Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
10941/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että otsikon mies on kaikenikäisten naisten makuun. Nuoret menee konsertteihin ja pyytää yhteuskuvia ja nimmareita, vanhemmat ihailee kauempaa.

Olen 58 v. ja takuulla menen konserttiin. Pyydän nimmarin, halin ja samalla nojaudun sitä patonkia vasten ihan vaan vahingossa.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Damiano varmaan tuoksuu testosteronille. Oujeah 🤘🤘🤘

Vierailija
10942/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen patonkilumouksen kurimuksessa, terkkuja vaan 👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10943/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10944/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo keskusteltu että miksiköhän Måneskin on noilla viime aikaisilla keikoilla soittanut melko paljon covereita verrattuna omiin biiseihin? Ja miksi niin vähän aiempaa tuotantoaan? Heillä olisi niin paljon hyviä biisejä joita varmaan moni minunkin lisäkseni haluaisi kuulla livenä.

Vierailija
10945/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans miettinyt tuota cover-painottuneisuutta. Toivottavasti bändi ei luule, että tuoreemmat fanit odottavat (esim. Beggin'-suosion myötä) jotenkin "helpompaa" tai valmiiksi pureskeltua ohjelmistoa vrt. vanhemmat italiankieliset biisit.

10946/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Damiaanoooo why so cute 🥺

https://la-fourmi.tumblr.com/post/661605005564968960/idek-what-this-is-…

Tämä on se Damiano, joka saa sukat pyörimään eniten minun jaloissani. Ts. tavallinen villapaitapoika, mutta syötävän söpö, kaunis, komea, seksikäs. Huh.

Minulle "se Damiano" on tuo edellisen viestin lavalla paitansa repivä hiestä kiiltelevä puolijumala, joka heittää meidät kaikki horny jailiin yhdellä katseella ja sormea koukistamalla.

Mutta toki tykkään kaikista muistakin puolista. On se ihana.

Itse rakastan sekä villapaita- että seksijumala-Damianoa juuri sen vuoksi, että hänessä on nuo molemmat puolet. En tiedä, kiehtoisiko hän yhtä paljon, jos olisi yksityiselämässään samanlainen kuin lavalla - tai toisinpäin. Sama näkyy Måneskinin musiikissa ja Damianon laulussa/esiintymisessä: sama nuori mies voi laulaa melodisesti ja herkästi La Paura Del Buion loppusoinnut siinä missä tekee rivoja eleitä laulaessaan seksistä kertovaa biisiä.

Totta, sama täällä! Tieto siitä, että se toinenkin puoli on olemassa, on kaikkien kutkuttavin juttu. T. Se villapaita-Daminoa fanittava

Vierailija
10947/22168 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin itseni kohdalla on käynyt vähän pientä kyllästymistä... Kuuntelen kyllä päivittäin heidän musiikkiaan, mutta noista viime aikojen konserttitaltioinneista en oikein jaksa enää innostua, kun siellä on nuo samat biisit (ja liikaa covereita mun makuun!), olisi aivan mahtavaa kuulla heiltä monipuolisemmin heidän omaa musiikkia! Ja uutta musiikkia odotan myös kovasti.

T. 10987

Vierailija
10948/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin itseni kohdalla on käynyt vähän pientä kyllästymistä... Kuuntelen kyllä päivittäin heidän musiikkiaan, mutta noista viime aikojen konserttitaltioinneista en oikein jaksa enää innostua, kun siellä on nuo samat biisit (ja liikaa covereita mun makuun!), olisi aivan mahtavaa kuulla heiltä monipuolisemmin heidän omaa musiikkia! Ja uutta musiikkia odotan myös kovasti.

T. 10987

joo en mäkään kaikkia keikkatallenteita katso tietyt biisit vaan tai jos nään että jonkun biisin aikana on tapahtunut jotain mielenkiintoista

Damiano ja Victoria olleet tuplatreffeillä päätellen Giorgian ja Janiksen instatarinoista ja muutamasta fanikuvasta

Vierailija
10949/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Måneskin tulee Suomeen keikalle, mitkä biisit haluaisitte kuulla noiden covereiden sijasta joita he nyt ovat soittaneet keikoilla?

Itselläni ois listalla ainakin Vent'anni,  L'altra dimensione, Torna a casa ja Moriro da Re.

Vierailija
10950/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Måneskin tulee Suomeen keikalle, mitkä biisit haluaisitte kuulla noiden covereiden sijasta joita he nyt ovat soittaneet keikoilla?

Itselläni ois listalla ainakin Vent'anni,  L'altra dimensione, Torna a casa ja Moriro da Re.

Moriro da Re

Le Parole Lontane

Amandoti ( cover, mutta millainen ❤️)

La Paura del Buio

Vierailija
10951/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moriro da Re

Le Parole Lontane

La Paura del Buio

Nämä + For Your Love.

L'altra Dimensione voisi olla kiva ylläri 👀🔥

Jos jonkun coverin haluaisin kuulla, niin Black Hole Sun on Damianon huulilta aivan upea.

Vierailija
10952/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että otsikon mies on kaikenikäisten naisten makuun. Nuoret menee konsertteihin ja pyytää yhteuskuvia ja nimmareita, vanhemmat ihailee kauempaa.

Vajoavatko 20+ ja 30+ herkemmin patonkilumouksen pauloihin, kuin kypsemmät ja jalostuneemmat jo kaiken nähneet ihastelijattaret?

Enpä tiedä vajoavatko nuoremmat herkemmin patonkilumouksen pauloihin, mutta täällä ainakin yksi 45+, joka on vajonnut syvälle kyseiseen lumoukseen. 😁

Vierailija
10953/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

twitteristä selvisi että Victorian tyttöystävän oikea nimi on myös Giorgia heh mutta se ei kuulemma tykkää siitä joten käyttää nimeä Janis. Jotenkin hauskaa että niiden molempien tyttöystävillä on sama etunimi

Vierailija
10954/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moriro da Re

Le Parole Lontane

La Paura del Buio

Moni kappale on hyvä, mutta minulle tuo Moriro da re on kolahtanut eniten, varsinkin live-esityksissä kuultuna netistä.

Vierailija
10955/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 10987

joo en mäkään kaikkia keikkatallenteita katso tietyt biisit vaan tai jos nään että jonkun biisin aikana on tapahtunut jotain mielenkiintoista

Damiano ja Victoria olleet tuplatreffeillä päätellen Giorgian ja Janiksen instatarinoista ja muutamasta fanikuvasta

Ihanaa❤️ Olen tosi onnellinen heidän kaikkien ja Giorgian puolesta. Täällä on keskusteltu siitä, että Victoria olisi ollut vähän kylmä ja etäinen Giorgiaa kohtaan. Kuvat on todennäköisesti ottanut Victoria. Ehkäpä olivat ihan tyttöjen kesken 🥰

Missä niitä fanikuvia on näkyvillä?

Vierailija
10956/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä te leidit olette miesten tai tarkemmin sanottuna Damianon karvojen poistosta? Tykkäättekö siitä että rintakarvansa saa kyytiä tasasin välein? Välillä jopa jaloista lähtee karvat, mitä mieltä olette siitä? Mulle kelpaa toki Damiano karvoilla tai ilman, mutta jos saisin valita, niin tykkäisin enemmän jos ei ajaisi karvoja (paitsi parran naamasta, vaikka pieni sänki on kyllä varsin seksikäs myös Damianolla). Mielestäni Damiano on tosi hot rinta- ja vatsakarvojen kanssa, enkä oikein ymmärrä miksi yleensäkään miehet ajelisivat niitä pois. Toki jokainen tekee kuten haluaa ja Damiano kelpaa mulle sellaisena kun itse haluaa olla, mutta mun mielestä mies saa olla karvainen (paitsi ehkä selästä 😆).

Vierailija
10957/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin itseni kohdalla on käynyt vähän pientä kyllästymistä... Kuuntelen kyllä päivittäin heidän musiikkiaan, mutta noista viime aikojen konserttitaltioinneista en oikein jaksa enää innostua, kun siepllä on nuo samat biisit (ja liikaa covereita mun makuun!), olisi aivan mahtavaa kuulla heiltä monipuolisemmin heidän omaa musiikkia! Ja uutta musiikkia odotan myös kovasti.

T. 10987

Ihanaa❤️ Olen tosi onnellinen heidän kaikkien ja Giorgian puolesta. Täällä on keskusteltu siitä, että Victoria olisi ollut vähän kylmä ja etäinen Giorgiaa kohtaan. Kuvat on todennäköisesti ottanut Victoria. Ehkäpä olivat ihan tyttöjen kesken 🥰

Missä niitä fanikuvia on näkyvillä?

Fanclubin twitteristä ja instasta, olivat kuulemma isommalla porukalla jonkun niiden ystävän synttäreitä juhlivat joku vaan twitterissä mainitsi

Vierailija
10958/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näyttää Damianolta. Aah että!

Kateellisia, bitchees? ;D mun frendit ainaki on ;)

Vierailija
10959/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä te leidit olette miesten tai tarkemmin sanottuna Damianon karvojen poistosta? Tykkäättekö siitä että rintakarvansa saa kyytiä tasasin välein? Välillä jopa jaloista lähtee karvat, mitä mieltä olette siitä? Mulle kelpaa toki Damiano karvoilla tai ilman, mutta jos saisin valita, niin tykkäisin enemmän jos ei ajaisi karvoja (paitsi parran naamasta, vaikka pieni sänki on kyllä varsin seksikäs myös Damianolla). Mielestäni Damiano on tosi hot rinta- ja vatsakarvojen kanssa, enkä oikein ymmärrä miksi yleensäkään miehet ajelisivat niitä pois. Toki jokainen tekee kuten haluaa ja Damiano kelpaa mulle sellaisena kun itse haluaa olla, mutta mun mielestä mies saa olla karvainen (paitsi ehkä selästä 😆).

Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Karvat miehellä on erittäin seksikästä. Naisten karvat eivät useimmiten ole yhtä runsaita, pitkiä ja vahvoja, siksi miesten karvat on miehekkäitä. Testosteronin hajuisia.

Vierailija
10960/22168 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Karvat miehellä on erittäin seksikästä. Naisten karvat eivät useimmiten ole yhtä runsaita, pitkiä ja vahvoja, siksi miesten karvat on miehekkäitä. Testosteronin hajuisia.

Minä olen ehdottamasti depilazione gangin puolella. Kiitos pojat että jaksatte sheivata (ja jakaa kuvamateriaalia tapahtumasta 😘)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä