Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
8781/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, onpas paljon samannäköinen kuin lapseni. Oon aina ajatellut, että ihmisten " onpa sulla komea poika" ovat vain äidille kehuja ( vaikka tottakai oma lapsi on aina kaunis/komea vanhemman mielstä). Jos lapseni meikkaisi ja silmät seisoisi päässä, niin olisi tosi saman näköinen. 

Tässä ketjussa on nähty monenmoista viestiä, mutta tämä on ehkä yksi oudoimmista. 😅

Jep. hämmennyin sitä itsekin, ja erityisesti siksi että yhdennäköisyys hämmensi :D 

Damiano on väritykseltään ja kasvojen luustoltaan niin sterotyyppisesti komea italialainen, että (suomalaisilla geeneillä?) olisi jo huomattava näky missä vain, eikä äitikään varmasti ihmettelisi kehuja.

Okei, ehkä olet oikeassa ja  minä vain olen typerä vaatimaton suomalainen , joka kai on poikkeuksellista. 

Ottaen huomioon miten häneen reagoidaan, poikansa vertaaminen Damiano Davidiin on ehkä vähiten vaatimatonta mitä olen hetkeen kuullut.

No se on sinun näkemys, ja itse en ole tienyt että tuollainen louhoksellinen naama on nykyään komea. Enkä tuntenut tätä damianoakaan ennen kuin luin tätä ketjua. Euroviisuvoittaja näkyy olevan, mutta en seuraa viisuja.

Vierailija
8782/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon uusi ig-kuva

https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/659505714686033920

onko sillä tossa navan alapuolella uusi tatuointi? eihän toi ole se xxx?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8783/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon uusi ig-kuva

No jep. Suomalaisten huonoa itsetuntoa.

Vierailija
8784/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon uusi ig-kuva

Mitä siinä lukee? "Mamma mia"?

Vierailija
8785/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damianon uusi ig-kuva

Mitä siinä lukee? "Mamma mia"?

Eikun droga mia

Vierailija
8786/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, jos Damianon komea aatamiomena näkyisi, eikä peittyisi milloin nahkaremmiin, milloin isoon metalliketjuun.

Vierailija
8787/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, onpas paljon samannäköinen kuin lapseni. Oon aina ajatellut, että ihmisten " onpa sulla komea poika" ovat vain äidille kehuja ( vaikka tottakai oma lapsi on aina kaunis/komea vanhemman mielstä). Jos lapseni meikkaisi ja silmät seisoisi päässä, niin olisi tosi saman näköinen. 

Tässä ketjussa on nähty monenmoista viestiä, mutta tämä on ehkä yksi oudoimmista. 😅

Jep. hämmennyin sitä itsekin, ja erityisesti siksi että yhdennäköisyys hämmensi :D 

Damiano on väritykseltään ja kasvojen luustoltaan niin sterotyyppisesti komea italialainen, että (suomalaisilla geeneillä?) olisi jo huomattava näky missä vain, eikä äitikään varmasti ihmettelisi kehuja.

Okei, ehkä olet oikeassa ja  minä vain olen typerä vaatimaton suomalainen , joka kai on poikkeuksellista. 

Ottaen huomioon miten häneen reagoidaan, poikansa vertaaminen Damiano Davidiin on ehkä vähiten vaatimatonta mitä olen hetkeen kuullut.

No se on sinun näkemys, ja itse en ole tienyt että tuollainen louhoksellinen naama on nykyään komea. Enkä tuntenut tätä damianoakaan ennen kuin luin tätä ketjua. Euroviisuvoittaja näkyy olevan, mutta en seuraa viisuja.

Just, ainahan pyöreistä naamousta on miehillä tykätty, ja aika kumma että sinulle täytyy erikseen kertoa mikä on "nykyään" komea. Pointti siis oli ettei nimeomaan ettei ole -vain- minun mielipide, kun et näytä millään ymmärtävän.

Vierailija
8788/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, ainahan pyöreistä naamousta on miehillä tykätty, ja aika kumma että sinulle täytyy erikseen kertoa mikä on "nykyään" komea. Pointti siis oli ettei nimeomaan ettei ole -vain- minun mielipide, kun et näytä millään ymmärtävän.

Mulle tuli ihan tosi hyvä mieli tästä meidän keskustelusta :) Mukavaa lauantai-iltaa sulle ja sun rakkaillesi. Oli hauska jutella. 

Vierailija
8789/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan tosi hyvä mieli tästä meidän keskustelusta :) Mukavaa lauantai-iltaa sulle ja sun rakkaillesi. Oli hauska jutella. 

Kiitos samoin!

Vierailija
8790/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8791/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon uusi ig-kuva

Taas on tutkittu *köh* patonkiosastot tarkkaan 🔍😁

Vierailija
8792/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vähän aikaa sitten soundcheck

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1426588754953842695

Eturivin tytöillä on jo tunnelma katossa - vaikka ulkona ollaan.

Vierailija
8793/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksiä kateellisuuslistaan:

-eilisen yleisön jäsen, jolla on mahdollisesti hallussaan Damianon hikinen paita 👀

- fani jonka Damiano vetää kädestä pitäen lavalle.

Vierailija
8794/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon uusi ig-kuva

XXX on huomattavasti alempana, koska se ei näy housut jalassa.

Vierailija
8795/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1426593981924843524

jonkun fanin mukaan se lähetti lentosuukon Giorgialle joka ilmeisesti kuvaamassa(kattomassa keikka siinä lavan edessä

Vierailija
8796/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi keikka on kai alkanut vähän myöhässä 

Vierailija
8797/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8798/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1426593981924843524

jonkun fanin mukaan se lähetti lentosuukon Giorgialle joka ilmeisesti kuvaamassa(kattomassa keikka siinä lavan edessä

En enemmän tai vähemmän rationaalisista syistä ole Giorgian fani, mutta täytyy sanoa että hyvin on nuorella naisella pää kestänyt kaikenlaista. Täytyy kai myös ihailla tuota sitoutumisen astetta.

Vierailija
8799/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää meno ja tyyli nyt. Mutta en voi silti olla sanomatta, että onhan Damiano paljon nuutuneemman ja ryytyneemmän näköinen, kuin vaikka vielä Euroopan promokiertueen alussa. Silmätkin punoittavat melko usein. Johtuuko unen puutteesta vai mistä. Toivottavasti ei ehdoin tahdoin yritä karskiinnuttaa naamansa ulkonäköä, hehheh.

Vierailija
8800/22144 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämmöstä tänään lol

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1426596645916008452

Meinaako se taas vielä päästä tuosta paidasta eroon...? Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi