Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
10981/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Winner, ihan rohkeasti vaan nimimerkki näkyviin.

Vierailija
10982/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tää karvakeskustelu olis käyty jo noin 500 sivua sitten?

Mutta kertaus on opintojen äiti. Tähän karvakeskustelun kierrokseen voisi hyvin yhdistää myös audiovisuaaliset opinnot asianmukaisen materiaalin parissa. Vink vink vaan kaikille Tumblr-Marlenoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10983/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin mieheni mieluiten karvattomina, mutta Damianolla kevyt karvoitus esim. kainaloissa on hot. Ja hänellä kasvaa myös ns. happy trail navasta alaspäin - mamma mia 🔥

sama

uuh toi uusi kuva sille sopii lasit

Vierailija
10984/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että otsikon mies on kaikenikäisten naisten makuun. Nuoret menee konsertteihin ja pyytää yhteuskuvia ja nimmareita, vanhemmat ihailee kauempaa.

Olen 58 v. ja takuulla menen konserttiin. Pyydän nimmarin, halin ja samalla nojaudun sitä patonkia vasten ihan vaan vahingossa.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Damiano varmaan tuoksuu testosteronille. Oujeah 🤘🤘🤘

Pitäisikö meidän jo vähän "aikuisempien" naisten (olen 56 v) sopia sitten jotkut yhteistreffit konserttiin, kun olen oikeasti miettinyt sitä, että erottuuko siellä kovasti joukosta tällainen vähän aikuisempi yksilö? Suoraan sanoen siis, että kehtaako sitä mennä... tyhmää tiedän. Olisi se kieltämättä näky, kun kihnaittaisiin tuon Damianon vieressä, kiva kuvitella mitä mies miettii tuossa kohden :)

Vierailija
10985/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että otsikon mies on kaikenikäisten naisten makuun. Nuoret menee konsertteihin ja pyytää yhteuskuvia ja nimmareita, vanhemmat ihailee kauempaa.

Olen 58 v. ja takuulla menen konserttiin. Pyydän nimmarin, halin ja samalla nojaudun sitä patonkia vasten ihan vaan vahingossa.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pitäisikö meidän jo vähän "aikuisempien" naisten (olen 56 v) sopia sitten jotkut yhteistreffit konserttiin, kun olen oikeasti miettinyt sitä, että erottuuko siellä kovasti joukosta tällainen vähän aikuisempi yksilö? Suoraan sanoen siis, että kehtaako sitä mennä... tyhmää tiedän. Olisi se kieltämättä näky, kun kihnaittaisiin tuon Damianon vieressä, kiva kuvitella mitä mies miettii tuossa kohden :)

onhan niillä vanhempia faneja Italiassakin joten ei mitään hävettävää!

tässä kuva Damianosta, Victoriasta ja siitä niiden tuottajasta elokuulta Damiano lensi pihalle ppizzeriasta koska sillä ei ollut maskia lol

https://twitter.com/ayamarabottini/status/1438127834002862083

Vierailija
10986/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mukana jos tällainen juniori 31v huolitaan mukaan 😁

Vierailija
10987/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10988/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin mieheni mieluiten karvattomina, mutta Damianolla kevyt karvoitus esim. kainaloissa on hot. Ja hänellä kasvaa myös ns. happy trail navasta alaspäin - mamma mia 🔥

Olet ehkä hyvin nuori ja karvaton muoti on muokannut makua? Karvat on kuitenkin hormonaalinen status miehelle ja melkoinen seksuaalisignaali naiselle.

Olen 35+ perheenäiti. On sen verran kokemusta näistä hommista, että olen oikein hyvin saanut tuntuman siihen, mistä itse pidän, kiitoksia vain "valistuksesta".

Vierailija
10989/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä hyvin nuori ja karvaton muoti on muokannut makua? Karvat on kuitenkin hormonaalinen status miehelle ja melkoinen seksuaalisignaali naiselle.

Olen 35+ perheenäiti. On sen verran kokemusta näistä hommista, että olen oikein hyvin saanut tuntuman siihen, mistä itse pidän, kiitoksia vain "valistuksesta".

Ihana vastaus 😄

Vierailija
10990/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on täällä joka junaan. Tällaisen Mummelin silmin 35+ on ihanan nuori vielä, oman lapsen ikäinen. Mutta eikös me samaan jengiin sovita.

Vierailija
10991/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei omista instaa niin tässä myös tää kuva paidattomasta Damianosta, onkohan noi lasit uudet? 

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/662394518427041792

Vierailija
10992/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ei omista instaa niin tässä myös tää kuva paidattomasta Damianosta, onkohan noi lasit uudet? 

Joissain vanhemmissa kuvissa on näkynyt lasit aiemminkin, mutta en tiedä, onko ne olleet omat vai vain rekvisiittana 🤷🏻‍♀️ Nuo taitaa olla sellaiset sinistä valoa suodattavat lasit tekstistä päätellen, sopii hyvin paljon Twitteriä lurkkaavalle ja somettavalle 😆

Vierailija
10993/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain vanhemmissa kuvissa on näkynyt lasit aiemminkin, mutta en tiedä, onko ne olleet omat vai vain rekvisiittana 🤷🏻‍♀️ Nuo taitaa olla sellaiset sinistä valoa suodattavat lasit tekstistä päätellen, sopii hyvin paljon Twitteriä lurkkaavalle ja somettavalle 😆

ok se on kyllä noiden lasien kanssa hottis professori

Vierailija
10994/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on täällä joka junaan. Tällaisen Mummelin silmin 35+ on ihanan nuori vielä, oman lapsen ikäinen. Mutta eikös me samaan jengiin sovita.

Totta kai täällä mahdutaan samaan jengiin, oltiin karvoista mitä mieltä tahansa ja oli ikää paljon taikka vähän. Sitä paitsi tuo kommentti, jossa karvoja väitettiin "hormonaaliseksi statukseksi", taisi olla trollaamista muutenkin 🙄😅

10995/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivien piristys on ollut fanclubin Instan stoorit, joissa Damiano tanssii rintsikkatanssia milloin mihinkin biisiin :D On se ihana!

Vierailija
10996/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ekaksi että lasit ovat instagram filtteristä, kun ne näyttävät jotenkin epäaidoilta, piirretyiltä.

Vierailija
10997/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah Damiano näyttää takaakin päin niin ihanan söpöltä farkuissaan ja t-paidassa ja noi söpöt takakiharat lol siis tarkoitan tota Giorgian viimisintä instatarinaa kaverinsa Federikan tyköä taitaa olla eka kerta kun se näkyy sen tarinoissa

Vierailija
10998/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajoavatko 20+ ja 30+ herkemmin patonkilumouksen pauloihin, kuin kypsemmät ja jalostuneemmat jo kaiken nähneet ihastelijattaret?

N43 täällä. Ihailen bändin lahjakkuutta, musiikin moniulotteisuutta, asennetta ja ulkoisia tekijöitä mutta kuulun tiukasti myös patonkiosastolle. Ehkä näin kypsempänä (?) osaa arvostaa sitäkin puolta erityisen syvällisellä otteella 😃

Vierailija
10999/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä se instatarina

https://twitter.com/TEATRODEIRA/status/1438215288420438027

ne on näköjään Federikan ja sen poikaystävän tykönä syömässä

Vierailija
11000/22168 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muina miehinä italialainen rokkikukko kävelee asuntoon sisään. Twitterissä sitä naureskeltiin että suoraan sisään tervehtimättä (siis oikeesti se taatusti tervehti) ja suoraan keittiöön syömään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme