KOKKAUKSESTA TIETÄVÄT, Kuinka saada panerointi kauniin ruskeaksi?
Esim. kanaa leivittäessä? Pinta jää aina joko keltaiseksi ja pehmeäksi, tai sitten palaa.. Miten esim. grillien kanapihveihin saadaan niin kauniin tasaisen ruskea ja rapsakka pinta?
Kommentit (16)
On olemassa myös välimuoto siinä paistolämpötilassa, siis sen pehmeäksi mössöksi jättävän ja palaneen pinnan antavan välillä.
Työlästä, mutta ensin uuniin ja sitten vasta pannulle-
Rasvakeittimessä tulee kauniin kullinruskea.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös välimuoto siinä paistolämpötilassa, siis sen pehmeäksi mössöksi jättävän ja palaneen pinnan antavan välillä.
En ymmärrä. Kerrotko lisää?
Käytä voita älä öljyä niin saar ruskea.n pinnan. Kuumenna pannu ennen leikkeen laittamista siihen.
Valurautapannu tai hiiliteräspannu ruskistaa. Teflon pannu ei ruskista.
Valurautapannu tai hiiliteräspannu ruskistaa. Teflon pannu ei ruskista.
Vaikka ei kovin terveellistä, niin sitäkin maukkaampaa on käyttää voita todella reilusti (eli ainakin sellainen puolen sentin paksuinen kerros pannun pohjan päällä), ja antaa sen voin ruskistua pannulla ennen paistamista. Aika hyvin voi säätää itse, kuinka ruskeaksi haluaa päästää.
Vierailija kirjoitti:
Työlästä, mutta ensin uuniin ja sitten vasta pannulle-
Ei kun toisin päin. Ensin uppopaisto ja sitten uuniin. Ja oikeat lämpötilat ovat tärkeitä.
Mä käytän voita ja vähän öljyä. Tulee kauniin ruskea ja rapsakka pinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kerrotko lisää?
Että on myös muita värejä elämässä ja asioissa kuin musta ja valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei kovin terveellistä, niin sitäkin maukkaampaa on käyttää voita todella reilusti (eli ainakin sellainen puolen sentin paksuinen kerros pannun pohjan päällä), ja antaa sen voin ruskistua pannulla ennen paistamista. Aika hyvin voi säätää itse, kuinka ruskeaksi haluaa päästää.
Nimenomaan on terveellistä, meinaan voin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Rusketusvoidetta suihkaus.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sen verran rasvaa ettei tuote ota kiinni pannuun vaan ui siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran rasvaa ettei tuote ota kiinni pannuun vaan ui siinä.
Ja rasvana voita.
Rusketusvoidetta suihkaus.