Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
7301/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muistelen että oisivat maininneet yhdessä haastattelussa että levy on ollut valmis jo viisujen aikaan (tms) 😮 Olenko voinut kuulla niin väärin, luultavasti olen, mutta muistan olleeni ilahtunut kun ajattelin että voi ihanaa nyt ei ainakaan ole kamalaa painetta voiton jälkeen koittaa luoda uutta. Se oli se jossa istuivat tummanpunaisella sohvalla ja kysyttiin se ihana latex or leather kysymys. Ihan täytyy uudelleen käydä katsomassa se pätkä, jos vaan löytyy! Oon ollut ihan harmissani että voi eikö se levy ollutkaan valmis, ja huh mahtaa olla paineet 🙀

Vierailija
7302/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta en tykkää yhtään kun miehet meikkaa :( ei ole kyllä muutenkaan minun tyyppiäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin hyvin kuvitella että joku 'Mikko' kertoo tarinaansa lehdelle hehe

hyvää huomenta kaikkilee!

https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/657495239418871808/yep-this-i…

Vierailija
7304/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi illalla ottamatta (tieteellisiä tutkimuksia varten) talteen se housut-varsin-alhaalla-tumblr-linkki. Ehkä joku laittaa jossain kohtaa uusiksi.

Niin MIKÄ linkki? Minä en ole tuollaista nähnytkään, byhyy!

Iddeltä taisi löytyä parikin aika mielenkiintoista. 😎

Vierailija
7305/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi illalla ottamatta (tieteellisiä tutkimuksia varten) talteen se housut-varsin-alhaalla-tumblr-linkki. Ehkä joku laittaa jossain kohtaa uusiksi.

ai tää vai;)

https://ventvnni.tumblr.com/post/657606468835721216/thomas-raggi-damian…

Vierailija
7306/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai tää vai;)

https://ventvnni.tumblr.com/post/657606468835721216/thomas-raggi-damian…

Luulin jo nähneeni kaiken, mitä Damianoon tulee (patonkia lukuunottamatta), mutta 😳 Järveen->

Tuo on kyllä... 🔥🔥🔥

Vierailija
7307/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7308/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liituraitaa Milanon muotiviikoilta :)

"Mi sei scoppiato

dentro al cuore all'improvviso

all'improvviso non so perché" <3

Vierailija
7309/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liituraitaa Milanon muotiviikoilta :)

"Mi sei scoppiato

dentro al cuore all'improvviso

all'improvviso non so perché" <3

Niin tyylikäs! ☺️

Vierailija
7310/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, taas on poistunut sivun verran kommentteja varmaan.

Plääh. Pitäis varmaan itekin laittaa ylläpidolle jotain turhautunutta kommenttia.

Vierailija
7311/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä näin viime yönä Damiano-unen! Se oli mulla kylässä ja halusi välttämättä toisintaa viisujen lehdistötilaisuuden "jalannosto"-poseerauksen - aivan loogisesti alastomana keittiönpöydän päällä keikkuen. Yritti se sentään peittää paikkojaan pöydältä löytämällään Tokmannin mainoslehtisellä. En ollut erityisen ihastuksissani (en tajua miksi en, mulla oli sentään Damiano kylässä!!), vaan jotenkin mua häiritsi se paljas takamus pöydälläni. 😂

Vierailija
7312/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, taas on kato käynyt.

Vaan chatti-linjalla jatketaan niin pitkään, että moderointi saadaan taas kuntoon. Kyllä meillä riittää ruodittavaa pitkälle tulevaisuuteen, kun internettiin tulee koko ajan uutta materiaalia ja uusi levykin on työn alla. Tulevista kiertueista puhumattakaan! 🍭

Että turha kuvitella ketjun hiljenevän pienen kiusan takia. Päinvastoin, uskon tämän jatkuvan kakkosketjuun asti kun ensimmäinen pistetään jossain välissä lukkoon viestimäärän täytyttä.

Vierailija
7313/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, taas on kato käynyt.

Vaan chatti-linjalla jatketaan niin pitkään, että moderointi saadaan taas kuntoon. Kyllä meillä riittää ruodittavaa pitkälle tulevaisuuteen, kun internettiin tulee koko ajan uutta materiaalia ja uusi levykin on työn alla. Tulevista kiertueista puhumattakaan! 🍭

Että turha kuvitella ketjun hiljenevän pienen kiusan takia. Päinvastoin, uskon tämän jatkuvan kakkosketjuun asti kun ensimmäinen pistetään jossain välissä lukkoon viestimäärän täytyttä.

Näinhän se on. Jossain poistetussa viestissä kirjoitinkin, että jos yhtään havainnointikykyä näillä poistattajilla olisi, niin huomaisivat että toimintansa vaan lisää meidän aktiivisuutta ja saa aiemmin ketjua vain lukeneetkin osallistumaan. 🤷‍♀️

Vierailija
7314/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuh liituraitaa ja Damiano:)

Vierailija
7315/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä näin viime yönä Damiano-unen! Se oli mulla kylässä ja halusi välttämättä toisintaa viisujen lehdistötilaisuuden "jalannosto"-poseerauksen - aivan loogisesti alastomana keittiönpöydän päällä keikkuen. Yritti se sentään peittää paikkojaan pöydältä löytämällään Tokmannin mainoslehtisellä. En ollut erityisen ihastuksissani (en tajua miksi en, mulla oli sentään Damiano kylässä!!), vaan jotenkin mua häiritsi se paljas takamus pöydälläni. 😂

Hajosin ihan totaalisesti Tokmannin mainoslehdelle, ihana uni 😂

Vierailija
7316/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosin ihan totaalisesti Tokmannin mainoslehdelle, ihana uni 😂

Mua kans nauratti, että sen kerran kun ois mahis oikein ihanaan uneen, niin pitäähän siihen toki sisältyä arkirealismia Tokmannin ja ”ei pyllyä pöydälle!” -ajattelun myötä...

-se unennäkijä

Vierailija
7317/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli lista asioista joille on ollut kateellinen euroviisujen jälkeen. Sen innoittamana tein listan asioista joista ennen ei ole pitänyt tai ollut kiinnostunut, mutta Måneskinin ja Damianon ansiosta ne ovatkin alkaneet viehättää:

- italian kieli

- tatuoinnit

- tupakointi

- meikit ja korut miehillä

- naisten vaatteet ja korkokengät miehillä

Saa jatkaa.

Vierailija
7318/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli lista asioista joille on ollut kateellinen euroviisujen jälkeen. Sen innoittamana tein listan asioista joista ennen ei ole pitänyt tai ollut kiinnostunut, mutta Måneskinin ja Damianon ansiosta ne ovatkin alkaneet viehättää:

- italian kieli

- tatuoinnit

- tupakointi

- meikit ja korut miehillä

- naisten vaatteet ja korkokengät miehillä

Saa jatkaa.

Mua on joskus aiemminkin meikkaavat miehet viehättäneet, mutta korujen käyttöön en ole juuri huomiota kiinnittänyt. Mutta nuo Damianon sormukset, helmet, pitsichokerit, nahkaremmit, korvakorut... oh boy.

siis mä en tykkää koruista miehillä (paitsi korvakorut) mutta Damianolle ne kyllä sopii ja tykkään niistä kovasti.

Vierailija
7319/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo Damianon tyyli meikkeineen ja koruineen on vähän sellainen, että se viehättää nimenomaan Damianolla (ja muillakin bändiläisillä), ei oikeastaan muuten tai arkielämässä. Yleensä viehätyn aika päinvastaisesta tyypistä, tää on ollut vähän outo fanitusilmiö itselle.

Vierailija
7320/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittelen tällekin ehkä vähän liikaa 😁

https://maneskinss.tumblr.com/post/657677131590123520/asdjzjajjsbd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi