Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
7281/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katoilee. Muistakaa kopioida tekstit itsellenne talteen, pieni kertaus ei haittaa ketään. <3

Vierailija
7282/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa meni viesti etukäteishyväksyntään. Mitäpä jos muutenkin siellä ylläpidossa vähän tehostaisitte tän ketjun valvontaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te alkuperäiset ihailijat vietätte yhtä paljon aikaa eri måneskin-aiheisilla nettisivuilla kuin silloin toukokuun lopussa / kesäkuun alussa? Itse huomaan, että pikkuhiljaa on vähentynyt aiheeseen käytetty aika. Tällä palstallakin olen käynyt vain muutaman kerran viikossa. Musiikkia kuuntelin niin paljon, että aloin kyllästyä lauluihin.

Vierailija
7284/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te alkuperäiset ihailijat vietätte yhtä paljon aikaa eri måneskin-aiheisilla nettisivuilla kuin silloin toukokuun lopussa / kesäkuun alussa? Itse huomaan, että pikkuhiljaa on vähentynyt aiheeseen käytetty aika. Tällä palstallakin olen käynyt vain muutaman kerran viikossa. Musiikkia kuuntelin niin paljon, että aloin kyllästyä lauluihin.

Twitteriä seurailen, mutta en ihan niin aktiivisesti kuin alussa. Tätä keskustelua hyvinkin tiiviisti. Ja tumblrin syövereihin saatan *köh* joskus eksyä, ihan vahingossa vain.

Biiseihin (tai videoihin...) en ole kyllästynyt lainkaan, mikä on suoranainen ihme näillä toistomäärillä.

Vierailija
7285/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

biiseihin en todellakaan ole kyllästynyt vaikka niitä joka päivä kuuntelen, tämän ketjun lisäksi päivittäin seuraan bändin tekemisiä twitterin ja instan kautta sekä käyn muutamia tumblr-sivuja katsomassa sekä muutamalla ulkomaisella musiikki-keskustelupalstalla käyn muutaman kerran viikossa

Vierailija
7286/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoja pitkiä pohdintoja täällä, toivottavasti eivät nyt heti katoa.

Sitten asiaan: olenkohan nyt lopullisesti seonnut sillä lähetin Damianolle yv:n instassa (asiallisen, ei mitään törkeää tietenkään)? 😳 Lähinnä olin utelias, että lukeekohan ne noita ollenkaan, varmaan saavat hirveästi viestejä. Vähän jännitystä elämään... 😂

Mikäli et kirjoittanut patonkifantasioita niin viesti lienee ookoo 😁

Mitä kirjoitit hälle?

Ihan vaan ystävällisesti kehuin D:n laulu- ja biisinkirjoitustaitoja sekä heidän musiikkia ylipäätään. Patonkijutut pysyköön vaan tämän ketjun sisällä. Tai noh, tumblr toki on meitä pari pykälää edellä niissä... 🤣

Vierailija
7287/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramia ja tätä ketjua seurailen aika aktiivisesti, samoin reaktiovideoita youtubessa, viime aikoina erityisesti IWBYS-reaktiot on olleet mielenkiintoisia. Musa ei kyllästytä, mutta en ole sitä mitenkään taukoamatta luukuttanut, vähän joka päivä silti. Jossain vaiheessa tulee tietysti jonkinlainen vieroittumisvaihe vastaan, toivottavasti silloin on jo uuden levyn julkaisu lähellä :)

Vierailija
7288/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka pv vaan enemmän ja enemmän 😁

Tämä palsta, IG, FB, tumblr, jos jotain kuuntelen niin se on måneskinia.

Vierailija
7289/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska leikitellä ajatuksella, että Måneskinin noste pysyisi tasaisena, tekisivät jatkossakin todella laadukasta musaa ja nousisivat jossain vaiheessa maailmanlaajuiseti musiikin suurten nimien joukkoon, joista sitten 20-30 vuoden päästä ne vanhat patut väittää aina tykänneensä, joilla nyt on eri ääni kellossa :D

Kyllä vanhat patutkin tykkää Måneskinin musasta. Miksei tykkäisi.

Tätä mun vastausta on näköjään kiva poistatella <3 Mielelläni toistan, etten tarkoittanut sitä, etteikö fanikuntaa nykyisellään ole joka ikäluokassa, päinvastoin bändille on tullut arvostavia kommentteja vanhoiltakin musakonkareilta. Vaan tarkoitin niitä 2040-50-luvun vanhoja patuja, jotka väittää alusta asti olleensa faneja, vaikka nyt koittavat lytätä.

"Sì, brinderò te perché so che anche se mi hai odiato

Canterai il mio nome" :)

Vierailija
7290/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska leikitellä ajatuksella, että Måneskinin noste pysyisi tasaisena, tekisivät jatkossakin todella laadukasta musaa ja nousisivat jossain vaiheessa maailmanlaajuiseti musiikin suurten nimien joukkoon, joista sitten 20-30 vuoden päästä ne vanhat patut väittää aina tykänneensä, joilla nyt on eri ääni kellossa :D

Tätä mun vastausta on näköjään kiva poistatella <3 Mielelläni toistan, etten tarkoittanut sitä, etteikö fanikuntaa nykyisellään ole joka ikäluokassa, päinvastoin bändille on tullut arvostavia kommentteja vanhoiltakin musakonkareilta. Vaan tarkoitin niitä 2040-50-luvun vanhoja patuja, jotka väittää alusta asti olleensa faneja, vaikka nyt koittavat lytätä.

Totta! Voidaan yhdessä Damianon kanssa nostaa malja heille ;)

Vierailija
7291/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tänään viihdyttänyt itseäni katselemalla tubesta L'altra dimensione biisin liveversioita - ihanaa lattari viboja ja pyllyn pyöritystä:)

Vierailija
7292/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, en tiedä yhtäkään sen ikäisen miehen tuollaista mielipidettä, kuinka monelta sen ikäisellä olette kuulleet asiasta jotakin?

Vierailija
7293/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moizzzzz kirjoitti:

Joo, mun viesti poistettiin!!

Kirjoitin että Damiano ei ole niin komea, ja että hänellä on hieno maha. Ja Måneskin voitti vain koska maa on Italia, Måneskin ei olisi voittanut jos olisi suomesta. Ja vähän Damianon tulevaisuudesta

Blind Channel >>>> Damiånoskin

Joel, Niko, Aleksi, Tommi,Joonas, joku muu sekä kameramiehet  >> Damiano David

Ööö, eli siis Damiano siirtyy laulamaan Blind Channelliin, vai BC pojat siirtyy laulamaan ja soittamaan Måneskiniin,josta tulee 10-jäseninen?

Vierailija
7294/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tuossa *köh* arkistoja läpi ja löysin yhden vanhan suosikin, jota ei ole hetkeen näkynyt. Tässä muuten oivallinen tilaisuus konkari-Marleenoille arvata, mitä linkin takana on:

https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793

Kieliopintojen päättötentti 😜

Kyllä tämä taitaa olla enemmän, köh, kädentaitojen puolta.

Vaiko yhdistelmäopintoja.

Multitalentti?

Heh, erehdyin jo luulemaan, että tämä oli Winneristä kommentti.

Vierailija
7295/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne Måneskinen aiemmat rokimmat kappaleet on (joista ei niin tykätty täällä)?

Vierailija
7296/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kysyttiin aiemmin, mitä toivomme/odotamme Teatro d'ira vol. 2 -levyltä.

Itse toivon tulevalta levyltä tämän ensimmäisen osan kaltaista raskautta, mutta Lividi sui gomiti onkin yksi suosikeistani. Odotan myös yhtä hienoja ja yllättäviä kappaleita kuin vaikka Coraline. Olen kuitenkin realistinen sen suhteen, kuinka hyvän levyn saavat kasaan tämän hässäkän keskellä. Teatro d'ira vol. 1 kun on mestariteos, joka jää taatusti kokoelmaani yhtenä niistä albumeista, joihin palaan vielä vuosien päästä.

Ja mainittakoon, että toivoisin tällä kertaa seksiä käsittelevää biisiä italiaksi. Tähän mennessä kun italia on ollut syvän tulkinnan kieli ja englanti, no, tiedätte kyllä. Mitä syntyisi, jos yhdistettäisiin For Your Loven kiihko ja Coralinen runollisuus?

Vierailija
7297/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne Måneskinen aiemmat rokimmat kappaleet on (joista ei niin tykätty täällä)?

En oo ihan varma mihin viittaat, mutta uusimman levyn In Nome del Padre ja Lividi sui Gomiti on koko tuotannon raskainta tyyliä.

Vierailija
7298/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan levyltä raskaampaa materiaalia, koska rock on se mun juttu, mutta nähtäväksi jää.

Vierailija
7299/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sinällään haittaisi raskaampi soundi, tykkään kyllä musapuolesta noissa uusissa raskaammissa biiseissä, esim. In Nome del Padren loppukitara on hieno. Mutta mun vaikutelma tällä pienellä otannalla on, että mitä raskaampaan musiikkiin Damiano laulaa, sitä vähemmän se on enää ns. melodista laulua (ei mitään tietoa miten sitä pitäis oikeasti nimittää), vaan käyttää enemmän "huutoa", joka on varmasti teknisesti hyvää, ei vaan oikein miellytä omaa korvaa.

Vierailija
7300/22168 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go_A:n uudet biisit kuulostavat ainakin livenä yllättävän raskailta. Ihan off-topic. Tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme