Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten täällä massaflägätään viestejä kiusaamismielessä, joten ne poistuvat automaattisesti.
Tätähän tämä on ollut viime perjantaista lähtien. Tilanne normalisoitunee viimeistään kesän jälkeen, kun ylläpitokin on täydessä vahvuudessa.
Tuo IWBYS-video selvästi aktivoi tietynlaiset tyypit liikkeelle.
Kuka herkkä mimosankukka oikein loukkaantuu naisten päiväunista ja pelkää ehkä 60 kiloa painavaa nuorta italiaanoa? Oh, masculinity so fragile... Mutta onneksi on Damiano: https://vm.tiktok.com/ZMdtfqwMm/
Ketjussa on kuuleman mukaan perussuomalaisia naisia, joiden identiteetti on vähän hakusessa ennen puoluekokousta.
This is Måneskin -soittolistalta on nyt sitten kadonnut loputkin coverit lukuunottamatta Chosenin biisejä. Tekijänoikeussyistä? Erikoista. Onneksi löytyvät kuitenkin YT:stä vielä.
Idde kirjoitti:
Onneks me ollaan D:n kans molemmat tupakoivia niin tän päivän story ei haittaa yhtään ❤️
Hirveän huono roolimalli nuorille seuraajilleen. Toivottavasti kukaan ei ala tupakoida Damianon perässä eikä D:n ääni kärsi polttamisesta.
Mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei tupakoiva Damiano olisi lumoava...
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Onneks me ollaan D:n kans molemmat tupakoivia niin tän päivän story ei haittaa yhtään ❤️
Hirveän huono roolimalli nuorille seuraajilleen. Toivottavasti kukaan ei ala tupakoida Damianon perässä eikä D:n ääni kärsi polttamisesta.
Aivan samaa oon miettinyt, valitettavasti siitä varmaan muutama nuori saa innoituksensa. Mutta onhan tupakka kuvissa kautta aikain ollut kiehtova..
Tosi usein D:llä näkyy tupakka sisälläkin, onkohan se Italiassa vielä yleistä. Suomessa on aika harvinaista enää (onneksi, tälläisen tupakanhajua inhoavan mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Aivan samaa oon miettinyt, valitettavasti siitä varmaan muutama nuori saa innoituksensa. Mutta onhan tupakka kuvissa kautta aikain ollut kiehtova..
Tosi usein D:llä näkyy tupakka sisälläkin, onkohan se Italiassa vielä yleistä. Suomessa on aika harvinaista enää (onneksi, tälläisen tupakanhajua inhoavan mielestä).
Voihan se ollakin. Italiassa on muutenkin erilainen tupakointikulttuuri kuin meillä: maa oli senkin takia niin pulassa koronan kanssa, koska tupakointi ja ylipaino ovat niin yleisiä varsinkin vanhemmilla miehillä (kaikki neljä vakavan koronan riskitekijöitä).
Mistä tuli mieleen, että miltähän Damiano näyttää vanhana? Kun mietin italialaisia miehiä, niin mieleen tulee vain komeat italiaanot tai sitten vanhat miehet hikisissä hihattomissa paidoissaan kaljuuntumassa... Vähän niin kuin venäläiset naiset ovat joko itsestään huolta pitäviä kaunottaria tai ryppeisiä babushkoja :-D
Giffeistä tuli mieleen, että mulla ei koskaan oo ollut puhelimen taustakuvana julkkiksia, mutta Damianosta tuli poikkeus sääntöön 😁 sillä on niin kaunis hymy ❤️
Vierailija kirjoitti:
Giffeistä tuli mieleen, että mulla ei koskaan oo ollut puhelimen taustakuvana julkkiksia, mutta Damianosta tuli poikkeus sääntöön 😁 sillä on niin kaunis hymy ❤️
Tässä ketjussa kirjoitteleville on alusta alkaen ilmestynyt aivan itsekseen Damiano Davidin kuvia puhelimen taustakuvaksi. Kannattaa olla varovainen ja tarkistaa että tietoturva on ajan tasalla 😁
Mä meinasin tukehtua pullaan, kun tajusin, että Damianon ja mun tuoreen miesystävän ikäero on tuota noin... 37 vuotta! Joo, mut molemmat hemmetin seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan, ikinä! Ei ole tullut edes mieleen, että laittaisi. Mutta nyt... 😬
Pysytään rauhallisina ja muistetaan, että...
E quindi sputami, strappami i vestititi di dosso
Continuerò a non avere la paura del buio
E quindi comprami, vendimi, fammi di tutto
Sei soltanto tu ad avere la paura del buio, noi no
Vierailija kirjoitti:
Pysytään rauhallisina ja muistetaan, että...
E quindi sputami, strappami i vestititi di dosso
Continuerò a non avere la paura del buio
E quindi comprami, vendimi, fammi di tutto
Sei soltanto tu ad avere la paura del buio, noi no
Pakko muuten arvostaa Ethanin hihatonta paitaa tällä videolla. 👀
Kiitos nyt jo poistuneista uutisista, sain päivän naurut 😂
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaisen kohubändin suosio ajoi 35-vuotiaan Mikon äärimmäisiin tekoihin: "Hankin VPN-yhteyden ja aloin..."
"Se tikkarivideo tuli lopulta uniinkin. Jotainhan siinä oli pakko ryhtyä tekemään."
"Mikko (nimi muutettu) ei halua esiintyä jutussa omalla nimellään tai kuvallaan. Aihe on äärimmäisen häpeällinen, mutta hän on suostunut avaamaan tuntojaan yksinoikeudella.
- Se Damiano... Hyh, kuinka se nimikin inhottaa. Sen euroviisuvoiton jälkeen palstan naiset, ja ehkä osa miehistäkin, meni ihan sekaisin. Pakkohan sitä ilmiötä oli ruveta seuraamaan, vaikka ällötti koko touhu. Jokainen viesti oli pakko lukea ja jokainen linkki avata, ihan varmuuden vuoksi. Naisilla oli selvästi hauskaa keskenään. Eihän sellaista kestä, Mikko tuhahtaa.
- Mitään huomiota en saanut, vaikka kuinka yritin trollata ja huudella väliin, että hei tytöt, minäkin oon täällä. Poistattivat viestejä muka aiheeseen kuulumattomina. Silloin minä päätin, että tämmöinen peli ei saa jatkua. Drastic times call for drastic measures, vai miten ne siellä isossa maailmassa sanoo.
Mikko painaa päänsä alas. Silmissä häivähtää häpeä."
Tämäkö oli liikaa, olen niin kauhean hämmästynyt!
Ja naisilla ei muka ole huumorintajua.
Yhtä toksisia ja riidanhaluisia ja trollaavia olette oletetusta ihastelustanne ja oletetusta sukupuolestanne huolimatta. Tämä ihan vaan sivuhuomiona.
Me haluttais vaan ihastella rauhassa keskenämme. Mutta sehän ei sulle käy. :(
Älä nyt sotke taas kaikenmaailman mikkoja ja winneriä, parahin alapeukku, jota saat toki ihastella rauhassa keskenäsi, onhan se ainoa rakkaasi.
winner kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Juu kyllä oli poistoja eilen, just ennen klo 23 tulleet viestit hävisi aamuun mennessä, hyvänyön toivotukset ja muut. Kai ne otti jollekulle hermoon sitten. Pöh.
Varmaan samat nillitystahot, jotka ensin himoavat artisteja ja sitten anoina vetävät kaiken muunkin koronan takia tiukilla olevan musiikkialan just somessa alas :(
En sitä hyväksy, en tosin takahuoneissa tehtyjä tekoja, enkä niistä vaikenemistakaan, enkä tosiaankaan mitään halua kieltää, mutta varoituksen sana tällekin ketjulle ja "viattomille" kommenteille, mitä voi olla edessä.
Kannattaa katsoa vähän ympärilleen, mitä maailmassa tapahtuu, eikä olla pelkässä ihanassa Damiano-kuplassa.
Mitäs tämä mahtoi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ethan kylvyssä: https://cherubinas.tumblr.com/post/657363570204508160
Damiano kylvyssä: https://maneskinism.tumblr.com/post/657347940943380480
Ethan 😳
Voi luoja. Ollapa tuo henkilö joka ojentaa pyyhkeen.
No, hyvä, että se Ethan vähän säästelee patonkiaan, tulee säädytön olo jo vilkaisustakin.. hyvin on kohotettu *blush*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdinpä ottaa talteen:
Ethan kylvyssä: https://cherubinas.tumblr.com/post/657363570204508160
Damiano kylvyssä: https://maneskinism.tumblr.com/post/657347940943380480
En ollut ennen nähnyt 🙈 Nyt en voi unohtaa 😮
Ethan se aina vaan esittelee takamustaan, jos on tilaisuus. Ja Damiano puolestaan patonkisillaan. Oh boy.
Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.
Eli ehkä tää on ookoo.
Idde kirjoitti:
Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.
Eli ehkä tää on ookoo.
mielenkiintoinen pohdinta mutta toisaalta jos niitä kuvia vaan katsoo ja kommentoi jollain palstalla on kai ookoo mutta ehkä kommentit niiden somessa tai suoraan niille ois rajan ylitys..
Ai ei oo ollut poistoja?
Hold my beer.