Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin maksattaa perheensä syömisen verovaroista

Kommentit (405)

Vierailija
301/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeä juttu! Moni pienituloinen laskee joka ikinen kuukausi miten saa rahansa riittämään ruokaan, laskuihin jne. Ja monella ei jää edes tuota 300 euroa kuukaudessa ruokaan. No ,tää on just tätä nyky suomea ,herroille vaan kaikki edut palkan kylkeen , voi hitto miten kyrpee tää touhu.

Voi hyvää päivää. Miten se meiän köyhien tilannetta parantaisi että maan johtaja ostaisi nallehiutaleet itse.

Järkeäkin vois käyttää öyhöttämisen sijaan. kaikesta näkee läpi että pelkkää ajojahtia tämäkin rääkyminen.

Olis mielenkiintosta tietää keitä herroja itse fanitat eduskunnassa.

Vierailija
302/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinistön soisi olevan seuraavankin kauden presidenttinä. Etenkin kun ei tuolla eduskunnassa yksinkertaisesti ole ketään varteenotettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun alkoi tehdä mieli ylellisiä aamiaisia ja mieluiten jonkun muun piikkiin niin maistuisi vieläkin maukkaammalta. Ei auta köyhän kuin mennä hotelliin tai kylpylään yöksi, syödä aamupalaa ja huijata itseään kuuluvansa keskiluokkaan.

Vierailija
304/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa touhua, kun samaan aikaan moni kitkuttelee perheensä kanssa todella pienillä tuloilla. Ja sitten tämä kehtaa esittää jotain pienen ihmisen puolella olevaa, jota ilkeät kokkarit kiusaavat.

minäkin kitkuttelen, mutta en sentään ole noin helvetin tyhmä.

Vierailija
305/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää mitä on ostettu, niin voisi matkia Marinien aamiaista.

Vierailija
306/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa tässä on se, että jokainen teistä käyttäisi samaa etua sekuntiakaan miettimättä jos se olisi mahdollista.

En muuten käyttäisi. Olen enemmän Sauli Niinistö tyyppinen: maksan omat kuluni. Olen tehnyt työtä, jossa on pitänyt edustaa ja on ollut budjetti sitä varten. Mun laskut olivat aina maltillisia ja vaikka isännöinkin tilaisuuksia, niin en tarjoillut sen kummempia kuin mihin omilla tuloilla olisi varaa. Ja silti kauppaa syntyi. Oli työkavereita, jotka sitten toimivat ihan toisin. Ei sitä kauppaa sen enempää tullut.

Juu, ei sauli toki ole valtion elätti, eiku...

keikenlisäksi hänellä ei ole edes valtaa. Silti valtio elättää. :D

Sauli ei ole johtaja kuten pääministeri, hän on maskotti.

Vierailija
307/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin kuuntelee herkällä nenällä ja tarkalla korvalla..

Mitä jos ne saa selville että olen käyttänyt omaa s-etukorttia ostoksiini?

Menetänkö siis bonuksetkin???

Tytti Y-V mitä me nyt tehdään?

Minä ja perheeni tiedetään.

Eroa Sanna Marin.

Eikö sua hävetä?

Meitä hävettää noin härski pääministeri.

vihapuhe

Vierailija
308/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ajojahti sataa demarien laariin. :)

Vierailija
309/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa tässä on se, että jokainen teistä käyttäisi samaa etua sekuntiakaan miettimättä jos se olisi mahdollista.

En muuten käyttäisi. Olen enemmän Sauli Niinistö tyyppinen: maksan omat kuluni. Olen tehnyt työtä, jossa on pitänyt edustaa ja on ollut budjetti sitä varten. Mun laskut olivat aina maltillisia ja vaikka isännöinkin tilaisuuksia, niin en tarjoillut sen kummempia kuin mihin omilla tuloilla olisi varaa. Ja silti kauppaa syntyi. Oli työkavereita, jotka sitten toimivat ihan toisin. Ei sitä kauppaa sen enempää tullut.

Perustuslaissa säädetyt tehtävät

Hallitusvallan käyttö

Kansainväliset suhteet

Valtiopäivät ja ennenaikaisten eduskuntavaalien määrääminen

Lain vahvistaminen ja asetusten antaminen

Valtioneuvoston jäsenten nimittäminen ja vapauttaminen tehtävistään

Virkanimitykset ja tehtävään määräämiset

Puolustusvoimien ylipäällikkö

Armahdus

Muut tehtävät

Kunniamerkit ja arvonimet

Ahvenanmaa

Valtuudet poikkeusoloissa

Vierailija
310/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa Sauli Niinistön perheen elämisen, ei kai vaan Suomen veronmaksajat?

Tiedoksesi: tasavallan presidentti ja tämän perhe maksavat kaikki, lue: KAIKKI henkilökohtaiset menonsa itse.

Marinista minulle tulee mieleen lähinnä Romanian presidentti Ceausescu ja vaimonsa. Näilläkin meni vähän sekaisin omat ja valtion varat. Eikös vaan?

Niinistön tapaisia saisi olla enemmän  mutta on harvinaisuus . Hieno presidenttipari  jollei hienoin mitä on ollut . 

Niinistö on miljonääri ja hänen palkkionsa on myös veroton. Lisäksi koko perheellä on käytännössä erilaisia luontaisetuja vaikka kuinka paljon, niitä vain voi olla vaikea selkeästi nimetä yksityiskuluiksi tai työhön liittyviksi kuluiksi.

Vierailija
311/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinistön soisi olevan seuraavankin kauden presidenttinä. Etenkin kun ei tuolla eduskunnassa yksinkertaisesti ole ketään varteenotettavaa.

Presidentillä ei ole valtaa, ja saulikin syö valtion piikkiin.

Entä linnan juhlat, paljonko ne maksaa. Miksei Sauli ole looettanut niitä, voisi sannatrollun logiikalla kysyä. Se on miljoonien paukku ihan turhasta. 😂😂😂

Vierailija
312/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitusvallan käyttö

Kansainväliset suhteet

Armahdus

Muut tehtävät

Ahvenanmaa

Käytännössä pääministeri johtaa maata sisäpolitiikassa ja EU-politiikassa ihan täysin kuitenkin. Niinistö yrittää välillä vähän kuokkia, mutta ei se ole oikein Sannan aikana onnistunut.

Vierailija
313/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa Sauli Niinistön perheen elämisen, ei kai vaan Suomen veronmaksajat?

Tiedoksesi: tasavallan presidentti ja tämän perhe maksavat kaikki, lue: KAIKKI henkilökohtaiset menonsa itse.

Marinista minulle tulee mieleen lähinnä Romanian presidentti Ceausescu ja vaimonsa. Näilläkin meni vähän sekaisin omat ja valtion varat. Eikös vaan?

Niinistön tapaisia saisi olla enemmän  mutta on harvinaisuus . Hieno presidenttipari  jollei hienoin mitä on ollut . 

Niinistö on miljonääri ja hänen palkkionsa on myös veroton. Lisäksi koko perheellä on käytännössä erilaisia luontaisetuja vaikka kuinka paljon, niitä vain voi olla vaikea selkeästi nimetä yksityiskuluiksi tai työhön liittyviksi kuluiksi.

Ja Halonen hankki jopa kissan hyvillä ulkomaansuhteillaan!

Vierailija
314/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin maksatti Kiviniemi (kesk) ja Katainenkin (kok).

Toki kannattaa huomioida, että samassa mittakaavassa sitä on edellisen kerran käyttänyt Paavo Lipponen sdp eli taas on näytetty toteen, että demarilla on aina käsi jonkun toisen taskussa

Jos kyse on periaatteesta, niin mitä väliä sillä mittakaavalla sitten on?

Eikös tuosta pitäisi olla jotkut tarkat ohjeet VNK:ssa, että miten pitää toimia?

Vierailija
315/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-viikaroitu ja marinoitu. Suomen kansan yhteisestä potista ei ole kohta jäljellä mitään.

Vierailija
316/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te arvelette niissä SALAILLUISSA kuiteissa nyt sitten olleen ?

Jotain muuta kuin aamupalatarvikkeita.

Vierailija
317/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitusvallan käyttö

Kansainväliset suhteet

Armahdus

Muut tehtävät

Ahvenanmaa

Käytännössä pääministeri johtaa maata sisäpolitiikassa ja EU-politiikassa ihan täysin kuitenkin. Niinistö yrittää välillä vähän kuokkia, mutta ei se ole oikein Sannan aikana onnistunut.

Hyvä, että tiedät paremmin kuin mitä perustuslaki antaa ymmärtää. Tällaisia tietäjiä maamme tarvitsee.

Vierailija
318/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitusvallan käyttö

Kansainväliset suhteet

Armahdus

Muut tehtävät

Ahvenanmaa

Hyvänä esimerkkinä Nyrkki, jota Niinistö ehdotti koronan hoitoon. Siinä oli taas hyvä ajatus, joka ”minä syön nyt aamupalaa perheeni kanssa” Marinille ei käynyt. Olisi vältytty paljolta sekoilulta, tuhlaukselta ja maa olisi ollut auki monta kuukautta aikaisemmin.

Vierailija
319/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin nyt varmaan vähän väärinkäsitti kansan rahoja...

Vierailija
320/405 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin maksatti Kiviniemi (kesk) ja Katainenkin (kok).

Toki kannattaa huomioida, että samassa mittakaavassa sitä on edellisen kerran käyttänyt Paavo Lipponen sdp eli taas on näytetty toteen, että demarilla on aina käsi jonkun toisen taskussa

Jos kyse on periaatteesta, niin mitä väliä sillä mittakaavalla sitten on?

Eikös tuosta pitäisi olla jotkut tarkat ohjeet VNK:ssa, että miten pitää toimia?

Eiköhän siitä olekin, kaikki pääministerit eivät vaan ole käyttäneet etua tai viettäneet niin paljoa aikaa virka-asunnolla. Senkin ymmärrän ettei kuitteja millekään iltapäivälehdelle esitetä mutta kyllähän Tytin putiikin pitää pystyä varmentamaan että etua käytetään oikein