Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46 vuotta on se ikä milloin nainen alkaa näyttää vanhalta

Vierailija
26.05.2021 |

Tämän olen huomannut. Se muutos tapahtuu melkein yön yli.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi Mies kirjoitti:

Itse sanoisin, että nainen on yleensä vanha jo 26 vuotiaana!

Teillä 64-vuotiailla, mutta 75-vuotialta näyttävillä miehillä kaihi saattaa vaikuttaa tilanteeseen.

Vierailija
22/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti siitä mitä syö, kuinka paljon on lepoaikaa ja onko liikunta osana elämäntapaa. Geeneillä on myös iso vaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kolmikymppiset jo tätiintyvät ja paappaantuvat. Eli jos on jotakuinkin vielä kuosissa viiskymppisenä (painoindeksi ok / tukka päässä/ niin miehellä kuin naisella), niin saa olla ulkonäköönsä ihan tyytyväinen.

Minulle paras palaute oli, kun eräs nätti nuori tyttö sanoi töissä iän tulleessa puheeksi, että olisipa itsekin minun ikäisenäni vielä yhtä hyvän näköinen. Eli sillä kommentilla monta päivää :o).

Vierailija
24/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on se joka vanhentaa sekä miehiä, että naisia. Eräs tuttava (mies n.30v) laittoi instaan kuvan tässä yksi päivä ja ihmettelin aluksi miksi on laittanut kuvan vanhasta papasta. Se olikin hän itse! Ei olla pariin vuoteen nähty. Oli lihonut _todella paljon_.

Vierailija
25/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mies olen. Onneksi miehillä en ole huomahtanut vastaavaa ajakohtaa vaan se tapahtuu hiljalleen ja hallitusti. Eikä sillä nyt niin suurta väliä edes ole kun monelle naiselle se lompakon paksuus on se ainoa juttu mikä merkkaa mitään.

T. Ap

Aika katkeraa tekstiä. 

Tämä yhteiskunta on muutenkin sairas. On sairasta, että luonnollista vanhenemista pidetään epäluonnollisena.

Onhan se vanheneminen aika sairas juttu. Tulee rumaksi rusinaksi, hiukset harmaantuu, syöpää, sydänaivoinfarkteja, dementiaa.

Eikä tuo ole katkeraa tekstiä vaan ihan faktaa.

Ap

Vierailija
26/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on se joka vanhentaa sekä miehiä, että naisia. Eräs tuttava (mies n.30v) laittoi instaan kuvan tässä yksi päivä ja ihmettelin aluksi miksi on laittanut kuvan vanhasta papasta. Se olikin hän itse! Ei olla pariin vuoteen nähty. Oli lihonut _todella paljon_.

Ei kyllä 30v näytä vanhalta papalta vaikka miten lihoisi. Mutta joo, tää onkin miesvihafoorumi.

Vierailija
27/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kolmikymppiset jo tätiintyvät ja paappaantuvat. Eli jos on jotakuinkin vielä kuosissa viiskymppisenä (painoindeksi ok / tukka päässä/ niin miehellä kuin naisella), niin saa olla ulkonäköönsä ihan tyytyväinen.

Minulle paras palaute oli, kun eräs nätti nuori tyttö sanoi töissä iän tulleessa puheeksi, että olisipa itsekin minun ikäisenäni vielä yhtä hyvän näköinen. Eli sillä kommentilla monta päivää :o).

Tyypillinen av viesti. Haukutaan muita ja kehutaan itseään.

Vierailija
28/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin alkaa näyttää naiselta, loppuu se tyttönä olo.Pissikset on oma juttunsa, yrittävät olla niitä tyttöjä, vaikka ei onnistu.

Vierailija
29/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä 30v näytä vanhalta papalta vaikka miten lihoisi. Mutta joo, tää onkin miesvihafoorumi.

Joo, ei sitä usko ennenkuin näkee. Täytyy sanoa, että järkytyin kyllä pahasti itsekin.

Ylipaino saa myös naisen näyttämään tätimäiseltä ennen aikojaan. Eli kyllä se molempiin vaikuttaa. Olen nähnyt myös 25-30v naisia jotka näyttävät 50+, koska paljon ylipainoa, marimekkotunika, lyhyt tukka ja isot silmälasit.

t. se edellinen

Vierailija
30/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkää VAIHDEVUOSIAAN eli ANDROPAUSSIA!!

Siksi näillä palstoilla niin järkkyjä naisten ulkonöön dissaamista.

Valitettavasti mies vanhenee 35v lähtien koko ajan, huomaavat kun ei enää seiso, napeilla ainoastaan. Tukka häipyy, manboobsit ja maha kasvaa, nivelet paukkuu, huono unen ja ruoan laatu vanhentaa ja siihen jatkuva tissuttelu sohvalla naisurheilua töllöten… huh huh, surkeeta kateltavaa!

Vierailija
31/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on parhaimillaan n. 40-vuotiaana ulkonäollisesti

sekä osaa temput eikä pihtaile.

Vierailija
32/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset ikääntymisen merkit näkyy vertailen saman ikäisten ryhmää, kun he ovat täyttäneet 30 vuotta. Ihmisen elämäntavat sekä naisilla että miehillä ovat nähtävillä jo tässä vaiheessa: alkoholinkäyttö, tupakointi, auringonpalvominen, liikkumattomuus jne.

Ennen neljääkymmentä elämäntavoistaan huolta pitävä henkilö alkaa näyttämään jopa jo nuoremmalta kuin 5 vuotta nuorempi huonoilla elämäntavoilla. Toki geenit tekee omansa, mutta enemmän merkitystä on elämäntavoilla.

Esim. peruskoulun luokkakavereissa pubiruusu ja joogaava vege (=naisia) yläasteelta saakka ketjupolttanut ja entinen lentopalloilija (=miehiä). Se aina ihan tavallinen koulunsa käynyt ja työelämään siirtynyt ruuhkavuosien äiti ja isä oli sopivasti siinä välimaastossa, joskin usein hieman keskivartalolihavia - ei tietenkään kaikki

Vierailija
33/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hymyilen, koska hymyilyttää, vaikka sitten tuleekin ryppyjä ja naama näyttää muutenkin paksummalta. Coolit ilmeettömät ihmiset voivat sitten patsastella keskenään näyttämässä hyvältä. 

Vierailija
34/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kyllä rupsahtaminen tapahtui 39-vuotiaana ja hyvin nopeasti, eli kauhulla sitten odotan tuota 46:n rajapyykkiä. Täällä oli pitkään se yksi ketju jossa moni jakoi kokemukseni siitä että rupsahtaminen tosiaan voi tapahtua yhdessä yössä.

Eihän siinä joo mitään ole, vanheneminen kuuluu elämään. Mutta kun pään sisällä kokee edelleen itsensä teini, niin sitä roikkuvaa, ryppyistä kuvaa siellä peilissä on kovin vaikeaa hyväksyä

Vierailija
35/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.

Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.

Tuo edellinen kommentteihin on tätä ketjuvttuilua, mutta miehet kyllä suurin osa valitettavasti on sellaisia, että ne elää jossain harhoissaan, ja kuvittelevat ulkonäöstään enemmän kuin se on. Tämä on ihan tutkittu asia. Tavallisen näköiset miehet pitävät itseään komeina jne.

Tosiasia on se, että kyllä se ikä näkyy kaikissa. Elämtavoilla pystyt vähän vaikuttamaan asiaan ja jos on rahaa, niin plastiikkakirurgialla. Myös pukeutuminen, hiusten leikkaaminen ym vaikuttaa hieman (en tarkoita farkkuasua ja yennateita), mutta tosiasia on se, että ikä näkyy, halusimme tai emme.

Vierailija
36/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ikä näkyy. Ei Aira Samulinkaan näytä parikymppiseltä vaikka on hoikka ja liikunnallinen.

Vierailija
37/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se jo aika vanha, niin väliäkö jos näkyy? Vanhoilta lähes kaikki tuon ikäiset (sekä miehet että naiset) näyttävät, jos ei ole hyödynnetty botoxeja sun muita.

Tunnen itseni nuoreksi.

Vierailija
38/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla on jotenkin niin rumat luisevat kädet että kulli lerpahtaa välittömästi kun koskee siihen ellei silmät tiukasti kiinni ajattele jotain nuorta pystytissistä naista minkä kauniit kädet tarttuvat kulliin.

Vierailija
39/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani mun ….

Ei mitään hätää, ehkä rupsahtaminen tuo mukanaan suvaitsevaisuutta ikääntyvälle naiselle, suuret kuvitelmat itsestä karsiutuu vähitellen ja tilalle tulee symppis hyväsydäminen nainen.

Vierailija
40/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja auringossa makoilu tuhoaa sileän kauniin ihon kasvoilta ja muualtakin.

Välttäkää molempia jos haluatte vanhanakin näyttää kauniilta, muutama ryppy ei vielä mitään pilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan