Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
olis kiva tietää että yrittivätkö ees suomalaiset keikkajärjestäjät (tai suomen sony en tie kenelle noi kuuluu) saada niitä tänne? vai eikö vaan pohjoismaat sopinut kiertueeseen maantieteellisesti? vai onko niillä muuta suunitelmaa pohjolan maille? esim. just jotain festaria jne.
Ainakin Norjaan on sovittu festarikeikka Tons of Rock -festareille, jotka on juhannuksena (23.-25.6.2022). Olisi luontevaa, että kiertäisivät muita Pohjoismaita samoihin aikoihin, mutta ei tästä kaoottisesta ryhmästä kiertueineen voi enää ennustaa yhtään mitään, lol.
Jaaha, jäin sitten nähtävästi nuolemaan näppejäni ainakin toistaiseksi. Pääsin lippukauppaan, varasin paikan, syötin kortinnumerot ja sitten tuli ilmoitus että "maksu epäonnistui" ja "palaa myyjän sivulle" tms. Näin tein ja paikkani ei ollut enää varattavissa. Noh, varasin toisen paikan ja yritin taas mennä maksamaan, tällä kertaa eri kortilla, ja sama virheilmoitus. Palattuani lippukaupan sivulle, ostoskorissa näkyikin sitten yhtäkkiä molemmat paikat, mitkä olin yrittänyt ostaa. Poistin niistä sen toisen (huonomman) ja yritin mennä maksamaan sen alkuperäisen, mutta en päässyt enää eteenpäin. Nyt varausta ei enää näy profiilissani ja nyt lippukaupassa lukee että ennakkopaikat on myyty loppuun, tervetuloa torstaina. On se nyt kumma miten tämä ei toimi. 😤 Ja korteissani ei ole mitään vikaa, luottoa löytyy molemmilta, eli se ei ole se ongelma. Nyt ahdistaa jo valmiiksi torstaita ajatellen, kun kaiken lisäksi eivät hyväksy Mastercardia, vaan ainoastaan Visan ja mulla näköjään kumpikaan Visa ei kelpaa. 😫 Ei nyt oikein vakuuttanut tämän kyseisen lippukaupan toiminta, vaikka veikkaan ettei ole mitenkään tavatonta että näin käy. Saa nähdä miten torstaina käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lohkoja mietitte? Itse en taida seisomapaikalle viitsiä mennä, joten lohko 102 tai 107 varmaankin. 101 ja 108 on vissiin jo myyty. 😫 Tai sitten ei ole edes avattu myyntiin vielä. Hitsi jos nyt ostaa huonompaan lohkoon ja to aukeisikin nuo paremmat.
Permannolle tietenkin, niin mahtuu joraamaan.
Oliko paikka Sakuhall? Jos, niin suosittelen kyllä permantoa. Siellä voi päästä aika lähellekin bändiä, on sen verran kompakti paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olis kiva tietää että yrittivätkö ees suomalaiset keikkajärjestäjät (tai suomen sony en tie kenelle noi kuuluu) saada niitä tänne? vai eikö vaan pohjoismaat sopinut kiertueeseen maantieteellisesti? vai onko niillä muuta suunitelmaa pohjolan maille? esim. just jotain festaria jne.
Ainakin Norjaan on sovittu festarikeikka Tons of Rock -festareille, jotka on juhannuksena (23.-25.6.2022). Olisi luontevaa, että kiertäisivät muita Pohjoismaita samoihin aikoihin, mutta ei tästä kaoottisesta ryhmästä kiertueineen voi enää ennustaa yhtään mitään, lol.
mitäs festareita Suomessa mahtaa olla tohon aikoihin? eikös Juhannus ole tolloin eli Himosjuhannus ainakin (ei! ja tuskimpa siellä) seuraavana viikonloppuna muistaakseni Provinssi
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, jäin sitten nähtävästi nuolemaan näppejäni ainakin toistaiseksi. Pääsin lippukauppaan, varasin paikan, syötin kortinnumerot ja sitten tuli ilmoitus että "maksu epäonnistui" ja "palaa myyjän sivulle" tms. Näin tein ja paikkani ei ollut enää varattavissa. Noh, varasin toisen paikan ja yritin taas mennä maksamaan, tällä kertaa eri kortilla, ja sama virheilmoitus. Palattuani lippukaupan sivulle, ostoskorissa näkyikin sitten yhtäkkiä molemmat paikat, mitkä olin yrittänyt ostaa. Poistin niistä sen toisen (huonomman) ja yritin mennä maksamaan sen alkuperäisen, mutta en päässyt enää eteenpäin. Nyt varausta ei enää näy profiilissani ja nyt lippukaupassa lukee että ennakkopaikat on myyty loppuun, tervetuloa torstaina. On se nyt kumma miten tämä ei toimi. 😤 Ja korteissani ei ole mitään vikaa, luottoa löytyy molemmilta, eli se ei ole se ongelma. Nyt ahdistaa jo valmiiksi torstaita ajatellen, kun kaiken lisäksi eivät hyväksy Mastercardia, vaan ainoastaan Visan ja mulla näköjään kumpikaan Visa ei kelpaa. 😫 Ei nyt oikein vakuuttanut tämän kyseisen lippukaupan toiminta, vaikka veikkaan ettei ole mitenkään tavatonta että näin käy. Saa nähdä miten torstaina käy.
Mastercard käy. Möhlin itse samalla tavalla, mutta toisella kerralla huomasin, että Visa-kuvakkeen takaa pääsee maksamaan myös Mastercardilla. Harmi vaan, jos liput myytiin jo loppuun! Höh.
Ennakkoliput on loppuneet. Kuinka moni sai liput?
Somen perusteella ennakkomyynti on ollut yhtä sekoilua muuallakin Euroopassa 😂 Mitenkäs en muuta odottanutkaan... Ilmeisesti muuallakin liput on olleet koodin takana.
Tekeekö ne meidät epätoivoisiksi ihan tahallaan?
Minkä hintaisia ne liput on? Itse en tänään yrittänyt ostaa, mutta tulen varmaan silloin torstaina yrittämään tuonne Tallinnan keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Somen perusteella ennakkomyynti on ollut yhtä sekoilua muuallakin Euroopassa 😂 Mitenkäs en muuta odottanutkaan... Ilmeisesti muuallakin liput on olleet koodin takana.
Tekeekö ne meidät epätoivoisiksi ihan tahallaan?
joo ja kaikkialle ei edes myydä ennakkoon mm. Hollannin keikalle
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaisia ne liput on? Itse en tänään yrittänyt ostaa, mutta tulen varmaan silloin torstaina yrittämään tuonne Tallinnan keikalle.
Permanto maksoi n. 50€, katsomo 50-80€. Voi olla, että tulee vielä halvempia tai kalliimpia lippuluokkia myyntiin, koska tänään ei mun mielestä myyty kaikkia.
Ennakkoliput meni niin nopeasti, että kannattaa torstaina olla ajoissa liikkeellä.
Mä sain liput permannolle, jonotus oli kyllä erittäin hermoja raastavaa 😬
Vierailija kirjoitti:
Mä sain liput permannolle, jonotus oli kyllä erittäin hermoja raastavaa 😬
Samat liput ja sama kokemus 🙈
Me elämme sitten vivaciously through you lucky ones jotka sinne asti pääsette 😪
Koirille tuntuu olevan hankalaa löytää nyt hoitopaikkaa tuolle sunnuntaille joten jäänee kyllä välistä 😔
Idde kirjoitti:
Koirille tuntuu olevan hankalaa löytää nyt hoitopaikkaa tuolle sunnuntaille joten jäänee kyllä välistä 😔
voi harmi, ite en tonne Tallinnaan pääse joten pakko vaan toivoa että ne tule vielä tänne johonkin keikalle joskus
Idde kirjoitti:
Voi harmi! Jotenkin olisin halunnut että juuri sinä pääsisit keikalle tästä ketjusta ❤️❤️
Vaadimme ketjuun vivahteikkaita ja laajamittaisia konserttiraportteja keikalle pääseviltä!
Ei vaan, onnea lipun saaneille ja oishan se kiva jos jotain sitten tännekin keikkakokemuksistanne kirjoittelette. 😃
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Koirille tuntuu olevan hankalaa löytää nyt hoitopaikkaa tuolle sunnuntaille joten jäänee kyllä välistä 😔Voi harmi! Jotenkin olisin halunnut että juuri sinä pääsisit keikalle tästä ketjusta ❤️❤️
Voi että ❤️ Kiitos.
Katsotaan nyt vielä, torstaihin on hetki jäljellä vielä miettimisaikaa 👀
Pariisissa ne on mokannut tosi pahasti lähettänyt kuulemma lippuja vääriin s-postiosoitteisiin oh shit
Vierailija kirjoitti:
Vaadimme ketjuun vivahteikkaita ja laajamittaisia konserttiraportteja keikalle pääseviltä!
Ei vaan, onnea lipun saaneille ja oishan se kiva jos jotain sitten tännekin keikkakokemuksistanne kirjoittelette. 😃
Me voidaan heittää lavalle patonki koko ketjun puolesta 🙈