Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22143)

Vierailija
9861/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, katsoin just pätkiä tuolta Live in Milan-videolta (täytyy katsoa paremmalla ajalla kokonaan) ja hyvältä kuulosti. Yksi mun kestolemppareista on kyllä Torna A Casa (videolla viimeisenä), ehkä ihanin biisi evö. 😍 Damianon ääni on tuossa(kin) niin ihana, menee suoraan mun sieluun. Tässä aiemmin kun oli puhetta siitä mikä kohta jostain biisistä on erityisen ihana, niin mulle koko tuo kappale, ehkä varsinkin alku ja loppu, on kyllä sellainen, joka saa kananlihalle joka kerta. En tiedä tarkalleen mikä Damianon äänessä niin puhuttelee mua, mutta olen aivan umpirakastunut hänen ääneen (ja kyllä, teinimäisen ihastunut koko mieheen, vaikka jo 40+). Se vaan menee mulla suoraan sydämeen ja sieluun. 💖 Kiitos Euroviisut, että tämä ihana bändi tuli mun elämään. Aamen.

Samaistun täysin koko kirjoitukseesi!

T. Myöskin 40+ yltiöpäisesti ihastunut 😍

Damiano ❤

Vierailija
9862/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuva on aina hauska - kaikki muut täysissä pukeissa kaulus/poolopaidoissa ja puvuntakeissa ja sitten Damiano ilman paitaa 😂

https://www.instagram.com/p/CTAulPxN3Kz/?utm_medium=copy_link

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, katsoin just pätkiä tuolta Live in Milan-videolta (täytyy katsoa paremmalla ajalla kokonaan) ja hyvältä kuulosti. Yksi mun kestolemppareista on kyllä Torna A Casa (videolla viimeisenä), ehkä ihanin biisi evö. 😍 Damianon ääni on tuossa(kin) niin ihana, menee suoraan mun sieluun. Tässä aiemmin kun oli puhetta siitä mikä kohta jostain biisistä on erityisen ihana, niin mulle koko tuo kappale, ehkä varsinkin alku ja loppu, on kyllä sellainen, joka saa kananlihalle joka kerta. En tiedä tarkalleen mikä Damianon äänessä niin puhuttelee mua, mutta olen aivan umpirakastunut hänen ääneen (ja kyllä, teinimäisen ihastunut koko mieheen, vaikka jo 40+). Se vaan menee mulla suoraan sydämeen ja sieluun. 💖 Kiitos Euroviisut, että tämä ihana bändi tuli mun elämään. Aamen.

Se on just noin!

T. 45v

Vierailija
9864/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo ärsyttää.

Jos menevät Venäjälle niin MIKSI EI SUOMEEN.

pah.

Vierailija
9865/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Alkaa jo ärsyttää.

pah.

sama ugh.. vaikken mä itse pääsiskään jos tulis nyt Suomeen niin ois ihana nähdä ne täällä ja samalla tehdä jotain promoa

toi on ilmeisesti joku musiikkistriimauspalvelun? järjestämä 45 fania pääsee tapaamaan niitä ja en tie sitten esiintyvätkö ne myös siellä

Vierailija
9866/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos tästä riemukkaasta videosta kokoversiota missään?

https://www.instagram.com/p/CSZytIxjyKM/

Tää on samalta Milanon keikalta josta tässä on puhuttu, linkki on sivulla 496. Youtuben kommenteissa on biisien aikaleimat :)

Vierailija
9867/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää söpöltä ja tietty hoitsut halus sen kanssa kuvaan

Haha, "kuinka monta hoitajaa tarvitaan rokottamaan yksi Damiano?" Ainakin neljä näköjään 😁

Vierailija
9868/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää söpöltä ja tietty hoitsut halus sen kanssa kuvaan

Haha, "kuinka monta hoitajaa tarvitaan rokottamaan yksi Damiano?" Ainakin neljä näköjään 😁

'i wanna be your nurse'

Vierailija
9869/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tästä riemukkaasta videosta kokoversiota missään?

https://www.instagram.com/p/CSZytIxjyKM/

Tää on samalta Milanon keikalta josta tässä on puhuttu, linkki on sivulla 496. Youtuben kommenteissa on biisien aikaleimat :)

Tässä pelkkä Beggin', tosiaankin riemukas video!

Vierailija
9870/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Fanclubin postanneen tämän tänään ja jotenkin sopii omiin fiiliksiin nyt. Joten klassikko iltaan.

❤️

Vierailija
9871/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilaista asiaa välillä, katselin sen ex-managerin Martan Ig-sivuja. Thomas on ainoa joka häntä enää seuraa. Vanhat kuvat kommentteineen ainakin antaa vaikutelman, että hän todella uskoi tähän porukkaan ja rakasti heitä. Vaikka olisikin ollut se “pahis”, joka laittoi laulamaan pehmeämpiä lauluja italiaksi, ehkä hän kuitenkin oli vähän oikeassa. Aika paljon heidän suosiotaan on varmasti niillä saavutettu, en tiedä olisiko San Remon voittokaan tullut ilman (valmiiden fanien) ääniä. He taas tuntuivat uskovan sen olleen erilaisen ja itselleen autenttisemman tyylin ansoita, pelkästään. Muut ympäröivät tahot ovat edelleen samoja. Euroviisujen jälkeen kuitenkin nimenomaan se vanhempi tuotanto on saanut monet hullaantumaan koko bändiin. Vai mitä mieltä olette?

En myöskään ole ihan varma mikä se muutos on, koska kuten täälläkin todettu, heillä on ollut monenlaista tyyliä alusta alkaen.

Näitä vanhoja esiintymisiä, haastatteluja ja videoita kun putkahtelee, näkyvyyttä eri kanavien kautta heille Marta on varmasti saanut myös rutkasti. Minusta ne tehdyt dokumentit myös lisäävät bändin vetovoimaa, koska tekevät heistä lähestyttäviä, eikä kaukaisia staroja. Harvoin sellaista materiaalia on kenenkään ns idoleista tarjolla. Uudet Frendit, vai miten se meni!

En oikein tiedä mitä yritän sanoa, mutta otan muiden ajatuksia kiitollisena vastaan! Aivan turha tietysti minunkaan yrittää arvailla miksi he päätyivät ko ratkaisuun, mutta tämä entinen manageri ainakin otti sen raskaasti. Mietin kai että ovatko jotenkin niin nuoria että kaikki langat omissa käsissä (illuusio) on jotenkin niin houkutteleva, ettei ehkä osaa edes arvostaa sitä, miten monet asiat taustalla ovat saattaneet vaikuttaa. Tietenkään väheksymättä yhtään sitä, että ovat äärimmäisen lahjakkaita ja tekevät hurjasti töitä unelmansa eteen. Tällaista hypoteesia tänään…

Vierailija
9872/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Alkaa jo ärsyttää.

pah.

Eihän Suomessa voi tällä hetkellä järjestää mitään, kaikki Juhlaviikkojenkin konsertit peruttiin yhtä lukuun ottamatta.

Jospa vaikka ensi kesänä... tiididii...

Vierailija
9873/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Fanclubin postanneen tämän tänään ja jotenkin sopii omiin fiiliksiin nyt. Joten klassikko iltaan.

❤️

Minun lemppari. Damiano on muuten vasta 19-vuotias tässä. Olen myös keski-ikäinen mamma, ja samaistuin monien muiden kirjoituksiin tänään...! Ihanaa että meitä on muitakin.

Vierailija
9874/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CTAP-eRlZY5/?utm_medium=copy_link

Miten noin täydellinen voi olla edes olemassa?

Vierailija
9875/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juur taisin postata tämän tänne mutta kertaus ei pahaa tee - damiano is well worth it ❤️

Vierailija
9876/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilaista asiaa välillä, katselin sen ex-managerin Martan Ig-sivuja. Thomas on ainoa joka häntä enää seuraa. Vanhat kuvat kommentteineen ainakin antaa vaikutelman, että hän todella uskoi tähän porukkaan ja rakasti heitä. Vaikka olisikin ollut se “pahis”, joka laittoi laulamaan pehmeämpiä lauluja italiaksi, ehkä hän kuitenkin oli vähän oikeassa. Aika paljon heidän suosiotaan on varmasti niillä saavutettu, en tiedä olisiko San Remon voittokaan tullut ilman (valmiiden fanien) ääniä. He taas tuntuivat uskovan sen olleen erilaisen ja itselleen autenttisemman tyylin ansoita, pelkästään. Muut ympäröivät tahot ovat edelleen samoja. Euroviisujen jälkeen kuitenkin nimenomaan se vanhempi tuotanto on saanut monet hullaantumaan koko bändiin. Vai mitä mieltä olette?

En myöskään ole ihan varma mikä se muutos on, koska kuten täälläkin todettu, heillä on ollut monenlaista tyyliä alusta alkaen.

Näitä vanhoja esiintymisiä, haastatteluja ja videoita kun putkahtelee, näkyvyyttä eri kanavien kautta heille Marta on varmasti saanut myös rutkasti. Minusta ne tehdyt dokumentit myös lisäävät bändin vetovoimaa, koska tekevät heistä lähestyttäviä, eikä kaukaisia staroja. Harvoin sellaista materiaalia on kenenkään ns idoleista tarjolla. Uudet Frendit, vai miten se meni!

En oikein tiedä mitä yritän sanoa, mutta otan muiden ajatuksia kiitollisena vastaan! Aivan turha tietysti minunkaan yrittää arvailla miksi he päätyivät ko ratkaisuun, mutta tämä entinen manageri ainakin otti sen raskaasti. Mietin kai että ovatko jotenkin niin nuoria että kaikki langat omissa käsissä (illuusio) on jotenkin niin houkutteleva, ettei ehkä osaa edes arvostaa sitä, miten monet asiat taustalla ovat saattaneet vaikuttaa. Tietenkään väheksymättä yhtään sitä, että ovat äärimmäisen lahjakkaita ja tekevät hurjasti töitä unelmansa eteen. Tällaista hypoteesia tänään…

Sen verran mitä Martaa on vanhoissa matskuissa näkynyt, niillä oli ainakin aikoinaan tosi lämpimät välit. Erityisesti Victorialla ja Martalla. Persoonasta on vaikea sanoa mitään kun näkyy useimmiten taustalla, mutta uskon kyllä siihen, että iso osa Måneskinin noususta tähtiin Italian mittakaavassa on ollut Martan (ja Sonyn koneiston) hienoa työtä, sen lisäksi että bändi itse on ihan oikeasti poikkeuksellisen hyvä, oli jo nuorena raakileena. On osattu valita oikeat yhteistyöt ja esiintymiset ja juurikin tuo dokumentti esimerkiksi.

Ymmärrän senkin, että nyt on haettu sitä omaa identiteettiä vähän rajummin ja aikuistuttu, haluttiin muutosta.

Toivon todella, että tekivät oikean valinnan, ja jatkan hiukan huolissani oloa.

Vierailija
9877/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti, miettikää jos olisi Damiano malli, jonka näette jossain kuvassa? Olisiko vaikutus sama?

Tämä siis näille (miehille) joiden mukaan ollaan hullaannuttu vain ulkonäköön.

Vierailija
9878/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dami you dirty boy 🥵

Vierailija
9879/22143 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9880/22143 |
26.08.2021 |