Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jonossa 13:03 alkaen. Tulin täältä katsomaan tietääkö joku menikö kaikki jo :D
Kannattaa kokeilla jonottamista usealla eri laitteella, lol.
Jep, on kyllä kolme eri selainta käytössä kahdessa eri netissä :D
No nyt euroviisusivusto Wiwiblogs ehti postaamaan uudesta sinkusta ennen bändiä.
https://www.instagram.com/p/CUcWZhlNMge/?utm_medium=copy_link
Kannattaa vaan yrittää sinnkikkästi kuulemma monissa loppuunmyydyissä paikoissa tulee uusia lippuja myyntiin ja taatusti niitä vapautuu myöhemmin myyntiin
en usko että koronarajoitukset oli Pohjoismaiden syy koska tietääkseni ainakin Tanska ja Ruotsi on aika vapaita ton suhteen ja onhan Suomessakin jo keikkoja myynnissä ensivuodelle
Tuo sinkun kansikuva on ilmeisestikin ollut tiedossa jo aikaisemmin. Jälleen mahtava tribuutti kaikille menneiden aikojen bändeille, näitä farkkuetumuslevyjä on enemmänkin 😄
Vierailija kirjoitti:
No nyt euroviisusivusto Wiwiblogs ehti postaamaan uudesta sinkusta ennen bändiä.
Ei voi olla totta, ei taas 🥺
Vierailija kirjoitti:
no onhan toi ollut jo tiedossa
FB-tapahtumassa keikkajärjestäjä oli mainostanut tunti sitten lipunmyynnin alkamista sanoilla "oletko valmis?” (toki viroksi). Joku oli jo kommentoinut vastaukseksi, että Piletilevi ei ollut valmis 😅
Vierailija kirjoitti:
Måneskinin musiikki on ok, mutta lavaesiintymiset tökkivät, kaikki ne bändikavereitten nuoleskelut ja oudot vaatteet sun muut. Tuollaisiahan näkee pääasiassa homoklubeilla. Vaikea ymmärtää, mikä bändissä vetoaisi muka juuri naisiin! Miksei miehiin! Läpimurtokeikkakin oli euroviisuissa, joka on tunnetusti maailman suurin gayfestari.
Tässäpä raikas näkökulma, jota ei ole nähty ketjussa kertaakaan aikaisemmin 🙄
fanit eilen twitterissä miettivät että kenen kroppa toi vai onko kenenkään bändistä? eivät päässeet yhteisymmärrykseen lol
Vierailija kirjoitti:
FB-tapahtumassa keikkajärjestäjä oli mainostanut tunti sitten lipunmyynnin alkamista sanoilla "oletko valmis?” (toki viroksi). Joku oli jo kommentoinut vastaukseksi, että Piletilevi ei ollut valmis 😅
tätä oon miettinyt että mikä siinä on kun ei noi lipunmyynnit ikinä toimi kun jonkun suositun artistin keikka tulee myyntiin luulis että ne saatais toimimaan paremmin, syy miksi mä yleensä yritän ostaa lippuni henk.kohtasesti jostain lipunmyyntipisteestä aina on toiminut vaikka ollut joku tosi suosittu keikka
Jeee sain liput Viroon let's goo!!
Vierailija kirjoitti:
fanit eilen twitterissä miettivät että kenen kroppa toi vai onko kenenkään bändistä? eivät päässeet yhteisymmärrykseen lol
Ethania on ilmeisesti veikattu eniten 🤔
Aavistuksen harmillista, kun sain ostoskoriin asti hyvän paikan 107-lohkosta ja sitten systeemi vaan alkoi herjata, ettei sivua löydy tms.. Sinne meni se paikka, ja onnistuin vielä kerran pääsemään sen jälkeen läpi valitsemaan vähän kehnomman paikan, mutta siihen tyssäsi. Nyt ei pääse kuin jonoon, jossa olen puhelimella ollut tunnin ja toisella selaimella tuon tapahtuman jälkeen ja toisella ei pääse lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aavistuksen harmillista, kun sain ostoskoriin asti hyvän paikan 107-lohkosta ja sitten systeemi vaan alkoi herjata, ettei sivua löydy tms.. Sinne meni se paikka, ja onnistuin vielä kerran pääsemään sen jälkeen läpi valitsemaan vähän kehnomman paikan, mutta siihen tyssäsi. Nyt ei pääse kuin jonoon, jossa olen puhelimella ollut tunnin ja toisella selaimella tuon tapahtuman jälkeen ja toisella ei pääse lainkaan.
Mulla kävi samoin tiistaina. Nyt yritän kirjautua profiiliini kahdelta eri laitteelta ja jonotan ilman sisäänkirjautumista toisella välilehdellä. Ei taida olla enää ainakaan mitään hyviä paikkoja jäljellä, jos yhtään mitään. Ja samalla pitisi tässä tehdä töitä. 😣 On tää fanittaminen hankalaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!! Tuleekohan lippuja myyntiin tasaisesti eri lohkoista vai meneekö ne järjestyksessä? Onpa harmillista.
Itse vältin nuo paikkaongelmat lopulta mobiililaitteella, koska tietokoneen kanssa meni koko ajan paikkojen varaaminen pieleen.
Amsterdam on nyt virallisesti loppuunmyyty tosin monet fanit ihmetteli että miksi keikka on liian pienessä (4000) paikassa
ja nyt on jo ekat feikkilippujen myyjät ilmestyneet twitteriin oh dear
Vierailija kirjoitti:
ja nyt on jo ekat feikkilippujen myyjät ilmestyneet twitteriin oh dear
On varmaan hyvä tilaisuus huijata, kun niin iso määrä faneja on jäänyt ilman lippuja.
Vartti sitten joku virolainen fani valitellut, että lippukauppa on nurin ja lipunmyynti täysi fiasko.
Onko kukaan päässyt läpi? Kaveri jonottanut 13 asti eikä ole edennyt mihinkään ja itekin kohta ollut tässä puoli tuntia jonossa 😅 valitettavasti en itse päässyt heti klo 13 jonoon.
Olis kiva tietää, että jonottaako tässä vaan sitä tietoa, että keikka loppuunmyyty vai aidosti mahdollisuutta ostaa liput.