Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin! Tiistaina lippuni ostaneena tässä vinkit kaikille, jotka suuntaavat ostoksille tänään:
- Kannattaa rekisteröityä valmiiksi ja kirjautua lippukauppaan sisälle jo ajoissa ennen myynnin alkua (oliko se tänäänkin klo 13?)
- Varaa myös eri laitteita saataville siltä varalta, ettei esim. tietokone näytä vapaita paikkoja - mulle kävi näin samalla kun mobiililaite tarjosi kyllä paikkoja.
- Lippujen hinnat lienevät jossain 50-100 euron välillä.
- Maksu onnistuu Visalla tai Mastercardilla, kun painaa verkkokaupassa Visa-kuvaketta.
- Kannattaa tietenkin varata kortit, tunnuslukusovellukset ym. valmiiksi.
- Ja palvelin todennäköisesti kaatuu tänäänkin, eli malttia ja eväitä matkaan.
- Jos pääsee jonoon mukaan, ei missään nimessä kannata esimerkiksi vaihtaa verkkoa tai päivittää selainta yms. välissä (itse tipuin jonosta kun laitoin VPN-yhteyden pois päältä).
Onnea matkaan ja kertokaa tänne, miten kävi!
Ja lisään vielä muutaman asian, kun tuli mieleen:
- Verkkokaupan saa muuten suomenkieliseksi, jos viro ei taivu
- Ja kun pääsette lippujen äärelle ja saatte ne varattua, älkää MISSÄÄN NIMESSÄ KLIKATKO VÄÄRIÄ KUVAKKEITA esimerkiksi maksutavoissa! Älkää myöskään klikatko ostoskoriin liikaa lippuja, koska niitä ei saa sieltä pois ja sotkevat koko kaupanteon. Kummassakin tapauksessa voitte menettää liput ja pahimmillaan ne myydään loppuun, kuten jollekin täällä kävi. Itse mokasin molemmissa asioissa ja jouduin aloittamaan jatkuvasti uudestaan, koska kerran tehty virhe johti siihen ettei ostaminen onnistunut...
Vierailija kirjoitti:
Oma tulkintani tästä kuvasta on se, että Damianolle on viimein lähetetty tämä ketju käännettynä 🙈
https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/663706032832462848/i-wond…
Aivan ja ehkä alkoi ehkä vähän pelottamaan joskus Suomeen tulo.
Kiva kun jakelette lipunostovinkkejä! 💜
-ap
Olikohan se "see you tomorrow" kuitenkin vaan se että konserttiliput tulee tänään myyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se "see you tomorrow" kuitenkin vaan se että konserttiliput tulee tänään myyntiin?
En pidä todennäköisenä, kun Victoria pyysi kaikkia esittämään että eivät tiedä mistä on kyse. Lipunmyynnin ne jo virallisesti julkisti. Eikä tuo Damianon tomorrow-twitterkuvakaan oikein sopisi siihen.
No niin, nurin meni koko lippukauppa taas. AInakin siltä näyttää mulla. 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun jakelette lipunostovinkkejä! 💜
-ap
Siis konserttilipun ostamiseen tarvitaan oikein ohjeita?
Voi kuule. Oletko ikinä yrittänyt saada lippuja keikalle, jonka liput on myyty loppuun vartissa? Se on melko raakaa peliä.
Tässä on bonuksena vielä käytettävyydeltään erityisen huono ulkomainen alusta ja epäselvät maksutavat.
ilmeisesti Amsterdam ja Bryssel myytiin muutamassa minuutissa loppuun, toki ne on vähän pienempiä kuin Tallinna (4000 - 5000) siis niiden on pakko järjestää uusi Euroopan kiertue ensi vuonna ja nyt eri paikkoja myös
myös Pariisi, Berliini ja Lontoo loppuunmyyty aivan liian pieniä keikkapaikkoja noissa ne on n. 3000 - 6000
siis joku virhe noissa myyneissä tai sitten ne ei osannut varautua suosioonsa
Kukaan saanut lippuja? Itse en pääse edes sisälle kauppaan.
lippuja on ehkä vielä saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut lippuja? Itse en pääse edes sisälle kauppaan.
Tiistaina se alkoi toimia puolen tunnin hässäkän jälkeen niin, että oli mahdollista päästä jonoon. Ehkä nytkin. Toivottavasti lippuja on vielä!
Olen ollut jonossa 13:03 alkaen. Tulin täältä katsomaan tietääkö joku menikö kaikki jo :D
Vierailija kirjoitti:
siis joku virhe noissa myyneissä tai sitten ne ei osannut varautua suosioonsa
Tuskin on mitään virhettä. Keikkapaikat on kerta kaikkiaan liian pieniä suosioon nähden. En tiedä, miksi kiertue toteutetaan niin pienillä yleisömäärillä - onkohan korona vaikuttanut tähän, eli on otettu ns. varman päälle? Ainakin sellaista keskustelua näin somessa, että Espanja olisi jäänyt koronarajoitusten vuoksi pois tältä kiertueelta (jos näin on, kenties Pohjoismaat ovat samassa sarjassa).
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jonossa 13:03 alkaen. Tulin täältä katsomaan tietääkö joku menikö kaikki jo :D
Kannattaa kokeilla jonottamista usealla eri laitteella, lol.
Kysymys lippukaupoilla oleville: oliko Tallinnaan jotain Golden circle-lippuja jossain vaiheessa olemassa?
Sain ostettua liput permannolle tiistaina, mutta en nähnyt niissä tällaista vaihtoehtoa. Joissain keikkapaikoilla näkyi olevan tarjolla näitä ilmeisesti parhaita paikkoja?
Ainakin nyt näyttää lippuhinnat olevan n. 110 euroon asti, eli jotain parempia lippuja on tarjolla.
Mulla on liput jo tiistailta plakkarissa, mutta jännitän täällä silti teidän muiden puolesta..
tästä tulee varmaan yksi härdellipäivä taas ei yhtään tie mitä tulee taphtumaan, ei ite onneks tai harmiksi tarvi stressata lippuja kun ei voi keikalle lähtee joten ootan vaan sitä isoa uutista