46 vuotta on se ikä milloin nainen alkaa näyttää vanhalta
Tämän olen huomannut. Se muutos tapahtuu melkein yön yli.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Esim. S. Edelmann on ikäisekseen aika nuoren näköinen, samoin Tauski (joka kyllä käynyt kauneusoperaatioissa), tuttavapiirissäkin paaaljon vanhemman näköisiä heitä nuorempia miehiä. Mutta jos katsoo esim. Kurrin pariskuntaa niin siinä huomaa kuinka yleensä miehet säilyvät paremmin kuin naiset, jos olisivat samanikäisiä olisi vaimo varmasti huomattavasti vanhemman näköinen kuin miehensä, nyt kun ikäeroa on paljon niin ovat melko samanikäisen näköisiä
Nyt et oo tosissas.......hah haa. Jarin turvonnut pizzaface sai hänet näyttämään parkkiintuneelta deekulta jo nuoruusvuosina. Eikä tilanne ole siitä ainakaan parantunut vuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kolmikymppiset jo tätiintyvät ja paappaantuvat. Eli jos on jotakuinkin vielä kuosissa viiskymppisenä (painoindeksi ok / tukka päässä/ niin miehellä kuin naisella), niin saa olla ulkonäköönsä ihan tyytyväinen.
Minulle paras palaute oli, kun eräs nätti nuori tyttö sanoi töissä iän tulleessa puheeksi, että olisipa itsekin minun ikäisenäni vielä yhtä hyvän näköinen. Eli sillä kommentilla monta päivää :o).
Tyypillinen av viesti. Haukutaan muita ja kehutaan itseään.
Niin kyllähän se on kauheaa, jos joku sattuu kehuja saamaan ja vielä kehtaa kertoa tästä... oi voi. Miten se on sinulta pois, jos jotakuta muuta kehutaan hyvän näköiseksi? Vaikutat itse aika katkeralta tuon kommenttisi perusteela.
Äitini mukaan tissit alkoivat roikkua 51-vuotiaana eli vielä on 5 hyvää vuotta jäljellä!
(sarkasmivaroitus)
Itse huomasin selvästi ihon veltostumisen ja kaulan rumentumisen 35-vuotiaana. Suurin vanhenemisloikka tapahtui 31-35 -vuotiaana. Sitä ennen minua luultiin aina vähän yli 20-vuotiaaksi, tuon jälkeen aloin näyttää valmiiksi 40-vuotiaalta. En juonut, enkä polttanut, liikuin ja ulkoilin paljon, mutta jotain outoa tuolloin tapahtui. Myös kuvista voi todeta saman. :(
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin selvästi ihon veltostumisen ja kaulan rumentumisen 35-vuotiaana. Suurin vanhenemisloikka tapahtui 31-35 -vuotiaana. Sitä ennen minua luultiin aina vähän yli 20-vuotiaaksi, tuon jälkeen aloin näyttää valmiiksi 40-vuotiaalta. En juonut, enkä polttanut, liikuin ja ulkoilin paljon, mutta jotain outoa tuolloin tapahtui. Myös kuvista voi todeta saman. :(
Saitko lapsen/lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko lapsen/lapsia?
Viittasin tällä siis siihen että univaje ja väsymys vanhentaa monta vuotta - mikä usein lasten kanssa valitettavasti osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Äitini mukaan tissit alkoivat roikkua 51-vuotiaana eli vielä on 5 hyvää vuotta jäljellä!
(sarkasmivaroitus)
Oletko adoptoitu, koska minulla ne on roikkuneet siitä asti kun ensimmäisen lapsen sain 21 vuotiaana.
Onneks on elämässä muutakin sisältöä kun vaan peiliä tuijottaa.
Onko tämä lupaus, että miehet ei sitten enää kuolaa perään ja vonkaa joka käänteessä?
Miehillä on usein huonommat elintavat kuin naisilla, mikä näkyy myös ulkonäössä. Sen vuoksi rupsahtaneita miehiä näkyy enemmän. Terveellinen ruokavalio, liikunta ja ylipainon välttäminen näkyvät myös miesten ulkonäössä.
Ok! Täytän kohta puoliin 46v, joten kiva tietää 😄
En ole mies, mutta edelleen itseni kanssa samaa mieltä, tiedän todella paljon vanhemman näköisiä viisikymppisiä kuin esim. Samuli ja Tauski, täysin harmaantuneita jne.
Allekirjoitan. Täytin tammikuussa 46 ja nyt tuntuu, että näytän vanhalta. Ostin ensimmäiset ryppyvoiteetkin nyt, sen toivossa että silmänympärykset säästysivät jotenkin. Pystyjuonteet nenänpielistä suupieliin ovat nyt jotenkin tulleet huomattavasti esiin. Ei auta muuta kuin "embrace it" eli nauttia vanhenemisesta kaikilla muilla keinoin. Näistä huomioista en nimittäin nauti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä naisvihaketjut saavat olla palstalla?
Sitä ihmettelen itsekin. Yleensä tekemäni aloitukset poistuvat nopeasti.
Mutta hyvä näin. Yleensä vain miesvihaketjut saavat jäädä.
T. Ap
Miehet eivät taida osata katsoa toista miestä naisen silmin. Moni mies pitää hoikkaa miestä nuorekkaana, vaikka monesti se hoikkuus luo sellaisen kuivakkaan papparaisen vaikutelman. Pakara- ja reisilihakset ovat usein miehillä surkastuneet, mikä vanhentaa. Hiusten harveneminen sopii tuskin kenellekään. Harjaantuminen sen sijaan ei välttämättä vanhenna.
Onko hormonikorvaushoito tehnyt sen että naiset säilyy paremmin siellä 50+? Onhan naisten odotettu eliniän ennuste paljon parempi ollut aina. Onko tälle jokin selitys? Naiset elinilän ennuste Suomessa 84v ja miehet 78v onhan siinäkin iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää VAIHDEVUOSIAAN eli ANDROPAUSSIA!!
Siksi näillä palstoilla niin järkkyjä naisten ulkonöön dissaamista.Valitettavasti mies vanhenee 35v lähtien koko ajan, huomaavat kun ei enää seiso, napeilla ainoastaan. Tukka häipyy, manboobsit ja maha kasvaa, nivelet paukkuu, huono unen ja ruoan laatu vanhentaa ja siihen jatkuva tissuttelu sohvalla naisurheilua töllöten… huh huh, surkeeta kateltavaa!
Loistava kommentti. Miksi miesten vaihdevuosia piilotellaan ja salaillaan! Ihan samat hormonituotannon vähenemisen oireet kuin naisilla.
Mun kohdalla pitää paikkansa. Jäin syksyllä 2019 työttömäksi ja siitä vuosi eteenpäin vanhenin mielestäni yhtäkkiä. Hiuksiin tuli paljon harmaata, kasvoihin alkoi tulla hienoisia uurteita. olin tuolloin lähes 47v vanha. Sitä ennen olin ollut nuorekas ja aina kehuttu sellaiseksi. Iho sileä jne. Ehkä jokin alakulo ja toivottumuuskin alkoi yhtäkkiä vanhentaa tai sitten se vaan alkaa tapahtua nopeasti. Myös kuukautiset muuttuivat tuolloin epäsäännöllisiksi. Huoh. N48
Minä haluaisin todella tietää, mitä taikajuomaa Mette Mannonen on lipittänyt kun kaulakaan ei näytä vanhan naisen kaulalta!
Mitäs sitten jos näytän vanhalta, minähän olen vanha! Ei silloin pidäkään olla mitään teininaamaa enää.