Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
juu taitavat olla takasin Roomassa tai siis ainakin tyttöystävä on kotona taas uusimman kissavideon perusteella
Vierailija kirjoitti:
siis ilmeisesti toi Måneskin-talo on jossain 'maaseudulla' Milanin lähistöllä ei itse Milanossa josta toi fanistalkkerivideo on ,en sitten tie yllättikö fani ne sattumalta vai miten törmäsi niihin.
Jotkut fanit ei tykänneet että esim. tää Giorgian instastooreja kääntävä likka postas myös ton videon instaan, poisti sen kyllä sitten. Toi on varmaan yös vaikeeta noille faneille koska eivät varmaan ennen ole tottuneet noin suureen huomioon joten eivät sitten ole varmoja mitä voivat postailla nettiin, ymmärrän kyllä noita fanejakin enkä niitä hirveesti moittis heti.
Mikä se kylä sitten on, kun kerta on jo julkista tietoa? 😌 en ole siellä päinkään seuraaviin kymmeniin vuosiin, mutta on tullut joskus reissattua, onko tuttua seutua.
Vierailija kirjoitti:
juu taitavat olla takasin Roomassa tai siis ainakin tyttöystävä on kotona taas uusimman kissavideon perusteella
Voivat tietysti vähän hämätäkin noin, laittavat vähän eri aikaan videot ja kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis ilmeisesti toi Måneskin-talo on jossain 'maaseudulla' Milanin lähistöllä ei itse Milanossa josta toi fanistalkkerivideo on ,en sitten tie yllättikö fani ne sattumalta vai miten törmäsi niihin.
Jotkut fanit ei tykänneet että esim. tää Giorgian instastooreja kääntävä likka postas myös ton videon instaan, poisti sen kyllä sitten. Toi on varmaan yös vaikeeta noille faneille koska eivät varmaan ennen ole tottuneet noin suureen huomioon joten eivät sitten ole varmoja mitä voivat postailla nettiin, ymmärrän kyllä noita fanejakin enkä niitä hirveesti moittis heti.
Mikä se kylä sitten on, kun kerta on jo julkista tietoa? 😌 en ole siellä päinkään seuraaviin kymmeniin vuosiin, mutta on tullut joskus reissattua, onko tuttua seutua.
Sen tarkemmin en tiedä, mutta talo on Garlascossa. Lukee This is Måneskin -dokumentissa, joten ei se mikään salaisuus ole ollut :) Käsittääkseni siellä käy porukkaa levynteossa muutenkin, eikä kuulu mitenkään Måneskinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat tietysti vähän hämätäkin noin, laittavat vähän eri aikaan videot ja kuvat.
toki voivat olla jopa vanhoja videoita, sillä kun taitaa olla noita kissavideoita hirveesti lol
Aivan järkyttävän näköinen niissä uusissa ig-kuvissa. Hame päällä, helmet kaulass - tällaistako ”miestä” naiset haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän näköinen niissä uusissa ig-kuvissa. Hame päällä, helmet kaulass - tällaistako ”miestä” naiset haluavat?
Niin. Kannattaa hyväksyä ettei hyvin suuri osa naisista ole koskaan niistä macho-tyypeistä välittänyt, tai välitä.
Hyvin komeahan Damiano tietysti on, ja erittäin lahjakas. Jotain viehättävää on myös siinä f**k everybody asenteessa - kun on siis valmis sitä toteuttamaan muutoin, kuin miehisenä uhoamisena.
Mun mielestä Damiano kyllä on macho-tyyppi.. Joka tosin on show-mielessä käyttänyt hameita. Niistä hameista ja naisten vaatteista en tykkää, paitsi jotkut menee, esim. Isot pitsiröyhelöpaidat rokkariroolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tarkemmin en tiedä, mutta talo on Garlascossa. Lukee This is Måneskin -dokumentissa, joten ei se mikään salaisuus ole ollut :) Käsittääkseni siellä käy porukkaa levynteossa muutenkin, eikä kuulu mitenkään Måneskinille.
Ovat vuokranneet tilan
Idde kirjoitti:
Oh hi! Tässä kollaasissa yksi kuva mitä en oo ennen nähnytkään....
https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/657111739116257280/i-wann…
no hups.. kävin katsomasss6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kannattaa hyväksyä ettei hyvin suuri osa naisista ole koskaan niistä macho-tyypeistä välittänyt, tai välitä.
Hyvin komeahan Damiano tietysti on, ja erittäin lahjakas. Jotain viehättävää on myös siinä f**k everybody asenteessa - kun on siis valmis sitä toteuttamaan muutoin, kuin miehisenä uhoamisena.
Mun mielestä Damiano kyllä on macho-tyyppi.. Joka tosin on show-mielessä käyttänyt hameita. Niistä hameista ja naisten vaatteista en tykkää, paitsi jotkut menee, esim. Isot pitsiröyhelöpaidat rokkariroolissa.
Tarkoitan macholla miestä, jolle on mahdotonta myöntää mitään tunteitaan, on tosi "perinteinen" ja käyttäytyy jämäkästi tai jopa aggressiivisesti korostaakseen sitä koskemattomuudensa/ylivoimaisuutensa mielikuvaa.
Damiano on toki miehekäs, muttei mitään em. asioista.
Feels like a religious experience....
https://damianodavidwife.tumblr.com/post/656820735921340416
Siis tuo pehmeääkin pehmeämpi soundi - iiiiiiiiiiiiik
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hämäävätkin. Mä olen Giorgian stooreissa vähän ihmetellyt sitä, miten rohkeasti se laittelee niitä juttuja ja kuvia ja videoita, "no niin, tässä avaan avaimella oven ja tulen illalla yksin tyhjään kotiin" ja "nyt lähden pariksi päiväksi sinne ja tänne työkeikalle eikä kotona ole ketään". Noilla seuraajamäärillä (omat + Damianon) saisi mielestäni olla vähän tarkempi.
Toivottavasti siellä on kerrostaloissa jotkut vartijat ja hälytysjärjestelm, kuten joissakin maissa tapaa olla.
Päivän Ethanit 💕
Jestas että tää on hyvä biisi.
Idde kirjoitti:
Jestas että tää on hyvä biisi.
jep ihanat lattarivibat tulee biisistä, onkohan toi poika tosta videosta joku niiden ystävä? ainakin seuraavat sitä instassa ja se ja Giorgia alkoivat seuraamaan toisiaan ig:ssä tällä viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajatellut, että Damianon sanoma on, että heterokin voi olla naisellinen. Aika paljon käsittelevät tätä variaation teema haastatteluissaan. Damiano on itse sanonut että nuorena häntä ärsytti että kaikki erilaisuus tulkittiin heti homoseksuaalisuudeksi. Toki provokaatio on osa tunnettavuuden saavuttelua, vaikka uskon että taustalla on todelliset periaatteet. Plus ripaus nuoruuden idealismia.
Siviilissä on varmasti asia erikseen.
Näiden myötä toivottelen kaikille hyvää ja kaunista yötä ❤️
https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/655932187052589056/hot-da…
https://mnskn.tumblr.com/post/652612554919723008/sir
https://till-you-scream-and-cry.tumblr.com/post/656004380512894976/etha…
https://thomasraggi.tumblr.com/post/655042193419108352/m%C3%A5neskin-li…
https://messerdanny.tumblr.com/post/654627440834068480/m%C3%A5neskin-ap…
BTW, pitäiskö sen yhden konsertin tulla julki huomenna? Mikä piti tulla jo viime viikolla
Joo, eikös sitä konserttitaltiointia tosiaan luvattu maanantaiksi. Kiva, on jotain mitä odottaa 🙂