Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)
Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Pakonomainen rukoilu johon kuluu monta tuntia päivässä ja jonka aikana en pysty keskittymään muuhun kuin siihen ja rukoukset on pakko rukoilla.
Voisiko keksiä "pikarukoukset" kiireisille, ettei menis tuntitolkulla aikaa, olisi nykyaikaisempaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakonomainen rukoilu johon kuluu monta tuntia päivässä ja jonka aikana en pysty keskittymään muuhun kuin siihen ja rukoukset on pakko rukoilla.
Voisiko keksiä "pikarukoukset" kiireisille, ettei menis tuntitolkulla aikaa, olisi nykyaikaisempaakin
Nykyaikaisinta ois olla rukoilematta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakat. Koitetaan lypsää "tietoa", ja levitetään sitä eteenpäin vaikka itse olisin paikalla. Juorut ovat näille nektariinia.
Osta niille nektariinit. Pysyypähän niiden turvat tukossa edes sen hetken, kun niitä syövät👍
Annan niille kryptistä ja mahdollisimman vaikeaselkoista tietoa, vihjaile siihen suuntaan että olet saanut lottovoiton tms. Ruoki kateutta ja uteliaisuutta mahdollisimman lennokkailla tarinoilla. Ota toinen rooli arkiminäsi päälle ja nauti kun juoruakkojen otsat rypistyvät kun he yrittävät käsitellä asioita. Parasta on kun näet ilmeen "onkohan tuo ihan totta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drive in- autokaistat. Myös ripitys voisi käydä kätevästi sellaisella, nopea synnin tunnustus auton ikkunasta ja kaasua.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää olla ruma.
Et sinä ole ollenkaan niin ruma kuin ajattelet. <3 Minun lempilainaukseni kauneuteen liittyen on se, että ei tule vertailla esimerkiksi kukkasia ja jouluvaloja keskenään! Nehän ovat molemmat kauniita, mutta ei niitä voi verrata. Minä olen parhaimmillani yhtä kaunis kuin vasta siivottu keittiö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää olla ruma.
Kauneus on katoovaista, rumuus sen kun lisääntyy
Onneksi näkökin heikentyy samalla, kuin ulkonäkökin.😉😃
Ärsyttää, kun wc-rullatelineeseen jätetään pelkkä hylsy, eikä laiteta uutta rullaa seuraavalle
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää olla ruma.
Kuulehan, minulla on sinulle neuvo, jos joku sinua erehtyy rumaksi sanomaan, niin vastaa hänelle näin:
"joo, niinhän se varmaan on, jotta minä olen ruma, mutta näkisitpä veljeni, hän se vasta ruma onkin - on nimittäin ihan sinun näköisesi."
Ärsyttää että paahtoleipäpussissa on leipiä pariton määrä. Leivät paahdetaan aina pareittain, ja lopulta jäljelle jää se yksi kappale. Leivänpaahdinta ei muista säätää kuitenkaan pienemmälle paahtoasteelle, joten se yksinäinen leipä palaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Te palstalaiset.
Teeppä visiitti pohjoiskoreaan ja jos pääset enää takaisin kotiin palstailemaan, niin mekin tunnutaan sen jälkeen varmaan ihan ok tyypeiltä
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää että paahtoleipäpussissa on leipiä pariton määrä. Leivät paahdetaan aina pareittain, ja lopulta jäljelle jää se yksi kappale. Leivänpaahdinta ei muista säätää kuitenkaan pienemmälle paahtoasteelle, joten se yksinäinen leipä palaa aina.
Sun täytyy ryhtyä leivänparittajaksi. Yksinäinen leipäsiivu etsii seuraa. Mieluiten joku muu, kuin kantapala. Peruspaahtimeen sopiva, mieluiten vaaleapaahtoinen. Pinnalta rapsakka ja sisällä pehmoinen sydän🍞
Onkohan Ruotsin jääkiekkojoukkueen ketjut menneet sekaisin, kun eivät ole oikein pärjänneet MM kisoissa🤭Ovat yhtä hämmentyneitä, kuin Tytti konsanaan...Se kyllä ärsyttää suunnattomasti tuo Tytin narsistisuus. Mitään ei myönnä ja matkustella piti kaiken maailman Honoluluissa, millä ei voi olla mitään kehittävää vaikutusta itse tarkastustoimintaan. Käytti häikäilemättömästi verovaroja, että pääsee matkustamaan sellaisiin maihin, mihin ei siviilissä olisi rahkeita ja sai arjesta mukavaa irtiottoa. Perheellensä helppo selittää, että äiskällä on tässä nyt "tärkeä" työmatka Dubaihin, heippa vaan, isi kyllä hoitaa...ja veronmaksajat tarjoo...bisnesluokka tietenkin eikä tuhlata hyviä bonuksia sitten, ne jää itselle, kun on henkilökohtaisiakin, namnam. Ottaiskohan shamppanjat mansikoilla vai ei, huoh ei jaksais tehdä päätöksiä just nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te palstalaiset.
Teeppä visiitti pohjoiskoreaan ja jos pääset enää takaisin kotiin palstailemaan, niin mekin tunnutaan sen jälkeen varmaan ihan ok tyypeiltä
Teidän piti suhtautua huumorilla, eikä vihamielisesti ja laitoin tuon, kun yleisesti ottaen saan vaan vihaa teiltä niskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te palstalaiset.
Teidän piti suhtautua huumorilla, eikä vihamielisesti ja laitoin tuon, kun yleisesti ottaen saan vaan vihaa teiltä niskaani.
Ei tässä kukaan mitenkään vihamielinen ole, vähän käänteistä huumoria vaan... sinäkin voisit vaikka vähän huumoroitua tänään. Ole vaikka tänään pois täältä palstalta, jos palstalaiset sinua niin ärsyttää 😉
Ärsyttää, että pilasin elämäni menemällä sieltä mistä aita on matalin. Häpeä on mittaamaton kun palkka on vain 2600eur/kk, kavereita tai parisuhdetta ei ole. Tässä iässä kuitenkin pitäisi jo omistaa hieno asunto, kallis auto ja olla matkustellut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että pilasin elämäni menemällä sieltä mistä aita on matalin. Häpeä on mittaamaton kun palkka on vain 2600eur/kk, kavereita tai parisuhdetta ei ole. Tässä iässä kuitenkin pitäisi jo omistaa hieno asunto, kallis auto ja olla matkustellut paljon.
Turha häpeillä, jos oisit nuo saavuttanut, olisitko sittenkään onnellinen... mitä jos oisit menettänyt terveytesi et pystyisi noista saavutuksista silloin nauttimaan. Elämä ei aina mee suunnitelmien mukaan. Nauti siitä mitä on ja pienistäkin asioista. Oot sä kuitenkin aika tyyppi, kun oot pystynyt osaltasi tarjoomaan Tytille matkat ja meikit ja Sannuskalle perheineen sapuskaa pöytään;)
Hauska ketju.. Olen perhepäivähoitaja, enkä kestä sitä kun yhden perheen kanssa pitää kokoajan vääntää jostain! Milloin on maksut myöhässä, milloin lapsi tuodaan sairaana hoitoon, haetaan myöhässä jne On se jännä kun muiden perheiden kanssa ei vastaavanlaisia ongelmia ole. Erityisen pahalta tuntuu ja ärsyttää se, että lapsi tuodaan kipeänä hoitoon ja haetaan aina ihan viime tipassa, usein myöhässä, koska toinen vanhempi on kotona päivät. Harmittaa lapsen puolesta, ja ikävää se on kaikille muillekin, jotka sitten sairastuu tämän yhden takia.
Olin kauppareissulla ja kävin puutarhamyymälässäkin. Oli tarkoitus ostaa herneitä kylvettäväksi, koska ensimmäinen kylvö ei näköjään idä. Ensin minua ärsytti, kun unohdin ostaa hernepussin ja nyt ärsyttää, kun ei ole herneen hernettä, että voisin vetäistä sen nenään.
Ärsyttää kun ei saa olla hetkeäkään kotona yksin!