Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Siis mää oon nyt ihan sekaisin että mitä ja missä ja häh 😁 onko mitään siis vielä julkistettu virallisesti? Ei ilmeisesti?
Liput ostan kyllä sinä salamana kun ne tulevat myyntiin.
Idde kirjoitti:
Siis mää oon nyt ihan sekaisin että mitä ja missä ja häh 😁 onko mitään siis vielä julkistettu virallisesti? Ei ilmeisesti?
Ei oo julkistettu mitään, ainoastaan tuo Berliinin keikkapaikan nyt jo poistettu tviitti jonka joku aiemmin postasi, mutta fandomissa on myrsky ainakin vesilasissa, en tiedä kuinka laajalti juttu on jo levinnyt 😄
Idde kirjoitti:
Berliiniläinen keikka paikka twiitttasi kiertueen nimen ja Berliinin keikan mutta poistivat twiitin melkein heti
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ei oo julkistettu mitään, ainoastaan tuo Berliinin keikkapaikan nyt jo poistettu tviitti jonka joku aiemmin postasi, mutta fandomissa on myrsky ainakin vesilasissa, en tiedä kuinka laajalti juttu on jo levinnyt 😄
Noniin. Odotelkaamme virallisia julkistuksia.
Miten voi stressata liput vaikka ei ole tietoa että esiintyykö ne edes Suomessa, on tämä kamalaa tämä fanitus 🤯😁😁 ja itseäni tarkoitin siis tässä.
voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan
oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol
Vierailija kirjoitti:
voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan
oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol
Tätä mäkin mietin!
Kunhan julkistus tulee niin tehdään vähän sotasuunnitelmaa, jos kaikki ostettais liput samaan katsomoon tms? Jos porukalla halua siis kokoontua?
Sellaista joskus puhuskeltiin :)
outoa ei Ruotsia eikä Tanskaa mutta Viro???????? tulisko ne muut myöhemmin?
Viro ja Latvia, mutta ei Suomea?!
mm. Espanjalaiset fanit ihmettelee etteivät esiinny sielläkään, odotan edelleen että tulis lisää keikkapaikkoja koska esim Ruotsi on aina joka keikkakiertueella ja nyt ei niitäkään
Ruotsin ja erityisesti Tanskan puute on erikoisia. Samoin Espanja, ne on edellisellä Euroopan kiertueella olleet siellä ja on siis varmasti jo ns. vanhojakin faneja siellä.
Oon virallisesti masentunut ja pahalla tuulella.
musta kyllä outoa ettei esim. ole Tanskaa? ja esim Englannissakin vain yksi keikka?
tulevat varmaan suomeen vaan johonkin festarille ja se ei ole sama asia suorastaan veetuttaaa, taas noi samat paikat jossa olivat jo promoamassa tai festareilla
Viro, Ukraina ja Luxemburg muttei suomea??
Idde kirjoitti:
Viro, Ukraina ja Luxemburg muttei suomea??
Voiskohan valintoihin vaikuttaa käytännön järjestelyjen lisäksi myös suhteelliset striimausmäärät... Tuo Luxemburgin keikkapaikka on sellainen että se vetää väkeä Belgiasta, Ranskasta ja Saksasta, olisko Viron kohdalla ajateltu jotain samanlaista Suomen suhteen...
siis ihan oikeesti mä oon tosi pahalla päällä nyt... mutta muutenkin toi kiertue on outo esim. Saksassakin vain yksi keikka yleensä kun artistit tekee kiertueita niin niillä on monta keikka esim Saksassa ja poihjoismaista aina mukana ollut joko Ruotsi tai tanska edes ja nyt ei niitäkään toki mule sama kun en niihin menis kumminkaan
panikoin siis ihan turhaa, kaikki vihaa näköjään Suomea paitsi Ed Sheeran lol
siis en kestä paniikki päällä pakko päästä keikalle olkoon vaikka sitten joku surkeempikin paikkalippu, kännykällä en pysty ostamaan eli mentävä jonottamaan johonkin henk.kohtaisesti ja panikoin jo valmiiksi että mistä ostan ne Ärrä ois tossa ihan vieressä