Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Minä tykkään pappakengistä. Sopii Damianon tämänhetkiseen retroon? lookiin.
4.9 piti olla Hollannissa joku festivaalikeikka mutta koko festivaali kuulemma korontilanteen vuoksi peruttu
Minä myös näin sen epäonnistuneen crowd surfing- videon ihan ensimmäisenä tänä aamuna, ja säikähdn - siis että mitä kauheaa siellä on oikein tapahtunut. Damianon ilme on tosiaan niin hätääntynyt. Onneksi oli siis "vain" kyse siitä, ettei meinannut päästä pois sieltä, eikä mistään mellakasta, jolle se äkkiseltään näytti.
Turvamiehet saattaa olla vähän neuvottomia/turhautuneita näiden kanssa, ehkei luvassa lavavierailuja ja muita tänään...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo pläntti on missä Damiano sanoo haluavansa asua (ig-stoorissaan)?
Joku lentokoneen ikkunasta kuvattu saari(?) ehkä, mutta mikä 🤔
En ole kyllä tästä varma, mutta on muodoltaan caprimainen. Capri on kyllä kaunis paikka, mutta niin on koko Italia
Oikeasti, kuka yrittää julkisesti suudella artistia väkisin saati nuolla tämän naamaa tms. mitä Damiano on aiemmin kertonut? Mitä sillä oikein tavoitellaan? On ensinnäkin ilmiselvää, ettei tuollaisiin "aloitteisiin" (lue: ahdisteluun) tule vastausta ja pahimmillaan internettiin jää videomateriaalia teosta. Lisäksi fanituksen kohde muistaa sinut ikuisesti ahdistelijana. Eihän tuossa voi kuin hävitä.
En vaan voi ymmärtää ihmisiä. Ku0lisin häpeästä, jos olisin itse käyttäytynyt noin.
Onko tuosta crowd surfing -pätkästä kellään linkkiä tallessa?
Vierailija kirjoitti:
tässä ainakin joku huono pätkä
https://twitter.com/zitticool/status/1426310198193442827
ja tässä toinen
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1426287325600964608
Mulle selvisi äsken yhden Damiano-pätkän taustamusiikista, että Kari Tapion olen suomalainen-biisi on käännösversio alkuperäisestä italiankielisestä laulusta, jossa siis lauletaan olen italiainen. Nimeltään L'italiano. Kaikkea oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tässä toinen
Tuo ensimmäinen on se jota tarkoitin. Näyttää melkein kuin se olisi kaapattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tässä toinen
Tuo ensimmäinen on se jota tarkoitin. Näyttää melkein kuin se olisi kaapattu.
Ja toisessa pätkässä se vaan hukkuu ja katoaa tuonne jonnekin 😱
Vierailija kirjoitti:
Mulle selvisi äsken yhden Damiano-pätkän taustamusiikista, että Kari Tapion olen suomalainen-biisi on käännösversio alkuperäisestä italiankielisestä laulusta, jossa siis lauletaan olen italiainen. Nimeltään L'italiano. Kaikkea oppii.
Juu, esim. 70-80-luvuilla suomennettiin todella paljon italoiskelmiä. Aina välillä pääsee joku yllättämään, että ai niin joo tämäkään ei ole alun perin suomalaista tuotantoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös näin sen epäonnistuneen crowd surfing- videon ihan ensimmäisenä tänä aamuna, ja säikähdn - siis että mitä kauheaa siellä on oikein tapahtunut. Damianon ilme on tosiaan niin hätääntynyt. Onneksi oli siis "vain" kyse siitä, ettei meinannut päästä pois sieltä, eikä mistään mellakasta, jolle se äkkiseltään näytti.
Turvamiehet saattaa olla vähän neuvottomia/turhautuneita näiden kanssa, ehkei luvassa lavavierailuja ja muita tänään...?
mietin kun näin sen yuleisön sekaan hyppäämisen yhtäkkiä, että eikö siinä voi jollakin tulla se yllätyksenä ja vaikka käsi tai niska nyrjähtää, tai kaatua? Koronaviruksista en viitsi edes puhua nyt.
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko se sen siellä, ooh. Nimittäin tykkäsin siitä italiankielisestä alkuperäisestä hulluna lapsena, etenkin siitä laulajan raspiäänestä ja italian kielestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko se sen siellä, ooh. Nimittäin tykkäsin siitä italiankielisestä alkuperäisestä hulluna lapsena, etenkin siitä laulajan raspiäänestä ja italian kielestä :D
Oli vain yhden Damiano-videokoosteen taustamusiikkina, ja olen niin sivistymätön etten ollut tätä aiemmin tajunnut :) Ihana on se alkuperäinen tosiaan, voin vaan kuvitella Damianon laulamana...
Omg he is just perfect ❤️
Mä en edes kykene katsomaan noita crowd surfingeja, ei vaan mennyt ihan putkeen se.
Muutoin koko keikka oli täyttä timanttia.
Keikoista puheenollen, olettehan katsoneet tämän mestarillisen koosteen:
On twerkkausta, rintaliivejä sun muuta.
Koin muuten aika valaistumisen kun näin Mån Hey Mama-coverista pätkiä.. i know you want it in a worst way ❤️
Ohoh, onpas paljon samannäköinen kuin lapseni. Oon aina ajatellut, että ihmisten " onpa sulla komea poika" ovat vain äidille kehuja ( vaikka tottakai oma lapsi on aina kaunis/komea vanhemman mielstä). Jos lapseni meikkaisi ja silmät seisoisi päässä, niin olisi tosi saman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpas paljon samannäköinen kuin lapseni. Oon aina ajatellut, että ihmisten " onpa sulla komea poika" ovat vain äidille kehuja ( vaikka tottakai oma lapsi on aina kaunis/komea vanhemman mielstä). Jos lapseni meikkaisi ja silmät seisoisi päässä, niin olisi tosi saman näköinen.
Tässä ketjussa on nähty monenmoista viestiä, mutta tämä on ehkä yksi oudoimmista. 😅
omg nyt Lenita A pöyristyy!!