Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46 vuotta on se ikä milloin nainen alkaa näyttää vanhalta

Vierailija
26.05.2021 |

Tämän olen huomannut. Se muutos tapahtuu melkein yön yli.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voi olla. En tiedä, miten se on relevanttia. Hienoa yli 35-vuoden iässä on jo se, ettei enää tule kourituksi tai tuijotetuksi, 46 on siis lisäbonusikä. En kyllä itse ole huomannut samaa, ihmiset ikääntyvät hyvin eri tahtiin. Sairaudet ja hormonitoiminta ja huolet yms vaikuttaa. Kannattaa hengailla itseään vanhempien kanssa, jos on itselle tärkeää ns. nuorelta näyttäminen. Se voi luoda suhteellisen illuusion.

Vierailija
82/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.

Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.

Johtunee vaihdevuosista, jolloin naisten estrogeeni vähenee ja testosteronitaso nousee. Miehillä toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette vältellyt aurinkoa, lumivalkoinen aina. Ei voimakkaita eleitä, ei naurunremakkaa ym. Ei painonvaihteluita. Katsoin jotain uutta ennustetta kesän lomista tms, siinä oli hänen kuva, kyllä minä siinä näin ikääntymistä, vaikka ei varsinaisia ryppyjä nyt olekaan. Kyllä kasvot väkisin muuttuu, silmänseutu erilainen ja muutenkin.

Vierailija
84/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät taida osata katsoa toista miestä naisen silmin. Moni mies pitää hoikkaa miestä nuorekkaana, vaikka monesti se hoikkuus luo sellaisen kuivakkaan papparaisen vaikutelman. Pakara- ja reisilihakset ovat usein miehillä surkastuneet, mikä vanhentaa. Hiusten harveneminen sopii tuskin kenellekään. Harjaantuminen sen sijaan ei välttämättä vanhenna.

Varmasti tuo Se*skan kohu-uutisissa ollut 49-vuotias miespoliitikko ajattelee olevansa nuorekas, vaikka asia on juuri päinvastoin. Hänellä laihuus, pitkät hiukset ja hiusten vaaleus takaavat sen, että kuusikymppiseltä näyttää.

Vierailija
85/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Mä näytin tosi hyvältä ja nuorelta vielä tuolloin. Joku 56v vois olla todellisempi lukema.

Vierailija
86/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä omasta mielestään. ulkonäkö rupsahtaa jo 25 vuotiaana. ehkä naisella kestää 21v, että itse huomaa sen

Vierailija
87/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen tuon iän ylittänyt. Ja tiedätkö mitä? Minua ei haittaa yhtään vanheneminen, ei edes ulkoisesti. Mutta turha tehdä tästä sukupuolikysymystä. Sama vanheneminen tapahtuu myös miehillä. Se on vain elämää.

Vierailija
88/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskikö dementia tai ALS yön yli vai mistä huomasit, tuliko lonkkavaivoja?

Vierailija
89/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hormonikorvaushoito tehnyt sen että naiset säilyy paremmin siellä 50+? Onhan naisten odotettu eliniän ennuste paljon parempi ollut aina. Onko tälle jokin selitys?  Naiset elinilän ennuste Suomessa 84v ja miehet 78v onhan siinäkin iso ero.

Monet naiset sanovat, että hormonikorvaushoito piristää kummasti. Naiset ilmeisesti elävät pidempään, koska ihmisillä isoäitejä on tarvittu auttamaan lasten hoidossa. Miehestä sen sijaan tulee tarpeeton, kun ei enää pysty siittämään eikä metsästämään. Miesten ulkonäkö romahtaa ainakin minun mielestäni siinä 55-vuoden paikkeilla. Monet kuolet myös kuolevat tuossa iässä.

Vierailija
90/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkaansa. Emäntä täytti viime kesänä 46 ja näyttää keski-ikäiseltä. Vuosi sitten näytti vielä nuorekkaalta. Voi toki olla että katselen myös eri silmin kun on alkanut suhde kyllästyttämään.

Tulepa näytille ja pyörähdä pari kertaa niin pääsen kertomaan sinulle, kuinka itse olet elämältä säästynyt.

Omaat varmasti tuuheat tukan, kiinteät pakarat, litteän ja ehkä jopa lihaserottuvuutta vastassasi sekä parikymppisen pilkahduksen silmäkulmassasi? Todennäköisesti et, joten nyt realismia kehiin ja arvosta puolisoasi, joka edelleen jaksaa sinua päivittäin kaikista huonoista ominaisuuksistasi huolimatta.

Vierailija
91/113 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi olen vielä 45-vuotias.

Tai sitten ei.   Riippuu niin paljon ihmisestä.   Sanoisin, että minulle ei mikään ongelma.  Jos vanhannäköinen jotakuta haittaa, niin sitten hänen vaan pitää opetella omat strategiansa kestää.  En voi tehdä sitä heidän puolestaan, ja siksi en ota heidän vuokseen mitään stressiä tai paineita, vaan nautin elämästäni.

Omalta kohdaltani se vanheneminen ulkonäön osalta on ollut itseasiassa vapauttava kokemus. Sen kyllä jokainen kestää, jos on iän lisääntyessä kypsynyt eikä ainoastaan vanhentunut.

Ongelma se on tietysti niille, joilla esim toimentulo on ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
92/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain se on 41, joillain 43 toisilla vasta 48. Mutta viimeistään 47-48.

Manuela Bosco 41, uudet kuvat, hurjasti lisääntynyt ryppyjen määrä. Verraten siihen, kun oli esim. 37-38.

Vierailija
93/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tiedän paljon naisia, heidän joukossaan äitini jotka alkoivat kukoistaa vasta viisikymppisenä.

Itse nähnyt saman.

Luulen, että johtuu siitä, että tuossa iässä naisilla alkaa olla enemmän omaa aikaa ja myös itsevarmuutta keskittyä myös omaan hyvinvointiinsa. Moni sukulaisnainen kaunistui ihan silmissä juuri viidenkympin kieppeillä. Painoa lähti ja pukeutumistyyli päivittyi. Nämä olivat juuri sellaisia, jotka eivät valokuvien perusteella olleet nuorina mitään malleja (toki perusnättejä, niin kuin kaikki nuoret ihmiset).

Vierailija
94/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan koittaa se päivä kun tällä foorumilla ei määritellä ihmisen (etenkin naisen) parasta ennen -päivämäärää?

Milloin se on 25, 30, 35, 40, 45, 50....

Luodaan mukavampi maailma meille kaikille ja aletaan keskittyä johonkin kiinnostavampaan. On myös nuorien mukavampi aloittaa elämäänsä kun ei tunnu että se kestää vain muutaman vuoden.

Vierailija
95/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos 38-vuotias kävelee ympäri kyliä kasvoilla resting bitch face -ilme, näyttää sen ikäinen myös todella vanhalta. Just sayin'.

Hymyily aiheuttaa ryppyjä.

Siksi Victoria Beckham ei hymyile juuri koskaan.

Ai se narkkiakuankka?

Vierailija
96/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.

Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.

On aivan suunnattoman huvittavaa, kuinka monilla naisilla on pakottava tarve yrittää canceloida epämieluisia faktoja juuri tällä tavalla 😂😂😂

Vierailija
97/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, olen vanha ja tyylikäs. Ikää 67.

Vierailija
98/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Mä näytin tosi hyvältä ja nuorelta vielä tuolloin. Joku 56v vois olla todellisempi lukema.

Juu ei.

Vierailija
99/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan koittaa se päivä kun tällä foorumilla ei määritellä ihmisen (etenkin naisen) parasta ennen -päivämäärää?

Milloin se on 25, 30, 35, 40, 45, 50....

Luodaan mukavampi maailma meille kaikille ja aletaan keskittyä johonkin kiinnostavampaan. On myös nuorien mukavampi aloittaa elämäänsä kun ei tunnu että se kestää vain muutaman vuoden.

En usko että sille voi ikinä mitään että nuoret ihmiset on keskimäärin kauniimpia kuin vanhat ja siten kiinnostavampia toiselle sukupuolelle. Se ei kuitenkaan haittaa, jos se oma kumppani pysyy vierellä myös vanhana. 

Vierailija
100/113 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on usein huonommat elintavat kuin naisilla, mikä näkyy myös ulkonäössä. Sen vuoksi rupsahtaneita miehiä näkyy enemmän. Terveellinen ruokavalio, liikunta ja ylipainon välttäminen näkyvät myös miesten ulkonäössä.

Ne keneen ikävät faktat kalahtavat kovimmin, tulevat tänne hokemaan tätä mutkumiehetki-mutkumiehetki-mantraa. Huvittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän