Laivalla Helsinki-Tukholma-Tallinna-Helsinki? Miltä kuulostaa?
Mua alkoi houkutella tuo kun huomasin, että kesällä pääsisi Tukholmasta Tallinnaan. Johonkin olisi kiva lähteä ja vähän muutakin kuin vain päivä Tukholmassa risteily tai Tallinnaan.
Miehen kanssa kahdestaan oltaisiin menossa. Mietin sitäkin, että jos olisi yksi yö Tukholmassa tai Tallinnassa.
Kommentit (20)
Helvetin tylsältä ja pitkältä reissulta.
Et sitten ukoltasi kysynyt?
"Me siellä vauvasivulla päätettiin, että minä ja sinä mennään ruottinlaivalla tallinaan ja takas vai miten se menikään"
Sinne Tukholma Tallinna välille Estonia upposi. Hyvää matkaa!
Mitä haluatte laivalla tehdä? Sisähytti on ihan yhtä kiva kuin ikkunallinen, voitte keskittyä toisiinne, kunhan parivuode on riittävän iso.
Laivalla Maarianhaminaan ja pari yötä siellä hotellissa on myös kiva pikkuloma, tehtiin exän kanssa muutamaan otteeseen. Hyvin rauhallista.
Joskus noita risteilyjä on oikein edullisesti. Jos viihdytte laivalla toistenne seurassa niin sinne vaan.
Miten mies viihtyy päivää Tukholmassa / Tallinnassa?
Koronaa kannattaa edelleen varoa. FFP2:t tai 3:t mukaan ja naamalle jo terminaalissa!
Jos tykkäätte risteilyistä, niin mikä ettei, mutta eihän tuo nyt oikeastaan ole ollenkaan vaihtelua pelkkään Hki-Tukholma-Hki tai Helsinki-Tallinna-Hki risteilyyn. Jos siis rehellisiä ollaan.
Ei kiitos
Lopun kyllästynyt noilla jollilla seilaamiseen .
Laivalle kirjoitti:
Siis Viking linen sivuilta huomasin tämän.
Viking Linellä ei ole yhteyttä Tukholmasta Tallinnaan. Tallink-Siljalla on.
Itse tein joskus noin niin, että hyödynsin puoli-ilmaisia risteilyjä, joista käytin vain toisen suunnan.
Vierailija kirjoitti:
"Me siellä vauvasivulla päätettiin, että minä ja sinä mennään ruottinlaivalla tallinaan ja takas vai miten se menikään"
Voi hyvänen aika. No tietenkin olen miehen kanssa puhunut! Mikä ihme teitä joitakin oikein vaivaa??
Tallinkilla tuo on ympäri vuoden mahdollinen reitti, ei vain kesällä. Tosin tällä hetkellä Tallinna - Tukholma vain joka toinen päivä. Mutta eipä tuolla Itämerellä kellumisessa mitään erityistä hohtoa ole. Ei tämä mikään Karibia ole. Hyteissäkään ei ole parvekkeita, paitsi ehkä muutamassa kalliissa luokassa.
Vierailija kirjoitti:
Laivalle kirjoitti:
Kuten aloituksessa kirjoitin niin kesällä on. 29.6 alkaen pääsee Viikkarilla Tukholmasta Tallinnaan. Voit ihan itse tarkistaa asiaan Viikkarin sivuilta. En kai mä nyt päästäni tällaista keksi.
Laivalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. No tietenkin olen miehen kanssa puhunut! Mikä ihme teitä joitakin oikein vaivaa??
Kirjoitit niin vahvasti yksikön ensimmäisessä persoonassa että tuommoinen käsitys saattoi syntyä - ihan tavallinen väärinkäsitys.
Suunnitelkaa toki kivaa pikkulomaa, äläkä välitä tölväyksistä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalle kirjoitti:
Kuten aloituksessa kirjoitin niin kesällä on. 29.6 alkaen pääsee Viikkarilla Tukholmasta Tallinnaan. Voit ihan itse tarkistaa asiaan Viikkarin sivuilta. En kai mä nyt päästäni tällaista keksi.
Jaa, niillä voikin olla hyviä tarjouksia tuolloin, että saavat reitin hyvään alkuun.
Tukholma-Tallinna väli on pitkä väli. Laiva käy tylsäksi jo sillä ekalla Hki-Tukholma välillä. Menkää mielummin Tarttoon tai Pärnuhun, jos ette kauemmas halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalle kirjoitti:
No laita nyt sitten edes linkki.
Joskus sanoin leikilläni että Helsingin tärkeimmät nähtävyydet on Tallinna ja Tukholma. En ollut ihan tosissani (viihdyn hyvin syntymä/kotikaupungissani Helsingissä) mutta kyllähän molemmat on kivoja kaupunkeja. Viettäisin kummassakin kaupungissa yhden yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalle kirjoitti:
No laita nyt sitten edes linkki.