Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli erittäin kiinnostunut- kaikki kääntyi päälaelleen.

Vierailija
04.07.2025 |

Oon muutaman päivän kirjoittanut miehen kanssa yhdessä deittipalvelussa. Mies vaikutti tosi ihanalta, kirjoitti paljon, oli tosi ystävällinen ja tuntui, että meillä meni jutut niin yksiin kuin voi vaan olla. Molemmat meistä oli tosi kiinnostuneita. Kirjoiteltiin päivisin ja pitkälle yöhön nää muutamat päivät. Mietittiin yhdessä, että miten ollaan niin samanlaisia, samoja arvoja, ajatuksia yms. Molemmilla oli samoja harrastuksia ja molemmat tykkäs myös toisen ulkonäöstä. Mies oli eronnut hetki sitten.

Suunnittelimme tapaamista, molemmat oltiin ihan fiiliksissä. Laitettiin sydämiä yms. 

Sit yhtäkkiä mies alkoi kyselemään mun fiiliksiä jutun suhteen. Sanoin, että oon tosi kiinnostunut ja hän vakuutti myös olevansa. Sanoi, että odottaa tapaamista.

Sama toistui seuraavana päivänä. Kysyi, että mitkä on mun fiilikset, sanoin taas, että oon kovasti kiinnostunut. Kysyin mieheltä samaa ja hän sanoi, että " ihan hyvät fiilikset". Aloin heti miettimään, et nyt on kyllä jotain erikoista, koska vastaa noin. Kysyin suoraa, että mietityttäökö joku. Hän vastasi " no lähinnä oma itseni, oon väsynyt ja ja mietin asioita, miten voisin olla parempi" kysyin sitten, että liittyykö tuo hänen suhteeseen, niin vastasi näin:Siihenkin ja On vähän huonot fiilikset, johtuu itsestäni. Mulla on ehkä masennus. Elämässä on tapahtunut kaikkee mihin en oo pystynyt vaikuttamaan ja tuntuu epäreilulta" 

Kertoi kuinka on voinut huonosti edellisessä suhteessa.

En yhtään enää tiennyt, mitä ajatella. Laitoin sitten viestin, että oisko parempi, et annettais olla, et hän sais levätä ja mietin siinä, et jaksaako väsätä uutta juttua. Vastasi " no katotaan, mitä tästä tulee, riippuu siitä".

Nyt sitten tänään laitoin viestin, että olisi hyvä jos hän selvittelisi omia ajatuksia jne. Et oisko parempi, ettei nyt mennä uuteen juttuun. Sanoin kuitenkin, että oon kiinnostunut. Vastasi, että ehkä niin on parempi ja haluaa kirjoitella. 

Tuntuu, että kaikelta tippui pohja. Yhtäkkiä kaikki muuttui muutamassa päivässä. Voiko masennus tulla noin? Oli tosi kiinnostunut ja kirjoitteli paljon ja nyt ihan eri meininki. Välillä mietin, että oliko toi vaan tekosyy päästä musta eroon? Nyt en tiedä, miten suhtautua. Oon kieltämättä tosi loukkaantunut. Tuntuu, et Matti vedettiin jalkojen alta. Miks hän ylipäätään hakee seuraa, jos hän voi henkisesti huonosti eikä jaksa?  

Meni luottamus 😞

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksikö mies yleensä hakee seuraa? Onhan se vaikeaa esittää kiinnostunutta päivästä ja viikosta toiseen jos haluaa vain helppoa piparia. Miksi naiset on aina heti all in kun mies vain kirjoittelee?

Vierailija
2/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja Tinder. On se vaikeeta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miksikö mies yleensä hakee seuraa? Onhan se vaikeaa esittää kiinnostunutta päivästä ja viikosta toiseen jos haluaa vain helppoa piparia. Miksi naiset on aina heti all in kun mies vain kirjoittelee?

Hän ei kyllä hakenut mitään piparia vaan aitoa ihmissuhdetta. Sen huomasi kirjoituksista, että liikkeellä tositarkoituksella.

Ap

Vierailija
4/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lisään vielä, että ihmettelen myös miksei voinut kertoa, mitä ne asiat olla, mitkä tuntuu epäreilulta. En viitsinyt udella. Odotin, että hän olisi avautunut, koska meillä oli niin hyviä keskusteluja ja avoimuutta. 

Ap

Vierailija
5/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostut miehestä jota et ole edes tavannut. Olit varmaan jo hääpukua sovittamassakin. Tuollaisia pelimiehiä mahtuu 99/100 joten ei kannat liikoja odotella pelkän kirjoittelun takia.

Vierailija
6/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän voi tiehää, miten se masennus vaikuttaa esim orastavassa suhteessa, ennen kuin se nostaa päätään.

Vierailija
7/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lisään vielä, että ihmettelen myös miksei voinut kertoa, mitä ne asiat olla, mitkä tuntuu epäreilulta. En viitsinyt udella. Odotin, että hän olisi avautunut, koska meillä oli niin hyviä keskusteluja ja avoimuutta. 

Ap

Jospa hän vaan kovasti toivoi, että kaikki menisikin hyvin.

Nyt vähän enemmän ymmärrystä.

Vierailija
8/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnostut miehestä jota et ole edes tavannut. Olit varmaan jo hääpukua sovittamassakin. Tuollaisia pelimiehiä mahtuu 99/100 joten ei kannat liikoja odotella pelkän kirjoittelun takia.

En mä mitään liikoja odottanut. Olin kiinnostunut kovasti. Nyt lähinnä tuntuu, että toi oli vaan tekosyy. Toki en voi tietää, mut hassua, et noin nopeasti muuttui tilanne. 

Ap

Vierailija
9/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaakin taas. Odota vuoroasi ;-)

Vierailija
10/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat tuollaisen masentuneen ongelmaisen ukon, jota et ole edes tavannut. Et tiedä hänestä oikeasti yhtään mitään! 

Vierailija
11/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jospa hän vaan kovasti toivoi, että kaikki menisikin hyvin.

Nyt vähän enemmän ymmärrystä.

Oon yrittänyt ymmärtää, mutta musta vaan tuntuu tosi oudolta, et yhtäkkiä hän alkaa epäroimään asioita ja tulee masennus. Kun ei se masennus näyttänyt merkkejä mitenkään muina päivinä. Miksei voinut rehellisesti kertoa sitten tilanteesta etukäteen? Ei se tunnu minustakaan kivalta, kun yhtäkkiä koko juttu loppuu.

Ap

Vierailija
12/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö siis edes ole tavanneet? Mies haluaakin vain kirjekaverin koska exää tekee vielä mieli? Olisit vain pelkkä laastari. Kysyppähän ihan huviksesi onko päässyt yli exästä. Ei varmana ole.

Vierailija
13/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö siis edes ole tavanneet? Mies haluaakin vain kirjekaverin koska exää tekee vielä mieli? Olisit vain pelkkä laastari. Kysyppähän ihan huviksesi onko päässyt yli exästä. Ei varmana ole.

Niin, hyvin mahdollista tai sitten löytänyt tilanneni uuden tyypin. Jotain erikoista tässä on.

Ap

Vierailija
14/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla jokin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
15/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein muutaman päivän kirjoittanut jossain appissa. Hohhoijakkaa. Viikonloppu on tulossa ja mies haluaa irl tapaamaan naisia, niin ei se nyt jaksa sulle kirjoitella. Kuulet siitä varmaan taas maanantaina tai tiistaina, kun bileet ohi. 

Vierailija
16/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla naimisissa. 

Vierailija
17/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen, vaikka ihastui?

Vierailija
18/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsanat jutussa: juuri eronnut

Vierailija
19/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ekana mieleen että meni pupu pöksyyn. Sanoit aika vahvasti omista tunteista ennen näkemistä ja ehkä hän ajatteli että tuottaa pettymyksen. Mikset kysy suoraan ja ehdota tapaamista low effortilla niin että kumpikin saa olla oma itsensä ja katsotte onko sitä kemiaa. 🤔

Vierailija
20/101 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tyyppi nyt sitten poistui tinderistä kun ei ole valmis parisuhteeseen... VAI