Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Onko muita lippukaupoilla? Pääsin vasta jonoon 5 min odotuksen jälkeen. Ei mitään tietoa lippujen hinnoista tai mistään, sokkona eteenpäin kun on Damianosta kyse 🙈
Kymmenen minuuttia myöhemmin katkesi yhteys ja nyt lippukaupan sivulla lukee että lipunmyynti vain koodilla? Sillä lailla.
Harmi vaan syvenee. Ensin Suomi jäi kiertueelta ja nyt lippukauppa kaatui kokonaan 😌 Alkaa olla usko koetuksella.
Oon sivusilmällä seuraillut twitteriä tässä aamupäivän tuon silkkujutun tiimoilta ja käy hiukan sääliksi fanclubin pyörittäjiä. Niillä on kädet ihan täynnä kun yhtäkkiä niitä seurataankin ympäri maapalloa ja ovat tottuneet Italian fanipiiriin. Varmaan tekevät tuota kuitenkin harrastuspohjalta, niin että täysillä ei voi keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla usko koetuksella.
Pahus, kun en nyt tähän hätään löydä linkkiä siihen Jeesus-henkiseen Damiano-kuvaan...
Ei saa menettää uskoa! 🙏
Ennakkoliput taisi mennä jo? Lippukaupasta saa lunastettua liput vain koodilla, jonoon ei enää näytä pääsevän. Onko joku saanut lipun?
Argh, pääsin nyt yhdellä välilehdellä kauppaan sisälle, mutta toisella välilehdellä rekisteröiminen vasta kelaa nyt kohta puoli tuntia enkä edes tiedä saanko mitään koodia, vai menikö kaikki jo. Ei tästä taida tulla nyt mitään ellei ihmeitä tapahdu. 😣
Mä olen jonossa eikä mitään tietoa mistään koodeista. Turhauttavaa 🤬
Minä en ainakaan onnistu saamaan ostokoodia mistään. Meniköhän ne jo... Joskus näissä lipunmyynneissä kannattaa vaan sinnikkäästi yrittää uudelleen, jos lippuja laitetaan erissä myyntiin, mutta en tiedä tästä.
Facebookissa oli jo muutama suomalainen kyselemässä järjestäjältä, että mistä koodin saa.
joo twitteristä seurasin niin aikamonessa paikkaa presale takkus ja kuulemma monessa paikassa ne myyty jo loppuun joten joutuvat oottamaan torstaita joka sekin varmaan on kaaos
Kas kun lipunmyyntikin on yhtä kaaosta 🙈
Troppe notti stavo chiuso fuori
Mo li prendo a calci 'sti portoni
KOODI ON:
maneskintallinn22
SYÖTTÄKÄÄ KYSEINEN KOODI NIIN PÄÄSETTE SELAAMAAN LIPPUJA
Lippuja tulee vissiin puolen tunnin välein tarjolle? Tuota ylempää koodia käyttämällä pääsee selaamaan. Oma ostos keskeytyi niin nyt ei ole muka yhtään lippuja saatavilla taas. Mutta tämä on aina niin tällaista kun yrittää johonkin keikalle...
Eikun kappas, mobiililaitteella löytyi lippuja kun kone herjasi, ettei muka ole yhtään. Hirveää sähläämistä. Mutta tuo koodi siis joka tapauksessa on se, mitä pyydetään.
syy miksi mä aina haluun ostaa lippuni henk.kohtasesti myyntipaikasta on just toi että kaikki keskeytyy kokoajan ja liian sekavaa mulle
Mitä lohkoja mietitte? Itse en taida seisomapaikalle viitsiä mennä, joten lohko 102 tai 107 varmaankin. 101 ja 108 on vissiin jo myyty. 😫 Tai sitten ei ole edes avattu myyntiin vielä. Hitsi jos nyt ostaa huonompaan lohkoon ja to aukeisikin nuo paremmat.
Voi hitto kun on palkkapäivä vasta torstaina eikä pysty nyt ostamaan parempien lohkojen lippuja. Toisaalta mikä tahansa paikka kelpaa jos vaan saaaaaa
Vierailija kirjoitti:
KOODI ON:
maneskintallinn22
SYÖTTÄKÄÄ KYSEINEN KOODI NIIN PÄÄSETTE SELAAMAAN LIPPUJA
Rakastan tätä ketjua ❤️
Vinkkinä tosiaan, että mobiililaitteella pääsee selaamaan lippuja, jos ei meinaa koneella onnistua.
Nähdään Tallinnassa ☺️
Vierailija kirjoitti:
Mitä lohkoja mietitte? Itse en taida seisomapaikalle viitsiä mennä, joten lohko 102 tai 107 varmaankin. 101 ja 108 on vissiin jo myyty. 😫 Tai sitten ei ole edes avattu myyntiin vielä. Hitsi jos nyt ostaa huonompaan lohkoon ja to aukeisikin nuo paremmat.
Permannolle tietenkin, niin mahtuu joraamaan.
Taitaa jäädä liput saamatta tänään. Mulla on vaan kahteen asti aikaa jonottaa koneella eikä hyvältä näytä 😬