Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Myöskään Espanja tai Portugali, joissa Måneskinillä on paljon vanhoja faneja, eivät ole listalla. Jotain toivoa on, että päivämääriä tulisi lisää vielä. Toi Tallinnan keikkakin on sunnuntaina, pöh 😠
tossa on muutamia välipäiviä joihin varmaan tulee jotain keikkoja mutta ei Suomi sinne väliin mahdu, miten se niiden Italian kiertue alkoikaan? taisi olla maaliskuu joten ei siihen mahdu
Tallinna ei kiitos se on mulle joko Suomi tai saavat pitää keikkansa
Mä voisin kyllä lähteä Tallinnaan, maanantai vaan vapaaks töistä 😁
Pitäis ottaa tuo kakkosrokotus ennen sitä.
monet insta kommenteissa ihmetetlee myös tota Pohjoismaiden ja esim Espanjan väliinjättämistä, oisko niillä myöhemmin esim syksymällä tour2? vai lähtevätkö euroopan ulkopuolelle
Olen pettynyt 😪
11568 viestiä ja tässä kiitos.
No eipä kukaan muutenkaan ikinä Suomessa käy, mutta outoa että mm. Ruotsi puuttuu listalta.
Eiköhän ne tule Suomeen jonnekin festareille ensi kesänä ja minä en niin yhtään pidä festarikeikoista.
Vierailija kirjoitti:
monet insta kommenteissa ihmetetlee myös tota Pohjoismaiden ja esim Espanjan väliinjättämistä, oisko niillä myöhemmin esim syksymällä tour2? vai lähtevätkö euroopan ulkopuolelle
Tämä kyllä: ei yhtäkään Pohjoismaata mukana. Suomen väliin jääminen ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt 😪
No eipä kukaan muutenkaan ikinä Suomessa käy, mutta outoa että mm. Ruotsi puuttuu listalta.
Eiköhän ne tule Suomeen jonnekin festareille ensi kesänä ja minä en niin yhtään pidä festarikeikoista.
juu en mäkään pidä festareista mutta kaipa vois jotain Ruissia harkita jos sinne tulis
Hauskaa synergiaa taas, eli täällä valiteltiin promohommista ja markkinoinnista niin heti tuli keikkalistaa näkyville.
Unohtivat varmaan Suomen-keikan listalta, hmph.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt 😪
juu en mäkään pidä festareista mutta kaipa vois jotain Ruissia harkita jos sinne tulis
Tykkään kyllä festareista, mutta nämä suuret fanituksen kohteet pitäisi saada nähdä ihan oikealla keikalla. Festarikeikat ei vaan ole sama juttu. Menen varmasti, jos tulevat jollekin festareille, mutta silti.
ihan oikeesti ihmetyttää että noin paljon noita itä-euroopan maita mutta etelä-eurooppaakaan ei lainkaan esim Balkan ja espanja/portugali ja pohjoismaat. Mikis en asu jossain Saksassa, hollanissa jne.???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt 😪
Tykkään kyllä festareista, mutta nämä suuret fanituksen kohteet pitäisi saada nähdä ihan oikealla keikalla. Festarikeikat ei vaan ole sama juttu. Menen varmasti, jos tulevat jollekin festareille, mutta silti.
juu kyllä mäkin joka kesä olen jollain festarilla käynyt mutta sama oma suosikki ois ihana nähdä omalla keikallaan
Italian kevään kiertuepäivät on 20.3.-23.4.
Joulukuussa 2021 on keikat 14.-15.12. Roomassa ja 18.-19.12, Milanossa.
Jos ollaan tosi toiveikkaita, niin levy julkaistaan nyt loppuvuodesta, noi Italian joulukuun keikat on kiertueen aloitus ja tammikuussa on keikkoja paikoissa, joita ei ole vielä listassa mainittu. Tai sit jäädään kesän festareiden varaan mikä olisi aika nihkeää 😢
Mun pään isoin ajatus tällä hetkellä:
#highlyoffended 😭
Mies ei ymmärrä mitä huhkin ja puhkin ja kiroilen.
Toisaalta Suomen mediassa on oltu niin hiljaa Måneskinista, että onko järjestäjätahot edes tosissaan yrittäneet niitä tänne saada.
Idde kirjoitti:
Mun pään isoin ajatus tällä hetkellä:
#highlyoffended 😭
Sama täällä 😭😩🤯
Miten tuo lipunmyynnin 12pm pitäisi lukea, onko se aamupäivä vai keskiyö?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo lipunmyynnin 12pm pitäisi lukea, onko se aamupäivä vai keskiyö?
Aamupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Italian kevään kiertuepäivät on 20.3.-23.4.
Joulukuussa 2021 on keikat 14.-15.12. Roomassa ja 18.-19.12, Milanossa.Jos ollaan tosi toiveikkaita, niin levy julkaistaan nyt loppuvuodesta, noi Italian joulukuun keikat on kiertueen aloitus ja tammikuussa on keikkoja paikoissa, joita ei ole vielä listassa mainittu. Tai sit jäädään kesän festareiden varaan mikä olisi aika nihkeää 😢
joo se on oltava toi tammikuu tai ei sitten lainkaan omaa keikkaa, Norjassahan ne esiintyy jollain festarilla syksyllä 2022 eli kaipa se sitten on vaan festarit täällä tai ei lainkaan huoh..
Mä voisin lähteä Tallinnaan, lähteekö joku mukaan? :D