Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (13406)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäysnapit ei välillä toimi tässä keskustelussa? Muissa toimii.

Hienosti näytti alapeukkusi toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onpa tosiaan kiehtovaa vaihtelua nähdä tuollaista riisuttua (ei kirjaimellisesti 👀) ja lähes sulkeutunutta esiintymistyyliä D:ltä!

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

siis mun käy sääliksi erityisesti Damianoa sille on alkanut tulla hulluja stalkkereita ensin se venäjällä fani sen hotellihuoneen edessä ja nyt toi nainen Pariisissa 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
omg Damiano itse oli käyttänyt sitä sanaa 'longiano'

https://twitter.com/tixmaneskin/status/1448410241616470018

Ne tietää ihan kaiken mitä niistä puhutaan 🤭 Hauskaa että ne itsekin tarttuu niihin juttuihin ja aiheuttaa välillä pientä lisähysteriaa faneissa.

Ethanin ihana aamustoori unisista lapsistaan ❤️ Ethanista näkee aina välillä "mom of the band" -kommentteja, onko tuokin sitten silmänisku siihen suuntaan vai ihan sattumaa 😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ne tietää ihan kaiken mitä niistä puhutaan 🤭 Hauskaa että ne itsekin tarttuu niihin juttuihin ja aiheuttaa välillä pientä lisähysteriaa faneissa.

Ethanin ihana aamustoori unisista lapsistaan ❤️ Ethanista näkee aina välillä "mom of the band" -kommentteja, onko tuokin sitten silmänisku siihen suuntaan vai ihan sattumaa 😁

juu toi kuva on ihana<3 miten joku voi olla noin söpö=Dami
ovatko jo matkalla lentokentällä? Ruotsissa niiden pitäis esiintyä huomenna Idolsissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa tosiaan kiehtovaa vaihtelua nähdä tuollaista riisuttua (ei kirjaimellisesti 👀) ja lähes sulkeutunutta esiintymistyyliä D:ltä!

Mun mielestä tämä oli erinomainen 🖕 kaikille skeptikoille: Må osaa edelleen esiintyä minimalistisesti ja vieläpä vaatteet päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

juu toi kuva on ihana<3 miten joku voi olla noin söpö=Dami
ovatko jo matkalla lentokentällä? Ruotsissa niiden pitäis esiintyä huomenna Idolsissa

näköjään lentokentälle matka koska Damianon ig-tarina on kentältä, onkohan niillä muutakin promoa Ruotsissa, vois edes joku Suomi-media mennä tekemään sinne haastattelua kun ei niitä tänne saada

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siis mun käy sääliksi erityisesti Damianoa sille on alkanut tulla hulluja stalkkereita ensin se venäjällä fani sen hotellihuoneen edessä ja nyt toi nainen Pariisissa 

Samat ajatukset. Onneksi fanit ovat enimmäkseen tietoisia siitä, missä menee stalkkaamisen ja fanittamisen raja!

Sivut