Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
11641/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkanmaa täällä

Sama.

Vierailija
11642/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan

oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol

Tätä mäkin mietin!

Kunhan julkistus tulee niin tehdään vähän sotasuunnitelmaa, jos kaikki ostettais liput samaan katsomoon tms? Jos porukalla halua siis kokoontua?

Sellaista joskus puhuskeltiin :)

Hyvä idea. Mieleeni tuli, olisikohan mahdollista perustaa meille jokin WhatsApp ryhmä, jotta voisimme olla yhteydessä?

WAP tuntuu nyt liian intiimiltä, kun tarvitsee antaa numerot... Joku turvallinen järjestäytymisen tapa pitäisi löytää, siis sellainen ettei kukaan palstahullu pääse ujuttautumaan mukaan urkkimaan meidän henkilöllisyyksiä. FB-ryhmä?

Joo, valitettavasti on pakko painottaa, että varovaisesti on toimittava tässä. Ketjussa on ollut niin omituisia ja ja pahansuopia häiriköitä matkan varrella, ettei voi sulkea pois sitä mahdollisuutta, että yrittäisivät urkkia henkilötietoja.

Facebookissakaan kaikki eivät ole, kuten en itsekään. tumblriin rekisteröitymistä voisi harkita...?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vai onko porukka tumblrissa, jos järjestäisi group chatin siellä?

Saatan ehkä uskaltaa paljastaa oman tumblr-tilini täällä, jollette ole sitä jo arvanneet 🤭😁

Toivottavasti kiinnostuneet saatte vaikka tumblrin toimimaan! Minä ehkä pysyttäydyn täydessä anonymiteetissa.

(Mietinkin Idde, että melko varmasti olen sinut yhteen tiliin yhdistänyt kun sitä joskus selailin :))

Vierailija
11644/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Saatan ehkä uskaltaa paljastaa oman tumblr-tilini täällä, jollette ole sitä jo arvanneet 🤭😁

Toivottavasti kiinnostuneet saatte vaikka tumblrin toimimaan! Minä ehkä pysyttäydyn täydessä anonymiteetissa.

(Mietinkin Idde, että melko varmasti olen sinut yhteen tiliin yhdistänyt kun sitä joskus selailin :))

👀 👀 🙋🏼‍♀️

Uudellamaalla vaikutan minä.

Vierailija
11645/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

👀 👀 🙋🏼‍♀️

Minä myös Uudellamaalla - en ole kyllä ketään täältä ketjusta Tumblrista vielä tunnistanut mutta en varmaan ole ryöminyt tarpeeksi syvälle kaninkoloon 👀

Vierailija
11646/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais-Suomi täällä. En tosin halua elämääni yhtään enempää somea, joten pysyttäydyn pois tumblrista :)

Vierailija
11647/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

👀 👀 🙋🏼‍♀️

Minä myös Uudellamaalla - en ole kyllä ketään täältä ketjusta Tumblrista vielä tunnistanut mutta en varmaan ole ryöminyt tarpeeksi syvälle kaninkoloon 👀

Uusimaa täälläkin. 🙋‍♀️

Mites tuo Tumblr teidän mielestä, onko hyvä/kiva appi? Kivoja Måneskin-juttuja siellä tuntuu ainakin olevan, mutta kuullut myös aika paljon negatiivista (viruksia, ääri-ajattelua jms) enkä ole sen takia vielä hankkinut appia/tiliä.

Vierailija
11648/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa voi pysyä omissa pienissä piireissä ja itse esim seuraan vain muutamia tageja ja käyttäjiä. Silloin ei altistu mm näille mainitsemillesi ilmiöille. Käyttäjiä ja hashtageja voi myös blokata halutessaan.

Vierailija
11649/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, seuraan vaan Må-aiheisia tilejä (ja muutamaa toisesta fandomista) ja Må-aiheisia tägäyksiä. Oon löytänyt tumblrista tosi ihania ihmisiä joiden kanssa jutellaan päivittäin.

Vierailija
11650/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11651/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin teistä tykkäänkin, niin tuntuu vaikealta löytää tapaa järjestäytyä turvallisesti IRL. Olisi kyllä hauska tavata, täällä on mahtava huumori ja yhteishenki ☺️

Vierailija
11652/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 min Tallinnan lipunmyynnin alkuun

https://www.piletilevi.ee/fin/liput/muusika/rock-ja-pop/mneskin-loud-ki…

Oliko se niin että piti jotenki rekisteröityä että pääs ostamaan näin ajoissa?

Eipä silti, palkkapäivä vasta torstaina enkä oo vieläkään päättäny mitä tämän kanssa nyt tekis.

Vierailija
11653/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä silti, palkkapäivä vasta torstaina enkä oo vieläkään päättäny mitä tämän kanssa nyt tekis.

Jep, rekisteröityneille vain. Ei vaadi kuin käyttäjätunnuksen tekemisen.

Melkoinen jono näyttäisi olevan, en ole päässyt läpi...

Vierailija
11654/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Piletilevin palvelin pahasti jumissa, joku muukin lippuja vailla 😳

Vierailija
11655/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui koko sivusto 🙄

Vierailija
11656/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita lippukaupoilla? Pääsin vasta jonoon 5 min odotuksen jälkeen. Ei mitään tietoa lippujen hinnoista tai mistään, sokkona eteenpäin kun on Damianosta kyse 🙈

Vierailija
11657/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, rekisteröityneille vain. Ei vaadi kuin käyttäjätunnuksen tekemisen.

Melkoinen jono näyttäisi olevan, en ole päässyt läpi...

Joo, voi hemmetti, koko sivu näyttää kaatuneen. Hitsi kun piti jo pari tuntia sitten luoda tunnukset, mutta työt keskeytti. 😫

Vierailija
11658/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Tallinnaan pyri muitakin pohjoismaalaisia kuin me AV-Marlenat joten ei ole mikään ihme, että palvelin kaatui. Tai siis oletan, että esim. Ruotsista ei ole iso kynnys lähteä Viroon.

Vierailija
11659/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskieurooppalaisena ajattelin yrittää täälläpäin keikalle, ja ajattelin vasta torstaina yrittää, mutta pitääköhän sittenkin mennä katsomaan miltä ennakkomyynti täällä näyttää 😳

Vierailija
11660/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku teistä sai liput niin onnea vaan mulla jää väliin oottelen että tulevat joskus Suomeen (varmaan oon silloin jo vanhainkodissa lol)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän