkkaat värit
Minun hameeni kehollani
Hameeni, koirani ja minä
Koirani ja minä kävelemme
Kahdestaan laskemme askeliamme
Hameeni kiertää jalkaani
Kävelemme, ja siinä kaikki!
Ei sen tarvitse tästä parantua
Sydänhän lyö itsestään
Siihen lasken luottamukseni
Antaa sen lyödä itsestään
Siihen lasken luottamukseni
Antaa sen lyödä, antaa minun hengittää
Suokoon Luoja terveyttä
Suokoon Luoja terveyttä
Suokoon Luoja terveyttä
Sillä eihän minulla ole terveysvakuutusta"
Jos voisi äänestää ulos finaalista, niin äänestäisin Ranskaa. Pahaenteinen biisi