Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
10961/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä te leidit olette miesten tai tarkemmin sanottuna Damianon karvojen poistosta? Tykkäättekö siitä että rintakarvansa saa kyytiä tasasin välein? Välillä jopa jaloista lähtee karvat, mitä mieltä olette siitä? Mulle kelpaa toki Damiano karvoilla tai ilman, mutta jos saisin valita, niin tykkäisin enemmän jos ei ajaisi karvoja (paitsi parran naamasta, vaikka pieni sänki on kyllä varsin seksikäs myös Damianolla). Mielestäni Damiano on tosi hot rinta- ja vatsakarvojen kanssa, enkä oikein ymmärrä miksi yleensäkään miehet ajelisivat niitä pois. Toki jokainen tekee kuten haluaa ja Damiano kelpaa mulle sellaisena kun itse haluaa olla, mutta mun mielestä mies saa olla karvainen (paitsi ehkä selästä 😆).

Karvat eivät haittaa, ovat mielestäni hot, mutta samoin minua miellyttää myös trimmaaminen. Molempi parempi, vaihtelu virkistää?

Joskushan se karvanpoisto on hänellä ollut visuaalisuuden lisäksi myös funktionaalinen valinta ( tiukkojen/läpinäkyvien esiintymisasujen tai esim sen tankotanssin takia)

Tässä vielä aiheeseen liittyvää kuvamateriaalia ihan vaan muistutuksena ( terveisiä patonkiosastolta 😘)

https://guysofeurovision.tumblr.com/post/651166579848052736/remember-wh…

Vierailija
10962/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä te leidit olette miesten tai tarkemmin sanottuna Damianon karvojen poistosta? Tykkäättekö siitä että rintakarvansa saa kyytiä tasasin välein? Välillä jopa jaloista lähtee karvat, mitä mieltä olette siitä? Mulle kelpaa toki Damiano karvoilla tai ilman, mutta jos saisin valita, niin tykkäisin enemmän jos ei ajaisi karvoja (paitsi parran naamasta, vaikka pieni sänki on kyllä varsin seksikäs myös Damianolla). Mielestäni Damiano on tosi hot rinta- ja vatsakarvojen kanssa, enkä oikein ymmärrä miksi yleensäkään miehet ajelisivat niitä pois. Toki jokainen tekee kuten haluaa ja Damiano kelpaa mulle sellaisena kun itse haluaa olla, mutta mun mielestä mies saa olla karvainen (paitsi ehkä selästä 😆).

Karvat eivät haittaa, ovat mielestäni hot, mutta samoin minua miellyttää myös trimmaaminen. Molempi parempi, vaihtelu virkistää?

Joskushan se karvanpoisto on hänellä ollut visuaalisuuden lisäksi myös funktionaalinen valinta ( tiukkojen/läpinäkyvien esiintymisasujen tai esim sen tankotanssin takia)

Tässä vielä aiheeseen liittyvää kuvamateriaalia ihan vaan muistutuksena ( terveisiä patonkiosastolta 😘)

Karvojen kannattaja täällä, mutta jotenkin tuossa Damianon kuvassa huomioni ei niinkään kiinnity karvoihin (tai niihin levitettyyn vaahtoon)... 🤤🥖😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10963/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs muuten, oheneeko ja harveneeko karvat vahaamalla tai juurineen repimällä? Itselläni ainakin niin on käynyt. Joillakin kulmakarvat ei enää kasva jatkuvan nyppimisen jälkeen. Ja kun ne miesten vahvat mieskarvat on just niitä viehättävimpiä karvoja karvojen kannattajille, kuinkas käy jos ne surkastuisivat vähitellen🤔 Minua kyllä hän harmittaisi..

Vierailija
10964/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Torchio taitaa sananmukaisesti viedä pidemmän korren tässä asiassa 🤭🤩

Vierailija
10965/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle must-biisejä keikalla olis:

L’Altra Dimensione ehdottomasti, itken jos tätä ei tuu

La Paura Del Buio

Torna A Casa

Fave covereita olis:

Amandoti tietysti

Vengo Dalla Luna

Vierailija
10966/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki tumma, seksikäs, tatuoitu pitkäletti mies kotona, nuorempana muistutti kovasti Ethania, käyks mammat kateeks

Vierailija
10967/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki tumma, seksikäs, tatuoitu pitkäletti mies kotona, nuorempana muistutti kovasti Ethania, käyks mammat kateeks

Kroppa ihan samanlainen myös kuin heillä ja karvaton rinta, mitä on ihana pussailla

Vierailija
10968/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja97 kirjoitti:

Mieheni näyttää Damianolta. Aah että!

Kateellisia, bitchees? ;D mun frendit ainaki on ;)

Onko sun miehesi samanikäinen kuin sinä eli noin 100 vuotta?

Vierailija
10969/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tsiisus mikä ketju, 500 sivua jankkausta rintakarvoista, nenästä jne.

Vierailija
10970/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, yli 550 sivua. Hyvä me Damiano fanit.

Vierailija
10971/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ihan samanlainen myös kuin heillä ja karvaton rinta, mitä on ihana pussailla

Niihin karvoihin on ihanaa upottaa sormet ja nenä ja nuuhkia 💥

Vierailija
10972/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh Oh Oh 😍😍

Uutta paidatonta, mutta lasillista Damianoa 🤰🏼

Vierailija
10973/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10974/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tää karvakeskustelu olis käyty jo noin 500 sivua sitten?

Vierailija
10975/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on uusia ihmisiä ja uusia mielipiteitä.

Vierailija
10976/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who cares, keskustellaan tasan siitä mikä milloinki puheenaiheeksi nousee.

Ja samaa sanon kun edellinen, täällä on uutta porukkaa paljonkin verrattuna originaaliin patonkijengiin muutama kuukaus sitten 😁

Vierailija
10977/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, yli 550 sivua. Hyvä me Damiano fanit.

Päivän naurut, hyvin huomattu 🤭

Vierailija
10978/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on uusia ihmisiä ja uusia mielipiteitä.

En usko.

Vierailija
10979/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja, hihhihhii

Vierailija
10980/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin mieheni mieluiten karvattomina, mutta Damianolla kevyt karvoitus esim. kainaloissa on hot. Ja hänellä kasvaa myös ns. happy trail navasta alaspäin - mamma mia 🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi