Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut viimepäiviltä fanin kuvaamaa pätkää, missä D ja E kävelevät hotellille ja E koskee/taputtaa/kokeilee Damianon pakaraa? Miksiköhän? Taputtaako kaverillisesti tai kokeileeko Damianon puolesta, onko kännykkä tai lompakko vielä taskussa? Muita vaihtoehtoja? T. Hölmistynyt höpsö
Tuohan oli ystävällismielinen muistutus Ethanilta siitä, kuka määrää kaapin paikan 😉
Juuri näin! 😌
Kivaa viikkoa kaikille! Mua melkein jännittää tuo Fallon-esiintyminen. Mitä bändiltä kysytään ja millaisen vaikutelman itsestään antavat, onko Damiano hermona vai hurmaava... 🖤
-ap
Damiano on aina hurmaava hermona tai ei!
Johtuuko tuosta Ethanin peffaläpsäytyksestä vai mistä. Mutta luin, että "heterona tai ei"😅
Sivusta, ihanaa että jaksatte vieläkin fanittaa 👍. Itse en ole ikinä ollut tämän bändin fani sen kummemmin, mutta tiedän sen huuman ja harmittaa kun omat fanituksen aiheet kuihtuu.
matka Usan valloitukseen on alkanut, näin twitterissä kuvan lentokentältä jossa ainakin 9 isoa matkalaukkua (ei itse tyyppejä lol) ilmeisesti aamulla/aamuyöstä lähteneet Roomasta
Vierailija kirjoitti:
matka Usan valloitukseen on alkanut, näin twitterissä kuvan lentokentältä jossa ainakin 9 isoa matkalaukkua (ei itse tyyppejä lol) ilmeisesti aamulla/aamuyöstä lähteneet Roomasta
kuva on niiden yhden stylisti Micthin ( mitch_power ) ig:stä nelisen tuntia sitten laitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuva on niiden yhden stylisti Micthin ( mitch_power ) ig:stä nelisen tuntia sitten laitettu
Luottostylisti Amerikan valloitukseen :) Oli eilen tullut Milanosta Roomaan. Hän oli mukana euroviisuissakin.
tässä videota lauantailta - ensimmäisten 0 - 1.20 min aikana näkyy Damianoa siinä mm. seisomassa yleisön joukossa kuuntelemassa puheita ja vähän myöhemmin juttelemassa Gion ystävän Fererikan kanssa kun Giota kuvataan tai jotain, siis ei mitenkään uskois että toi on sama tyyppi kuin lavalla
https://video.repubblica.it/edizione/roma/patologie-delle-donne-al-pres…
haha tänään twiterissä on Thomaksen 'kiusaamispäivä' eli tyypit jakaa memejä joissa Thomas itkee kun muu bändi bailaa clubeilla Usassa lol (siis sehän on alaikäinen)
omg tää on hyvä siis en tie miksi mua naurattaa nyt noi kaikki memet Thomaksesta ns. alaikäisenä
https://twitter.com/newtspatronus/status/1452615875069153286
tässä se haastattelu Hollannista
ja tässä se keikka Hollanista
Ei tänne enää viitti kommentoida kun mielensäpahoittaja haluaa määrätä kaikesta, joten pidä tunkkis, fanitan ihan jossain muualla tästäedes
Vierailija kirjoitti:
ja tässä se keikka Hollanista
Nyt kun olen katsonut viime kuukausina useamman näitä promopätkiä radio- ja tv-asemilta ja sitten pätkiä oikeilta keikoilta, mulle on tullut vaikutelma että Damiano vetää parhaat vokaalinsa yleensä näissä missä musat tulee nauhalta (esim. Euroviisut, Saksan 1Live, tämä keikka). Ehkä Damiano kompensoi jotenkin muun liven puutetta, tietoisesti tai alitajuisesti? Se antaa itsestään joka kerta 100%, mutta näissä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lol Lol.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne enää viitti kommentoida kun mielensäpahoittaja haluaa määrätä kaikesta, joten pidä tunkkis, fanitan ihan jossain muualla tästäedes
Onko mulla mennyt jotain ohi, eihän täällä nyt ole ollut mitään riitaa, vai onko? Miksi tällainen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla mennyt jotain ohi, eihän täällä nyt ole ollut mitään riitaa, vai onko? Miksi tällainen viesti?
onhan toki täällä välillä erilaisia mielipiteitä mutta että joku määräilis mitä saa sanoa niin en kyllä ole huomannut
Meikkaaja-Chantalin instassa aika väsyneen oloinen reissunainen 😴 toivottavasti saadaan bändistä kuvia ja kuulumisia myös kohta. Ja toivon todella että ovat saaneet nukuttua ja levättyä lennolla, muuten voi olla aika karmiva jet lag huomenna 😵
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaja-Chantalin instassa aika väsyneen oloinen reissunainen 😴 toivottavasti saadaan bändistä kuvia ja kuulumisia myös kohta. Ja toivon todella että ovat saaneet nukuttua ja levättyä lennolla, muuten voi olla aika karmiva jet lag huomenna 😵
jep 9 tunnin matka
puhuivat twitterissä että todennäköisesti Fallonissa pelkkä esiintyminen että yleensä ensikertalainen vaikka ois ihan tunnettukin nimi ei saa haastattelua ja se voi olla jopa kuvattu eri aikaa kuin ne muiden vieraiden haastattelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep 9 tunnin matka
puhuivat twitterissä että todennäköisesti Fallonissa pelkkä esiintyminen että yleensä ensikertalainen vaikka ois ihan tunnettukin nimi ei saa haastattelua ja se voi olla jopa kuvattu eri aikaa kuin ne muiden vieraiden haastattelut
Se saattaisi olla niille rennompi tapa, pelkästään esiintyminen ilman hermostuttavaa hasstattelutuokiota.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä on suunnattu, yksikössä vielä? Eihän tämä ketju olisi näin pitkä jollei täällä olisi myös pohdittu, analysoitu, esitetty erilaisia mielipiteitä ja usein vielä mietitysti perusteltuina. Harvinaista keskustelupalstalla, ja varsinkin täällä. Onko se siis mielensäpahoittamista, vai kuka tämä yksi ankeuttaja on? Eihän ketään kiinnostaisi käyttää täällä aikaansa, jollei bändistä -tai Damianosta- pitäisi. Fanipalstat on varmaan eri juttu, en tiedä. Luulisin että siellä meno voi vielä tunteellisempaa.
Totta tuokin, tietysti! <3
-ap