Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
11621/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ilmeisesti tuo sinkku julkaistaa jossain livessä kun tossa pyydettiin rekisteröitymään johonkin joku fani sanoi että hän rekisteröityi mutta siinä kuulemma kysyttiin jotain rokotuksesta?? outoo

Vierailija
11622/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä toi nukkuminen auttanut yhtään edelleen p.ska olo mikä mättää että ne jätti kokonaan Pohjoimaat sekä etelä-euroopan pois kiertueeltaan, toki Italia mutta en laske sitä nyt tähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/teatrodiravol2/status/1442722724787494912?s=21

😂💀

Kiitos tästä 😂😂

Vierailija
11624/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan tuota "parental advisory - explicit content" -varoitusta. Mitähän sieltä on luvassa 👀

Videota odotellessa 🥵

Odotan materiaalia Damianon navan alapuolelta 😎 Ja josko tämä olisi italiankielinen sinkku 🤩

Vierailija
11625/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan

oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol

Tätä mäkin mietin!

Kunhan julkistus tulee niin tehdään vähän sotasuunnitelmaa, jos kaikki ostettais liput samaan katsomoon tms? Jos porukalla halua siis kokoontua?

Sellaista joskus puhuskeltiin :)

Hyvä idea. Mieleeni tuli, olisikohan mahdollista perustaa meille jokin WhatsApp ryhmä, jotta voisimme olla yhteydessä?

WAP tuntuu nyt liian intiimiltä, kun tarvitsee antaa numerot... Joku turvallinen järjestäytymisen tapa pitäisi löytää, siis sellainen ettei kukaan palstahullu pääse ujuttautumaan mukaan urkkimaan meidän henkilöllisyyksiä. FB-ryhmä?

Vierailija
11626/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella millanen turhautunut aamu on nyt Italiassa, taas uusia tulipaloja sammuttelemaan eli miten hoitaa ennenaikaiset sinkku-uutiset. Olikohan kiertuepäiviäkään tarkoitus julkistaa eilen siihen aikaan kun julkistettiin vai reagoivatko somekohinaan.

Vierailija
11627/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt fanclubi pyytää poistamaan kaikki jaot eli ei todellakaan ollut tarkoituksella julkaistu tuo 🙈

https://twitter.com/maneskinfanclub/status/1442741654843187203?s=21

Vierailija
11628/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, jatkuvasti vuotaa yhtä sun toista. Eli eiköhän tämäkin tule pian julki virallisesti 😬

Vierailija
11629/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eipä toi nukkuminen auttanut yhtään edelleen p.ska olo mikä mättää että ne jätti kokonaan Pohjoimaat sekä etelä-euroopan pois kiertueeltaan, toki Italia mutta en laske sitä nyt tähän

Veikkaan, että käyvät Pohjoismaissa festarikiertueella. Milloin se Norjan keikka olikaan?

Vierailija
11630/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa todella paljon että Suomi jäi pois kiertueelta. 😭 Mä harkitsen nyt kyllä tosissani Tallinnan keikkaa. Festarit ei ole ollenkaan mun juttu, ehkä olen vain liian vanha sellaiselle. 😁 Olisi kyllä kiva, jos jotenkin saisimme sellaisen Suomi-poppoon kasaan Tallinnan keikalle. 😊

Vierailija
11631/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella paljon että Suomi jäi pois kiertueelta. 😭 Mä harkitsen nyt kyllä tosissani Tallinnan keikkaa. Festarit ei ole ollenkaan mun juttu, ehkä olen vain liian vanha sellaiselle. 😁 Olisi kyllä kiva, jos jotenkin saisimme sellaisen Suomi-poppoon kasaan Tallinnan keikalle. 😊

Tämä porukka tuskin saa poppoota kasaan Tallinnaan tai minnekään muuallekaan. Sen sijaan poppoo onnistui hukkaamaan ketjusta suurimman osan kommentoijista, joita oli parhaimmillaan lähes tuhat. Kirjoittelu keskittyi navanalusjuttuihin, joten ihmekös tuo.

Vierailija
11632/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että käyvät Pohjoismaissa festarikiertueella. Milloin se Norjan keikka olikaan?

en muista tarkkaa päivää mutta kesäkuussa oisko ollut juhannuksen aikaan,

joo tällä kertaa moka oli Sonyn joten ei voi syyttää niiden tiimiä, ei muuten ole eka kerta kun levy-yhtiöt mokailee noita, onhan muillakin artisteilla käynyt noin, välillä biisikin vuotaa julkisuuteen ennen kuin pitäis

Vierailija
11633/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne tänne jonnekin festarille tulee, toivottovasti ilmoitetaan ajoissa eikä vasta sitten kun kyseinen festari on loppuunmyyty

Vierailija
11634/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko porukka tumblrissa, jos järjestäisi group chatin siellä?

Saatan ehkä uskaltaa paljastaa oman tumblr-tilini täällä, jollette ole sitä jo arvanneet 🤭😁

Vierailija
11635/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä porukka tuskin saa poppoota kasaan Tallinnaan tai minnekään muuallekaan. Sen sijaan poppoo onnistui hukkaamaan ketjusta suurimman osan kommentoijista, joita oli parhaimmillaan lähes tuhat. Kirjoittelu keskittyi navanalusjuttuihin, joten ihmekös tuo.

Harmi ettei olla onnistuttu hukkaamaan sinua, Winner.

Vierailija
11636/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ujosti udella teidän muiden sijaintia? Jos ei kaupungin, niin ainakin maakunnan tarkkuudella?

Vierailija
11637/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko ujosti udella teidän muiden sijaintia? Jos ei kaupungin, niin ainakin maakunnan tarkkuudella?

en sano paikkakuntaa mutta Satakunnan suunnalla

Vierailija
11638/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vai onko porukka tumblrissa, jos järjestäisi group chatin siellä?

Saatan ehkä uskaltaa paljastaa oman tumblr-tilini täällä, jollette ole sitä jo arvanneet 🤭😁

Olen sielläkin joten mulle sopii 🤭

Vierailija
11639/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11640/22168 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaa täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi