Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46 vuotta on se ikä milloin nainen alkaa näyttää vanhalta

Vierailija
26.05.2021 |

Tämän olen huomannut. Se muutos tapahtuu melkein yön yli.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mitä sitten?

Vierailija
2/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse jo 46-vuotias nainen? Vai onko tässä nyt joku mies kommentoimassa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse jo 46-vuotias nainen? Vai onko tässä nyt joku mies kommentoimassa taas.

Mä olen kohta 48v nainen. T. Nro 1

Vierailija
4/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä n46 ja sanoisin että olet aika oikeassa, siinä ikävuosina 44-46 ja se TODELLA tapahtuu tyyliin yhdessä yössä. Todella häkellyttävää.

Vierailija
5/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.

Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.

Vierailija
6/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos 38-vuotias kävelee ympäri kyliä kasvoilla resting bitch face -ilme, näyttää sen ikäinen myös todella vanhalta. Just sayin'.

Ymmärrätkö että tuo ilme tarkoittaa normaalia perusilmettä? Aika hoopolta se näyttäisi jos pitäisi jotain feikkihymyä yllä yksin kylillä kävellessään.

Vierailija
7/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos 38-vuotias kävelee ympäri kyliä kasvoilla resting bitch face -ilme, näyttää sen ikäinen myös todella vanhalta. Just sayin'.

Hymyily aiheuttaa ryppyjä.

Vierailija
8/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi Victoria Beckham ei hymyile juuri koskaan.

Vierailija
9/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä.

T. Rypytön nelikymppinen

Vierailija
10/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymylihakset on tapettu botoxksilla.

Vierailija
11/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jo aika vanha, niin väliäkö jos näkyy? Vanhoilta lähes kaikki tuon ikäiset (sekä miehet että naiset) näyttävät, jos ei ole hyödynnetty botoxeja sun muita.

Vierailija
12/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten kumma että tuossa iässä naiset alkaa näyttää 10 vuotta ikäänsä vanhemmilta kun taas miehillä rupsahtaminen tapahtuu vasta 60 vuoden kieppeillä. On paljon pareja jotka ovat samanikäisiä tuossa vaiheessa esim. 50-vuotiaita. Mut nainen näyttää miehensä äidiltä kun on niin ryppyinen ja varsinkin kaulanahka roikkuu ja rypistyy ja vanhentaa, miehellä taas on sileä iho ja nuorekas olemus ja mies näyttää jotain 40-vuotiaalta.

Hävisipä nopeasti tuo kommentti. Taisi osua arkaan kohtaan kuin noin raivokkaasti ilmiannettiin.

Vierailija
13/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun tuttavapiirin viiskymppiset miehet on järjestään keskivartalolihavia, mikä tekee heti sellaiseen ukkovaikutelman. Monella jo kaljuuntumistakin.

Tämä. Laittakaa kuvahakuun "50-vuotias mies" niin löytyy laidasta laitaan miehiä. Suurin osa aika iäkkään näköisiä.

Ei se mies niin erikoinen olento ole vanhenemisen suhteen.

Uskallan väittää, että elintavoilla on erittäin suuri merkitys siihen, millä tavalla vanhenee. 

Liikuntaa harrastava terveellistä ruokavaliota noudattava mies VS kaljaa kittaava sohvaperunamies

Vierailija
14/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
15/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mies olen. Onneksi miehillä en ole huomahtanut vastaavaa ajakohtaa vaan se tapahtuu hiljalleen ja hallitusti. Eikä sillä nyt niin suurta väliä edes ole kun monelle naiselle se lompakon paksuus on se ainoa juttu mikä merkkaa mitään.

T. Ap

Aika katkeraa tekstiä. 

Tämä yhteiskunta on muutenkin sairas. On sairasta, että luonnollista vanhenemista pidetään epäluonnollisena.

Vierailija
16/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta: osaan sitten odottaa kun tänä vuonna täytän 46v. Sitä en ihan kyllä tiedä mikä suurempi vaikutus tällä sitten tulee olemaan elämääni...

Vierailija
17/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mies olen. Onneksi miehillä en ole huomahtanut vastaavaa ajakohtaa vaan se tapahtuu hiljalleen ja hallitusti. Eikä sillä nyt niin suurta väliä edes ole kun monelle naiselle se lompakon paksuus on se ainoa juttu mikä merkkaa mitään.

T. Ap

voi sua höppänää :D Näin ajattelee kaikki ihmiset, ettei se muka omalla kohdalla näy, muut vaan vanhenee. peilikuvalle kummasti sokeudutaan kun ei haluta myöntää tosiasioita

Vierailija
18/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen vielä 45-vuotias.

Vierailija
19/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin, että nainen on yleensä vanha jo 26 vuotiaana!

Vierailija
20/113 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rupsahtavat 38-vuotiaina.

Olen joskus katsonut tuntemiani miehiä ja muutos tapahtuu heillä parissa sekunnissa. Hätkähdyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme