Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)

Vierailija
25.05.2021 |

Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naisautoilijat

Niin muakin. Ajavat rajoitusten mukaan, parkkeeraavat just siihen ruutuun johon itsekin aioin, pysähtyvät punaisiin valoihin jo oranssilla, väistävät pyöräilijöitä etc.

Suosittelen kuuntelemaan laulua "Aja hiljaa, isi nyt vain..."Siinä ne hermot leppyy ja mieli tyyntyy, on meinaan rauhallinen biisi ja aiheeseen liittyvä🤭😂

Vierailija
22/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää vittumainen työkaveri.

Katso Pulkkinen "kopiovastaava" you tube

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurien koirat (monikko huom!) räkyttää jatkuvasti

Voit katsoa kissavideoita vastapainoksi ja kevennykseksi🤭🐱

Soita välillä hetken aikaa kovalla lempimusiikkiasi tai ala soittamaan jotain instrumenttia, kuten viulua ja välillä mahdollisimman epävireisesti tarkoituksella🎸🎻. Jos tulee vastavalitusta, niin sanot, että kyllä minusta tulee hyvä, kun tarpeeksi harjoittelen. Se vaatii aikaa, paaaljon aikaa😁

Vierailija
24/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää mainokset, varsinkin kun ne huutaa kovalla!!! Radiotakaan kun ei voi kuunnella ilman mainoksia enää, ainakaan mieluisia kanavia. Repikää tästä sitten huumoria...

Varaa sohvapöydälle peltorit valmiiksi ja vedät ne mainosten alkaessa päähän. Radiomainosten kuulemisen välttämiseen auttanee ylen kanavien kuuntelu😊

Vierailija
25/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit

Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .

Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"

Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.

Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.

Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂

Vierailija
26/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun nuo pikkukärpäset lentää jatkuvasti nenään...

Vierailija
27/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttiviljelijä kirjoitti:

Työnnä paperitollot sieraimiin ja hengitä kevyesti suun kautta. Yritä välttää p.erua, ettei verisuoni vahingossa poksahda päästä... Mutta eipähän pääse pikkukärpäset nenään tollojen läpi. Saat sitten naureskella kerrakseen, kun niitä ärsyttää, kun eivät pääse nenääsi kurkkimaan 😂💪

Vierailija
28/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä paperitollot sieraimiin ja hengitä kevyesti suun kautta. Yritä välttää p.erua, ettei verisuoni vahingossa poksahda päästä... Mutta eipähän pääse pikkukärpäset nenään tollojen läpi. Saat sitten naureskella kerrakseen, kun niitä ärsyttää, kun eivät pääse nenääsi kurkkimaan 😂💪

Hengenvaarallinen ohje 😀

Kuolinsyytutkijan perus keissi.

Löydetty persepystyssä tollot nenässä..

-jaahas avataampa pääkoppa. On varmaan verisuoni poikki. Lyödäänkö jätkät vetoa

Vierailija
29/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenvaarallinen ohje 😀

Kuolinsyytutkijan perus keissi.

Löydetty persepystyssä tollot nenässä..

-jaahas avataampa pääkoppa. On varmaan verisuoni poikki. Lyödäänkö jätkät vetoa

Jep, oikein arvattu, ei tarvitse avata...tää on taas näitä "pikkukärpästollonenä -torjujia". Laji esiintyy erityisesti keväisin ja syksyisin, myös keskikesällä mahdollinen havaita lajia. Yleisin kuolinsyy perseen pystyasennon ja sierainten tukkimisen aiheuttama paineen purkautuminen väärästä päästä... Nyt tälläkin on sitten isommat hyönteiset kiusaanaan mullan alla...Ei oo helppoa pikkukärpäsärsyyntyjilläkään...

Vierailija
30/177 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Kuvittele, että aamupalan joukkoon on eksynyt jotain pilaantunutta tai kitkerää ja suu menee irvistykseen ja silmät suurenee entisestään ja joutuu siinä kiemurrellessaan häpeästä ja hämmennyksestä sylkemään pahanmakuisen tuotteen lautaselle tai liinaan🤮🙈😂

Vierailija
31/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areenasta löytyvä Radio Sodoma-podcast, erityisesti Aamupala kurkussa-osiot. Mainosparodiat ovat hillittömiä, ja radion aamujuontajan karikatyyri myös.

Nämä eivät tietty toimi, jos Antti Holman ääni tai huumorin tyyli ärsyttää. :'D

Vierailija
32/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopopojat

Ota osoite selville rekkarin avulla. Osta sumusireeni. Mene pojan ikkunan alle la aamuna klo 9 käyttelemään sumusireeniä että oo, kylläpä tästä lähtee kiva ääni, hei kuunnelkaa, ja päästele innoissasi menemään 30 minuuttia. Jokaisen äänen jälkeen ihastele vau-ilmeiden kera ääntä joka pääsi ilmoille.

Vierailija
33/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalju syövän vuoksi ja näytän muutenkin huonovointisella. Ihmiset kiusaa ja ovat ilkeitä ja näyttävät inhonsa. Ärsyttää, eikö tässä sairaudessa jo olisi tarpeeksi pitääkö kiusata.

Vierailija
34/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun töitä ei löydy. Olen alkanut hakemaan myös muilta aloilta töitä, mutta piru vie, että työpaikan saaminen on mahdotonta ilman suhteita.

Vierailija
35/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kalju syövän vuoksi ja näytän muutenkin huonovointisella. Ihmiset kiusaa ja ovat ilkeitä ja näyttävät inhonsa. Ärsyttää, eikö tässä sairaudessa jo olisi tarpeeksi pitääkö kiusata.

Olen järkyttynyt ihmisten käytöksestä.

Mutta sinulla sentään on erittäin hyvät mahdollisuudet päästä kokonaan eroon syövästä, muta kiusaajat eivät pääse eroon paskasta persoonallisuudestaan :)

Tsemppiä ja voimia hoitoihin

Vierailija
36/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle 💓 Vakavalla sairaudella on vähän vaikea vitsailla, olen itsekin yhden syövän kokenut ja käynyt läpi. Yksi kalju vitsi kuitenkin muistui mieleeni...Minä se oon kuulkaas niin rikas tyyppi, että miul on tukkakii nahaast🙈💪

Vierailija
37/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Tähän käy nyt jo hieman vanha vitsi. Lankesi kuin Manulle illallinen on nykyisin: Lankesi kuin Sannalle aamiainen.

Vierailija
38/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän käy nyt jo hieman vanha vitsi. Lankesi kuin Manulle illallinen on nykyisin: Lankesi kuin Sannalle aamiainen.

Uudistushan se on tuokin, vanhan vitsin muokkaaminen uudeksi. Kyllähän tämä taas rullaa;)

Vierailija
39/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit

Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .

Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"

Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.

Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.

Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂

Minua ärsyttää, kun noista apinahymiöistä on tullut trendikkäitä. Apinat eivät edes tiedä mitä ne tarkoittavat ja läiskivät niitä viestiensä loppuun kuvitellen olevansa jotenkin vitsikkäitä.

Apinahymiöiden käyttö epäsopivassa paikassa antaa käyttäjästään vain idiootin kuvan.

Vierailija
40/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää mainokset, varsinkin kun ne huutaa kovalla!!! Radiotakaan kun ei voi kuunnella ilman mainoksia enää, ainakaan mieluisia kanavia. Repikää tästä sitten huumoria...

Ei huumoria, vaan hyvä neuvo: älä katso tv:tä tai kuuntele radiota.

Jos haluat katsoa tv:tä, niin katso tietokoneelta Yle Areenaa. Ei mainoksia. Tai kuuntele YouTubelta musiikkia, joten mainoksia on vähemmän.