Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
nevö hööd kirjoitti:
Mikä tai kuka on tää D.D. ?
Italian Robin Packalen ja Ville Valo.
Damianon kaksi eri puolta🌝🌚
Måneskin-fanit ovat aivottomia teinejä, totta vai tarua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla puhe laseista, kun niitä Gio esitteli uusina myös stoorissa :)
Joku oli twitterissä koonnut yhteen ketjuun kaikki Damianon ja bändin keväällä instasta poistamat kuvat. Niitä oli SATOJA, hävittivät puolet tiliensä sisällöstä. Suurin osa kiertää fanitileillä jo muutenkin, en hirveästi nähnyt mitään ihan uutta. Osa oli varmaan poistettu koska nolostelevat teinikuvia, mutta osan poistamista en ymmärrä ollenkaan. Siellä oli mm. kauniita stillkuvia Le parole Lontanen kuvauksista.
Olen vähän kahden vaiheilla siitä, mitä ajattelen kuvien tarkoituksellisesta uudelleenpostaamisesta, kun omistajat on ne halunneet poistaa. Toisaalta se on netin karu laki.
Minua taas ihmetyttää miksi ne on haluttu poistaa, vai ovatko kokeneet sen "brändäyksen" niin vieraaksi itselleen.
Jos ne ei ole enää tarpeeksi rock?
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoista seurata bändin edesottamuksia ja suosion muokkautumista.
Vierailija kirjoitti:
Sekä että! Olen kenties aivoton ja säälittävä mitä Damianon fanittamiseen tulee, mutta teini-iästä on jo aikaa.
Moi vaan Winner 🙄
nevö hööd kirjoitti:
2020-luvun Fonzie.
Vierailija kirjoitti:
Damiano se tykkää kirjotella/piirrellä kylppärin peiliin nyt tähti ja sydän
Se on Davidin tähti.
Täällä oli kerran arveluja Damianon ehkä kaukaisistakin juutalaisista sukujuurista. SukuNimi David viittaisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
siis se creepy nainen oli ollut tyttärensä (teini ilmeisesti) kanssa ja molempien käytös oli ollut aika outoa jotkut fanit oli ottanut niistä kuvan ja lupas laittaa yksityisviestinä fanclubille kuvat että ne tietää jatkossa olla varovaisia
Onko se sellainen pitkä, laiha, pitkät punertavan ruskeat/tummat hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti se kohta missä Victoria istuu autossa ja sanoo'he is so annoying' tarkoittaa Damianoa ja se on auton ulkopuolella eli yrittääkö Vic ajaa sen päälle? hyi
Automusiikkivideoista tulee aina mieleen ikoninen Radiohead - Karma Police. Siitä on vaikea pistää paremmaksi. Odotan innolla mitä Måneskin tarjoaa meille.
Mulle tulee ekana mieleen Cardigansin My Favorite Game, klassikkokamaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla puhe laseista, kun niitä Gio esitteli uusina myös stoorissa :)
Joku oli twitterissä koonnut yhteen ketjuun kaikki Damianon ja bändin keväällä instasta poistamat kuvat. Niitä oli SATOJA, hävittivät puolet tiliensä sisällöstä. Suurin osa kiertää fanitileillä jo muutenkin, en hirveästi nähnyt mitään ihan uutta. Osa oli varmaan poistettu koska nolostelevat teinikuvia, mutta osan poistamista en ymmärrä ollenkaan. Siellä oli mm. kauniita stillkuvia Le parole Lontanen kuvauksista.
Olen vähän kahden vaiheilla siitä, mitä ajattelen kuvien tarkoituksellisesta uudelleenpostaamisesta, kun omistajat on ne halunneet poistaa. Toisaalta se on netin karu laki.
Minua taas ihmetyttää miksi ne on haluttu poistaa, vai ovatko kokeneet sen "brändäyksen" niin vieraaksi itselleen.
Jos ne ei ole enää tarpeeksi rock?
Voi olla, että tämäkin on osa bändin pyristelyä eroon X factor - ja Il Ballo Della Vita -ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti se kohta missä Victoria istuu autossa ja sanoo'he is so annoying' tarkoittaa Damianoa ja se on auton ulkopuolella eli yrittääkö Vic ajaa sen päälle? hyi
Automusiikkivideoista tulee aina mieleen ikoninen Radiohead - Karma Police. Siitä on vaikea pistää paremmaksi. Odotan innolla mitä Måneskin tarjoaa meille.
Mulle tulee ekana mieleen Cardigansin My Favorite Game, klassikkokamaa sekin.
Ja tästä päästään taas kerran siihen, kuinka taitavasti Må viittaa aiempiin rock-ikoneihin. Samahan koskee myös Mammamian kantta farkkuetumuksineen.
Olisi myös taitavaa ja ironista vuoropuhelua faniskenen kanssa, jos videolla tosiaan esiintyisi tämä Damianon "Bratiano"-puoli, johon muilla ns. menisi hermo. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nevö hööd kirjoitti:
En koe, että olisi aidosti kovin pahis tai "rock". Normaali hyvispuoli istuu hänelle paremmin, kuten nähtiin Pariisissa juuri. Ei tarvitsisi vetää mitään roolia, faneja riittäisi kyllä. Ehkä jopa pysyvämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis se creepy nainen oli ollut tyttärensä (teini ilmeisesti) kanssa ja molempien käytös oli ollut aika outoa jotkut fanit oli ottanut niistä kuvan ja lupas laittaa yksityisviestinä fanclubille kuvat että ne tietää jatkossa olla varovaisia
Onko se sellainen pitkä, laiha, pitkät punertavan ruskeat/tummat hiukset?
mä en osaa sanoa em ole niitä kuvia Pariisista tarkaan katsonut, tuijottanut vaan Damianoa lol
Spekulaatio musiikkivideosta perustuen viime viikkojen someantiin:
- Damiano on laitettu horny jailiin
- Oikeudenkäynnissä todistusaineistona esitetään kaikenlaista kyseenalaista ja paljastavaa bratiano-keikistelyä ja ärsyttämistä
-Bändi lähtee vapauttamaan Damia vankilasta (tästä kohtaa on peräisin Vicin "He's so annoying")
-Damiano karkaa itse ennen pelastuspartion saapumista viettelemällä vartijat ja yhyttää bändiläiset vankilaan johtavalla tiellä (kuva, jossa on auton edessä melkein joutumassa yliajetuksi)
-Kuvataan pakoautoa jossa soi Mammamia
-Videon lopussa bändi soittaa ja/tai bilettää jossain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nevö hööd kirjoitti:
En koe, että olisi aidosti kovin pahis tai "rock". Normaali hyvispuoli istuu hänelle paremmin, kuten nähtiin Pariisissa juuri. Ei tarvitsisi vetää mitään roolia, faneja riittäisi kyllä. Ehkä jopa pysyvämmin.
Eihän me tiedetä, onko hyvis-Damianokaan D:n "oikea" persoona. On tosi terveellistä, että D:llä on niin vahvat lavaroolit (sielukas Damiano tai Bratiano), koska niiden ansiosta on varmasti helpompi pitää jalat maassa ja pää kasassa julkisuuden keskellä. Koska se "oikea" Damiano säilyy yksityisenä henkilönä.
Ja mun mielestä on hauskaa, kun Damianon julkisten esiintymisten äärellä ei ikinä tiedä, kumpaa on nyt tulossa 😄
Vierailija kirjoitti:
- Oikeudenkäynnissä todistusaineistona esitetään kaikenlaista kyseenalaista ja paljastavaa bratiano-keikistelyä ja ärsyttämistä
-Bändi lähtee vapauttamaan Damia vankilasta (tästä kohtaa on peräisin Vicin "He's so annoying")
-Damiano karkaa itse ennen pelastuspartion saapumista viettelemällä vartijat ja yhyttää bändiläiset vankilaan johtavalla tiellä (kuva, jossa on auton edessä melkein joutumassa yliajetuksi)
haha tää ois hyvä
Ne esiintyy maanantaina jossain talk showssa Amsterdamissa
mä mietin vakavasti muuttamista Amsterdamiin tai Pariisiin!!
Vierailija kirjoitti:
Tämän suuntaista on päätelty muuallakin fanisomessa. Allekirjoitan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nevö hööd kirjoitti:
Eihän me tiedetä, onko hyvis-Damianokaan D:n "oikea" persoona. On tosi terveellistä, että D:llä on niin vahvat lavaroolit (sielukas Damiano tai Bratiano), koska niiden ansiosta on varmasti helpompi pitää jalat maassa ja pää kasassa julkisuuden keskellä. Koska se "oikea" Damiano säilyy yksityisenä henkilönä.
Ja mun mielestä on hauskaa, kun Damianon julkisten esiintymisten äärellä ei ikinä tiedä, kumpaa on nyt tulossa 😄
Kyllähän se persoona viimeistään näiden "pahistelujen" myötä muuttuukin. Kuvaili itseään Euroviisujen haastatteluissa esitysten ulkopuolella tavalliseksi, hiljaiseksi ja normaaliksi, ujoksi.
Hahah apua 🙈 No en pistä pahakseni, jos vastustajana on Ethan, mieluiten öljyttynä.