Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
7961/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano itse on sanonutbändin jäsenten arvojen olleen hänelle aluksi aivan uusia.

En ole tällaista huomannutkaan. Mistä tämä käsitys on peräisin?

Vierailija
7962/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten burn outiin tulee, todennäköisemmin se on riskinä keikkojen peruuntuessa ja muussakin epävarmuudessa live-esiintymisten suhteen (korona). On varmaan rankkaa tulla paparazzien, nettistalkkereiden, huhujen ja kaiken maailman hörhöjen vainoamaksi sekä ajautua yhdessä yössä valtavan julkisen huomion kohteeksi, jos sen vastapainoksi ei saa tehdä varsinaista ydintyötään.

Toki tämä spekulaationa vaan, koska enhän minä tiedä, kuinka tärkeitä keikat Måneskinille ovat. He kuitenkin tuntuvat heräävän eloon livenä oikean yleisön edessä. Voihan se olla vaan osa show'ta. Mutta sen mitä olen työkseen esiintyvien haastatteluja lukenut pitkin pandemiaa, liveyleisön puute tuntuu nakertavan monien motivaatiota.

Mielestäni ovat itse valinneet viisujen jälkeen (vahingollisesti itselleen kenties) linjan, joka ei keskity pelkästään musiikkiin.  Alkoi tämä pridepainotus ja kaikki muu vastaava voimistua todella paljon. Damianon tuntevat vakuuttavat netissä, että hän on suora. Damiano itse on sanonutbändin jäsenten arvojen olleen hänelle aluksi aivan uusia. Olisikohan Victorian (ja tyttiksen) päättäväisesti haluamia nämä voimakkaat pridepainotukset. Mun mielestä ne ei sovi täysin Damianolle, vaan tulee just se tunne, ettei ole enää oma itsensä. Alunperinhän Damianolle asiassa oli tuttua sellaiset asiat, kutenvaikka pitkä tukka, jota Italiassa ei kaikki pitäneet pojalle sopivana, tai ehkä vain joku vaaleanpunainen tai kukallinen paita. Nythän tuo  on mennyt hänellä ihan äärimmäisyyksiin, eikä tuskin enää vastaa omakohtaisuutta sinänsä.

Ihan erinomaista pohdintaa. Tuo kaikki on välillä kieltämättä vähän päälleliimatun oloista.

Voi kunpa hän olisi satasella oma itsensä, ihan varmasti suosio olisi yhtä suurta. Mutta tämä voi tulla iän myötä kun tietynlaista itsevarmuutta tulee lisää.

Minä kyllä uskon, että Damiano seisoo täysillä priden ja muun takana. Lisäksi hänen lavahahmonsa on, no, fiktiivinen. Siinä mielessä hän ei koskaan ole valokeilassa "omana itsenään".

Sikäli olen edellisten pohdintojen kanssa samaa mieltä, että Måneskin ei mielestäni tarvitse erityistä agendaa, jota ajaa. Jo bändin musiikki, olemus, energia välittää itsessään voimakkaan sanoman. Siitä se päälleliimattu vaikutelmakin varmaan johtuu, kun lisätään vielä yksi kerros sanomaa Måneskinin päälle. Lopputuloksena tårta på tårta.

En lainkaan epäile etteikö seisoisi noiden arvojen takana aivan täysillä, puhuin lähinnä kaikista ulkoisista asioista. Tekeekö ne tasan koska itse haluaa vai ohjeistaako joku enempi tai vähempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihania tyyppejä Recoveryn ajalta ❤️

https://maneskinfans.tumblr.com/post/658307922282086400

Vierailija
7964/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten burn outiin tulee, todennäköisemmin se on riskinä keikkojen peruuntuessa ja muussakin epävarmuudessa live-esiintymisten suhteen (korona). On varmaan rankkaa tulla paparazzien, nettistalkkereiden, huhujen ja kaiken maailman hörhöjen vainoamaksi sekä ajautua yhdessä yössä valtavan julkisen huomion kohteeksi, jos sen vastapainoksi ei saa tehdä varsinaista ydintyötään.

Toki tämä spekulaationa vaan, koska enhän minä tiedä, kuinka tärkeitä keikat Måneskinille ovat. He kuitenkin tuntuvat heräävän eloon livenä oikean yleisön edessä. Voihan se olla vaan osa show'ta. Mutta sen mitä olen työkseen esiintyvien haastatteluja lukenut pitkin pandemiaa, liveyleisön puute tuntuu nakertavan monien motivaatiota.

Mielestäni ovat itse valinneet viisujen jälkeen (vahingollisesti itselleen kenties) linjan, joka ei keskity pelkästään musiikkiin.  Alkoi tämä pridepainotus ja kaikki muu vastaava voimistua todella paljon. Damianon tuntevat vakuuttavat netissä, että hän on suora. Damiano itse on sanonutbändin jäsenten arvojen olleen hänelle aluksi aivan uusia. Olisikohan Victorian (ja tyttiksen) päättäväisesti haluamia nämä voimakkaat pridepainotukset. Mun mielestä ne ei sovi täysin Damianolle, vaan tulee just se tunne, ettei ole enää oma itsensä. Alunperinhän Damianolle asiassa oli tuttua sellaiset asiat, kutenvaikka pitkä tukka, jota Italiassa ei kaikki pitäneet pojalle sopivana, tai ehkä vain joku vaaleanpunainen tai kukallinen paita. Nythän tuo  on mennyt hänellä ihan äärimmäisyyksiin, eikä tuskin enää vastaa omakohtaisuutta sinänsä.

Ihan erinomaista pohdintaa. Tuo kaikki on välillä kieltämättä vähän päälleliimatun oloista.

Voi kunpa hän olisi satasella oma itsensä, ihan varmasti suosio olisi yhtä suurta. Mutta tämä voi tulla iän myötä kun tietynlaista itsevarmuutta tulee lisää.

Minä kyllä uskon, että Damiano seisoo täysillä priden ja muun takana. Lisäksi hänen lavahahmonsa on, no, fiktiivinen. Siinä mielessä hän ei koskaan ole valokeilassa "omana itsenään".

Sikäli olen edellisten pohdintojen kanssa samaa mieltä, että Måneskin ei mielestäni tarvitse erityistä agendaa, jota ajaa. Jo bändin musiikki, olemus, energia välittää itsessään voimakkaan sanoman. Siitä se päälleliimattu vaikutelmakin varmaan johtuu, kun lisätään vielä yksi kerros sanomaa Måneskinin päälle. Lopputuloksena tårta på tårta.

En lainkaan epäile etteikö seisoisi noiden arvojen takana aivan täysillä, puhuin lähinnä kaikista ulkoisista asioista. Tekeekö ne tasan koska itse haluaa vai ohjeistaako joku enempi tai vähempi?

Mä uskon ennemmin että Damiano on "vapaa sielu" joka kokeilee kaikenlaista. Erityisesti näissä ulkoisissa jutuissa. Ei siksi että joku ohjeistaa tai painostaa johonkin suuntaan vaan siksi että "miksipä ei?". Ja kaikista näistä kokeillusta jutuista löytyy sitten ne omimmat asiat, jotka pysyy mukana.

Vierailija
7965/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa monella miehellä on pitkä/pitempi tukka. Lisäksi on hyvinkin yleistä, että puvun kanssa on joku pastellin värinen (esim. pinkki) paita. Vaikka maa on katolinen, miehet pukeutuvat huomattavan vapaamielisesti vrt. esim. Suomeen. Italialaisessa miehessä on paljon keikarimaisuutta.

Vierailija
7966/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, hyvin selitetty.

Kun bändiä nyt tuotteistetaan maailmanmarkkinoille, tavoitellaanko tällä 'more is more'-linjalla sitten amerikkalaista fanikuntaa..? En tiedä, spekuloin vaan.

Vierailija
7967/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa monella miehellä on pitkä/pitempi tukka. Lisäksi on hyvinkin yleistä, että puvun kanssa on joku pastellin värinen (esim. pinkki) paita. Vaikka maa on katolinen, miehet pukeutuvat huomattavan vapaamielisesti vrt. esim. Suomeen. Italialaisessa miehessä on paljon keikarimaisuutta.

Niin kai, mutta ehkä heitä on kyseenalaistettu silti. Eihän Suomessakaan kaikki tykkää tatuoinneista, kaljoittelusta tai hevistä, vaikka ulkomaalaisten mielestä se on ehkä hyvin suomalaista. Ei se käsilaukkukaan ole yhtään italialainen juttu italialaisen suuren fb fanisivuston mammojen mukaan, vaan epäilevät ranskaslaisten miesten jutuksi.

Vierailija
7968/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai, mutta ehkä heitä on kyseenalaistettu silti. Eihän Suomessakaan kaikki tykkää tatuoinneista, kaljoittelusta tai hevistä, vaikka ulkomaalaisten mielestä se on ehkä hyvin suomalaista. Ei se käsilaukkukaan ole yhtään italialainen juttu italialaisen suuren fb fanisivuston mammojen mukaan, vaan epäilevät ranskaslaisten miesten jutuksi.

Onko jollain tallessa se stoori jossa Damiano tilittää sitä kuin poliisit olivat kadulla solvanneet häntä crop top -paidan pitämisestä? Tämä oli sitäpaitsi hänen mukaansa ihan tavallista Roomassa.

Vierailija
7969/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano itse on sanonutbändin jäsenten arvojen olleen hänelle aluksi aivan uusia.

Voi tietysti olla että Damiano on ollut muut bändin jäsenet tavatessaan vain koripalloileva "kotipoika" ja muut taas enemmän maailmaa nähneitä, tiedostavia nuoria, jotka ovat saaneet liberaalit arvot (kansainvälisistä) kodeistaan... mutta joo, minä en hetkeäkään usko etteikö Damiano uskoisi itse 100% tähän bändin "Love is never wrong" -sanomaan. Ei siinä ole mitään päälleliimattua.

Taitaa Damiano olla eniten masilmas näistä jo vauvasta asti nähnyt. On kuulemma ollut pienestä asti paljon veljensä kanssa mukana vanhempien lennoilla kaukaisiin maihin. Monet kansallisuudet, kulttuurit ja ihmisten monimuotoisuus on varmasti Damianolle varsin tuttua. Vaikka onkin ollut myös koripslloileva "kotipoika".

Vierailija
7970/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautellaan hyvä fiilis taas, kellä olis tikkarivideo leikepöydällä?

Vierailija
7971/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tietysti olla että Damiano on ollut muut bändin jäsenet tavatessaan vain koripalloileva "kotipoika" ja muut taas enemmän maailmaa nähneitä, tiedostavia nuoria, jotka ovat saaneet liberaalit arvot (kansainvälisistä) kodeistaan... mutta joo, minä en hetkeäkään usko etteikö Damiano uskoisi itse 100% tähän bändin "Love is never wrong" -sanomaan. Ei siinä ole mitään päälleliimattua.

Taitaa Damiano olla eniten masilmas näistä jo vauvasta asti nähnyt. On kuulemma ollut pienestä asti paljon veljensä kanssa mukana vanhempien lennoilla kaukaisiin maihin. Monet kansallisuudet, kulttuurit ja ihmisten monimuotoisuus on varmasti Damianolle varsin tuttua. Vaikka onkin ollut myös koripslloileva "kotipoika".

Se voi olla hieman suhteellista, Vic on puoliksi tanskalainen ja Ethanillakin taitaa olla meksikolainen äitipuoli. Tuollainen tuo välttämättä erilaisia kulttuurinäkökulmia lasten elämään.

Damianon vanhemmat eivät ole syntyperäisiä italialaisia.

Vierailija
7972/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Vierailija
7973/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

"Et näe tätä twiittiä, koska tämän tilin omistaja rajoittaa twiittiensä näkyvyyttä."

WHAT!!!!

on näkäjään laittanut twitterinsä lukolliseksi.

Damiano nähty tänään Roomassa hyväntuulisennäköisenä jonkun fanin kuvassa

Vierailija
7974/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lohtuvideo tähän traagiseen menetyksen hetkeen! Damiano got some moves 😳

Vierailija
7975/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tota tikkarivideota löydy tumbrl:sta?

Vierailija
7976/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan siellä 😟

Vierailija
7977/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoista puheen ollen, olen edelleen koukussa reaktiovideoihin, joskin vain muutamilta valituilta tekijöiltä. En ole koskaan ymmärtänyt ASMR:ää, mutta näitä katsoessa nousee kylmät väreet päänahkaa myöten, eli kai kyseessä on samantapainen reaktio? Mad Angin tuorein:

Vierailija
7978/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videoista puheen ollen, olen edelleen koukussa reaktiovideoihin, joskin vain muutamilta valituilta tekijöiltä. En ole koskaan ymmärtänyt ASMR:ää, mutta näitä katsoessa nousee kylmät väreet päänahkaa myöten, eli kai kyseessä on samantapainen reaktio? Mad Angin tuorein:

Mad Angillä on ihanan matala ääni ja vahva jenkkiaksentti, mukavaa kuunneltavaa yhdessä Måneskinin musiikin kanssa.

Vierailija
7979/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videoista puheen ollen, olen edelleen koukussa reaktiovideoihin, joskin vain muutamilta valituilta tekijöiltä. En ole koskaan ymmärtänyt ASMR:ää, mutta näitä katsoessa nousee kylmät väreet päänahkaa myöten, eli kai kyseessä on samantapainen reaktio?

Kyllä tuo kovasti ASMR-reaktiolta kuulostaa. 😊 Kaikille ei toimi ne ”varta vasten tehdyt” ASMR-videot, vaan tuntemukset tulevat eri ihmisille eri tavalla.

Vierailija
7980/22168 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan siellä 😟

siis mä oon luullut että kaikki 'kiva' löytyis sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä