46 vuotta on se ikä milloin nainen alkaa näyttää vanhalta
Tämän olen huomannut. Se muutos tapahtuu melkein yön yli.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta: osaan sitten odottaa kun tänä vuonna täytän 46v. Sitä en ihan kyllä tiedä mikä suurempi vaikutus tällä sitten tulee olemaan elämääni...
Toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Suosittelen lämpimästi.
minä näytän vanhalta jo nyt; 35-vuotiaana. ennen olin aina ulkomailla neiti mutta nykyään rouva.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on se joka vanhentaa sekä miehiä, että naisia. Eräs tuttava (mies n.30v) laittoi instaan kuvan tässä yksi päivä ja ihmettelin aluksi miksi on laittanut kuvan vanhasta papasta. Se olikin hän itse! Ei olla pariin vuoteen nähty. Oli lihonut _todella paljon_.
Vanhat naiset tässä ketjussa hokevat kilpaa jonossa miehien vanhenemisesta, vaikka se ei ole ketjun aihe 😂
Jokainen tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.
Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.
On aivan suunnattoman huvittavaa, kuinka monilla naisilla on pakottava tarve yrittää canceloida epämieluisia faktoja juuri tällä tavalla 😂😂😂
En ymmärrä mitä iloa olisi valehdella että yli 50v mies olisi hyvännäköinen. Suurin osa ei ole. Alkavat myös näyttää vanhoilta naisilta naamaltaan
Minun mielestä se tapahtuu vasta 55-vuotiaana.
Hui kamala! Miltä silloin alankaan näyttää
Itse vanhenin yhdessä yössä noin 41-vuotiaana. Olen pitänyt tätäkin jo tosi pahana. Kaikki roikkuu, varsinkin naama. Näytän löllykkä ikätädiltä, olen muuttunut tasapaksuksi ja turvonnut. Hiuksiin on tullut harmaata ja niitä lähtee tosi paljon
Rippikoulu on se kriittinen piste. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan koittaa se päivä kun tällä foorumilla ei määritellä ihmisen (etenkin naisen) parasta ennen -päivämäärää?
Milloin se on 25, 30, 35, 40, 45, 50....
Luodaan mukavampi maailma meille kaikille ja aletaan keskittyä johonkin kiinnostavampaan. On myös nuorien mukavampi aloittaa elämäänsä kun ei tunnu että se kestää vain muutaman vuoden.
En usko että sille voi ikinä mitään että nuoret ihmiset on keskimäärin kauniimpia kuin vanhat ja siten kiinnostavampia toiselle sukupuolelle. Se ei kuitenkaan haittaa, jos se oma kumppani pysyy vierellä myös vanhana.
Nuoret olkoot nuorten kanssa ja vanhemmat keskenään.
Tottakai nuoren mielestä joku nelikymppinen on aivan ikäloppu.
Sitten kun onkin 80-vuotias on ne nelikymppiset vielä niin nuoria.
Näin 47-vuotiaana on sen verran itseluottamusta, että uskaltaa näyttää just sellaiselta kuin on ja voi jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Takana kilsoja sen verran, että on jalat maassa ja elämässä ja ihmisissä merkkaa muukin kuin naama ja nenän asento
Hups. No niin. Mitä on jatkossa odotettavissa?
mies näyttää vanhalta jo 36-vuotiaana
Oon 45,5v ja se hieman tapahtuu jo. Tuntuu silti 25 vuotiaalta. Suuri ristiriita. En tässä halua miltään kotkalta näyttää. Hoikentuminen voisi hieman auttaa, ei silti muuta ikää tai vanhentumisen merkkejä ulkoisesti.