Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
siis jos se sinkku tulee jo huomenna niin erikoinen päivä julkaista se, jotkut twitterissä mietti että ne on voinut kuvata jopa videon tuolla Pariisissa
Mä luulen että mahdollinen video olisi kuvattu jo aikaa sitten, ei Pariisissa (ainakaan pelkästään). Joku aika sittenhän postasivat stooreissa kuvia täysissä meikeissä ilman mitään tiedossa olevia esiintymisiä, joten epäilisin enemmänkin sen olleen ajankohta joko videon tai levyn promokuvien kuvaamiseen 🤔 Ainakaan niitä kuvia ei ole missään näkynyt vielä…
siis mitä ne ilmoittaa huomenna ja mihon aikaan???? mä en kestä.. toivottovasti vasta illemmalla kun olen päässyt töistä (pystyykö ees töihin keskittymään)
Kyllä nyt meille tarjoillaan jännää ja sydämentykytyksiä ihan olan takaa!
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Sitä en fiilaa että D&G on nyt niin kovin julkisia suhteensa kanssa - out of sight, out of mind toimisi paljon paremmin 😁
Haha joo. No ehkä yksityiselämässä ihan ok, mutta minä en yhtään kestä Damianon pusuja ym. Giorgialle keikkojen aikana. Saataisiinko me pitää edes lava-Damiano? 😭
Oih, mä taas haluan nähdä niitä pusuja
Joku on käynyt näköjään alapeukuttamassa kiivaasti tota😁Ei peukutusmäärä korreloi muiden viestien kanssa🤭
Minä luulen että tuo oli oikeasti epäsuosittu mielipide. Itse ainakin alapeukutin (kerran) ihan refleksinä 😁
Mäkään en jotenkin tykkää että esityksissä/konserteissa lähettelee pusuja G:n suuntaan. Mutta koska olen järkevä ja aikuinen ihminen niin toki kestän sen. Mutta kuten joku jo hienosti osasi sanoa, niin antaisi meidän pitää lava-damianon, tyttis voi pitää hänet sitten kotonaan 😊.
no mua ei haittaa ne 'pusut' tyttöystävän suuntaan sillä tuskimpa se nyt kaikilla keikoilla voi olla ja ejhän noita suukkoja oikeastaan ole tajunneet tai edes huomanneet kuin liian tarkkaan bändiä seuraavat fanit
Juu, minä haluan myös pitää illuusioni, enkä seurata heidän söpöilyään silloin kun Damiano esiintyy. Typerää tiedän, mutta siihenhän tämä koko fanitus tavallaan perustuu. Siihen ja musiikkiin!
Oma tulkintani tästä kuvasta on se, että Damianolle on viimein lähetetty tämä ketju käännettynä 🙈
https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/663706032832462848/i-wond…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tiivistetty. Johan tämänkin ketjun viesteistä näkee kuinka sekaisin innokkaimmat fanit voivat olla fanituksensa kanssa. Ihme, että ketju on saanut elää näinkin pitkään.
Minä en ole kyllä tuollaista huomannut. Jos patonkipuheet pöyristyttää niin kokemuksesi naissukupuolesta taitaa olla rajoittunutta.
Mutta taidat trollailla, kummasti taas ketju kiinnostaa "eräitä" kun on ollut aktiivisempaa.
Av on muistini mukaan kaikille avoin? Patonkipuheita jauhavat yleensä yläkouluikäiset pojat, aina mielessä.
Ja naiset keskenään, kuten olet huomannut. Se kai tässä ärsyttää.
Ei puhu naiset "patongeista" ainakaan kasvotusten. Tällaisilla palstoilla ei sitä paitsi tiedä varmasti kenenkään ikää tai sukupuolta, jokainen voi vetää vaikka minkälaista roolia.
Ai ei puhu😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣
Mikä ihmeen siveyden sipuli se siellä huutelee🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Sitä en fiilaa että D&G on nyt niin kovin julkisia suhteensa kanssa - out of sight, out of mind toimisi paljon paremmin 😁
Haha joo. No ehkä yksityiselämässä ihan ok, mutta minä en yhtään kestä Damianon pusuja ym. Giorgialle keikkojen aikana. Saataisiinko me pitää edes lava-Damiano? 😭
Oih, mä taas haluan nähdä niitä pusuja
Joku on käynyt näköjään alapeukuttamassa kiivaasti tota😁Ei peukutusmäärä korreloi muiden viestien kanssa🤭
Minä luulen että tuo oli oikeasti epäsuosittu mielipide. Itse ainakin alapeukutin (kerran) ihan refleksinä 😁
Hahaa, monikaan meistä ei halua myöntää tätä - olemmehan aikuisia ihmisiä - mutta taitaa silti ajatella samoin, eli voitaisiinko me fanit pitää edes show-Damiano. No ehkä näin käykin, kunhan G ja D pääsevät yli suhteen julkisuuden ensihuumasta.
Vierailija kirjoitti:
ejhän noita suukkoja oikeastaan ole tajunneet tai edes huomanneet kuin liian tarkkaan bändiä seuraavat fanit
= eli about kaikki fanit, lol.
Oon yllättynyt siitä, miten montaa huomionosoitukset G:lle jollain tavalla "häiritsee", vaikka ei kai pitäisi olla kun on nähnyt somessa hurjia ääripäitäkin asiassa. Mulle kelpaa romantiikka, ja 99% keikoista on kuitenkin sitä muuta showta. Varustaudun miinustulvaan ja lähden odottelemaan tämän päivän uutisia. 😁 Onneksi sain ennakkomyynnistä keikkaliput ettei niitäkin tarvitse tänään jännittää, tulisi varmaan rytmihäiriöitä jos pitäisi. Onnea matkaan lippumarkkinoille, jotka sinne tänään suuntaatte!
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättynyt siitä, miten montaa huomionosoitukset G:lle jollain tavalla "häiritsee", vaikka ei kai pitäisi olla kun on nähnyt somessa hurjia ääripäitäkin asiassa. Mulle kelpaa romantiikka, ja 99% keikoista on kuitenkin sitä muuta showta. Varustaudun miinustulvaan ja lähden odottelemaan tämän päivän uutisia. 😁 Onneksi sain ennakkomyynnistä keikkaliput ettei niitäkin tarvitse tänään jännittää, tulisi varmaan rytmihäiriöitä jos pitäisi. Onnea matkaan lippumarkkinoille, jotka sinne tänään suuntaatte!
Nämä on makuasioita ☺️ Kaikki mielipiteet mahtuu joukkoon eikä omille tunteilleen oikein voi mitään. Itsehän kuulun siihen jengiin, joka ei jotenkin vaan tykkää Giorgiasta (en täysin ymmärrä, miksi) ja siksi kaikki muistutukset G:n olemassaolosta aiheuttaa lapsellisia kateuden pistoksia 😁 Mieluummin olisin iloinen heidän puolestaan!
Vierailija kirjoitti:
onnea keikkalipuista ite en keikalle pääse:/ ehkä sitten joskus
mä oon kanssas samoilla linjoilla että yllättynyt (vaikka ei kai pitäis olla) siis musta se tekee jopa siitä seksikkäämmän että se huomioi omaa tyttöystäväänsä jopa keikoilla. Oon huomannut että ei ainakaan niitä ulkkiksia joita seuraan somessa häiritse se
Ai niin! Tiistaina lippuni ostaneena tässä vinkit kaikille, jotka suuntaavat ostoksille tänään:
- Kannattaa rekisteröityä valmiiksi ja kirjautua lippukauppaan sisälle jo ajoissa ennen myynnin alkua (oliko se tänäänkin klo 13?)
- Varaa myös eri laitteita saataville siltä varalta, ettei esim. tietokone näytä vapaita paikkoja - mulle kävi näin samalla kun mobiililaite tarjosi kyllä paikkoja.
- Lippujen hinnat lienevät jossain 50-100 euron välillä.
- Maksu onnistuu Visalla tai Mastercardilla, kun painaa verkkokaupassa Visa-kuvaketta.
- Kannattaa tietenkin varata kortit, tunnuslukusovellukset ym. valmiiksi.
- Ja palvelin todennäköisesti kaatuu tänäänkin, eli malttia ja eväitä matkaan.
- Jos pääsee jonoon mukaan, ei missään nimessä kannata esimerkiksi vaihtaa verkkoa tai päivittää selainta yms. välissä (itse tipuin jonosta kun laitoin VPN-yhteyden pois päältä).
Onnea matkaan ja kertokaa tänne, miten kävi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon kanssas samoilla linjoilla että yllättynyt (vaikka ei kai pitäis olla) siis musta se tekee jopa siitä seksikkäämmän että se huomioi omaa tyttöystäväänsä jopa keikoilla. Oon huomannut että ei ainakaan niitä ulkkiksia joita seuraan somessa häiritse se
Siis ehdottomasti Damianon viehätysvoimaa lisää ennestään se, että hän huomioi Giorgian noin ihanasti. Olen tietenkin iloinen siitä, että fandom suhtautuu Giorgiaan erittäin suojelevasti ja rakkaudella. Ja samaan aikaan onnellinen ja kateellinen heidän puolestaan. Minkä sitä tunteilleen voi, ei tässä Damiano-hullaannuksessa ole muutenkaan järjen häivää näin aikuisen ihmisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon kanssas samoilla linjoilla että yllättynyt (vaikka ei kai pitäis olla) siis musta se tekee jopa siitä seksikkäämmän että se huomioi omaa tyttöystäväänsä jopa keikoilla. Oon huomannut että ei ainakaan niitä ulkkiksia joita seuraan somessa häiritse seSiis ehdottomasti Damianon viehätysvoimaa lisää ennestään se, että hän huomioi Giorgian noin ihanasti. Olen tietenkin iloinen siitä, että fandom suhtautuu Giorgiaan erittäin suojelevasti ja rakkaudella. Ja samaan aikaan onnellinen ja kateellinen heidän puolestaan. Minkä sitä tunteilleen voi, ei tässä Damiano-hullaannuksessa ole muutenkaan järjen häivää näin aikuisen ihmisen näkökulmasta.
joo siis eihän sitä tunteilleen mitään voi - en mäkään ymmärrä että vielä hullaannuin näin johonkin tyyppiin jota en ees tunne enkä ole koskaan tavannut lol
siis tuleeko se sinkku ulos huomenna vai ilmoittavatko vaan sen päivän milloin tulee ja varmaan pienen spoilerin siitä