Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Siis tännekö se Loo--- Winner katosi? Kiitos että ootte pitäneet sen täällä kiireisenä ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.
Eli ehkä tää on ookoo.mielenkiintoinen pohdinta mutta toisaalta jos niitä kuvia vaan katsoo ja kommentoi jollain palstalla on kai ookoo mutta ehkä kommentit niiden somessa tai suoraan niille ois rajan ylitys..
Joo, ei kyllä oikeastaan tulis mieleen laittaa mitään viestiä suoraan kellekään. Ja kuitenkin arvostan koko bändiä ja Damianoa erityisesti siitä ihanasta musiikista jota saan kuunnella joka päivä ja runonomaisista lyriikoista.
Ulkonäköasiat sitten sen jälkeen. Mut hitto minkä voi kun eräät luojanluomat on niin saamarin hyvännäköisiä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Siis tännekö se Loo--- Winner katosi? Kiitos että ootte pitäneet sen täällä kiireisenä ilmeisesti?
Täällähän se on "viihtynyt" ketjun alusta asti. :-/
Niin ja sitten vielä: Jos olisin ikinä niin onnekas että pääsisin kosketusetäisyydelle, uskaltaisin ehkä toivoa halausta, jos saisin suutani edes auki. Kunnioittaen toki sitä jos vastaus on ei (vaikka se olisikin varmaan pettymys.. so close, yet so far)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä luuseri..
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.
Eli ehkä tää on ookoo.Kaikki matsku on tosiaan heidän vapaaehtoisesti jakamaansa. Nähdäkseni ihastelijat ovat hyvinkin "järkeviä" siinä mielessä, että patonkilumouksesta huolimatta kukaan ei varmasti toivo eikä hyväksy, että fanit kourivat bändiläisiä ilman lupaa jne.
Minäkin ymmärsin, että tarkoittaa juurikin turhan tuttavallista koskettelua, ja liian seksualisoituja kommentteja fanien suunnalta päin naamaa. Tuskin ne somessa haittaa, tai ainakaan meidän vauvapalstalla!
Tukee sitä teoriaa mikä täällä esitettiin, ettei enää halua olla liian miehinen seksisymboli, koska kokee sen roolin liian ahdistavaksi live-tilanteessa. Arvailua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä luuseri..
Onko se muissakin ketjuissa "vaikuttanut"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Eli ehkä tää on ookoo.Kaikki matsku on tosiaan heidän vapaaehtoisesti jakamaansa. Nähdäkseni ihastelijat ovat hyvinkin "järkeviä" siinä mielessä, että patonkilumouksesta huolimatta kukaan ei varmasti toivo eikä hyväksy, että fanit kourivat bändiläisiä ilman lupaa jne.
Minäkin ymmärsin, että tarkoittaa juurikin turhan tuttavallista koskettelua, ja liian seksualisoituja kommentteja fanien suunnalta päin naamaa. Tuskin ne somessa haittaa, tai ainakaan meidän vauvapalstalla!
Tukee sitä teoriaa mikä täällä esitettiin, ettei enää halua olla liian miehinen seksisymboli, koska kokee sen roolin liian ahdistavaksi live-tilanteessa. Arvailua kuitenkin.
Ja uskoisin, että noita *köh* herutteluhenkisiä storyja sun muita laitellessaan ja mikrofoniin voihkiessaan tietää kyllä vaikutuksen faneihin. 😏
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat siskot. Ohesta löydätte Damianon kielikoulun opintosuunnitelman. Kurssivalikoima päivittyy uusien opintokokonaisuuksien valmistuessa. Tervetuloa perehtymään italian kieliopin saloihin!
Vähän erilaista kielioppia kuin Duolingo-pöllöllä. Olen hämmentynyt. 👀
Ehkä pitää yksitellen laittaa tuo kieliopintojen kurssitarjonta? Kiitos kuka ikinä sen oli koonnut. Hienoa työtä ja aiheeseen paneutumista 👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dick pic-miehet voisivat käydä katsomassa Italian esityksen ja ottaa oppia. Nainen syttyy vaikka punahaalarisesta, meikatusta, korkokenkäisestä miehestä, jos se vaan välittää oikeanlaista energiaa.
Hyvin sanottu.
Kunhan tämän miehen nimi ei sitten vaan ole Mikko ;D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitää yksitellen laittaa tuo kieliopintojen kurssitarjonta? Kiitos kuka ikinä sen oli koonnut. Hienoa työtä ja aiheeseen paneutumista 👏👏👏
Minulla ainakin on linkit tallessa ja *köh* tarpeen tullen kaivan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mitäs, meidän OPS ei nyt tulekaan enää filtterin läpi! Onpa ikävä homma, yritän tässä vain ystävällisesti tutoroida muita.
Se on se Duolingo-pöllö, kun protestoi vaihtoehtoisia menetelmiä vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta tämän kirjallisen mestariteoksen kadota:
Italialaisen kohubändin suosio ajoi 35-vuotiaan Mikon äärimmäisiin tekoihin: "Hankin VPN-yhteyden ja aloin..."
- Se tikkarivideo tuli lopulta uniinkin. Jotainhan siinä oli pakko ryhtyä tekemään.
Mikko (nimi muutettu) ei halua esiintyä jutussa omalla nimellään tai kuvallaan. Aihe on äärimmäisen häpeällinen, mutta hän on suostunut avaamaan tuntojaan yksinoikeudella.
- Se Damiano... Hyh, kuinka se nimikin inhottaa. Sen euroviisuvoiton jälkeen palstan naiset, ja ehkä osa miehistäkin, meni ihan sekaisin. Pakkohan sitä ilmiötä oli ruveta seuraamaan, vaikka ällötti koko touhu. Jokainen viesti oli pakko lukea ja jokainen linkki avata, ihan varmuuden vuoksi. Naisilla oli selvästi hauskaa keskenään. Eihän sellaista kestä, Mikko tuhahtaa.
- Mitään huomiota en saanut, vaikka kuinka yritin trollata ja huudella väliin, että hei tytöt, minäkin oon täällä. Poistattivat viestejä muka aiheeseen kuulumattomina. Silloin minä päätin, että tämmöinen peli ei saa jatkua. Drastic times call for drastic measures, vai miten ne siellä isossa maailmassa sanoo.
Mikko painaa päänsä alas. Silmissä häivähtää häpeä.
Olisipa ns. oikeat iltapäivälehtitoimittajat puoliksikaan näin lahjakkaita.
Eihän persut päästä näitä lahjakkaita kirjoittamaan kun persujen bottimafia kateellisena poistaa viestit ;D Sitten vinkuvat vaan täällä itsekehujaan omille miesvihaviesteilleen ;D
Joo kyllä tämä ketju on jo niin last season :/
Saanko kysyä itseäni ihmetyttävän kysymyksen, vaikka saattaa olla loukkaava ja stereotypinen. Kaikkia tuntemiani homoja kiinnostaa naisten tekemiset aika vähän. Miksi siis sinua, ja miksi tällaisessa ketjussa?
Tuli tästä mieleen, että joitakin homomiehiä iljettää naiset ja naisten seksuaalisuus valtavan paljon. Liekö siitä kyse sitten.
Ohihuomautuksena: kaikki IG-kaverini, jotka ovat identifioituneet homoiksi, seuraavat myös Ykaaaria.
P. S. Täällä kun oli puhetta siitä, että ketjussa on selvästi lahjakkaita kirjoittajia, niin voin itse paljastaa että (en todellakaan ole lahjakas kirjoittaja vaan) olen siviilissä tutkija, joka opettaa yliopistossa - ketäpä muutakaan kuin - tulevia kieltenopettajia.
T. Se OPS:in koonnut kirjoittaja
P. P. S. Mitenköhän pokka pitää syyskuussa opetuksen alkaessa, kun on koko kesän "opiskellut kielioppia" AV:lla ja Tumblrissa 🙈
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hyvä, että se Ethan vähän säästelee patonkiaan, tulee säädytön olo jo vilkaisustakin.. hyvin on kohotettu *blush*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdinpä ottaa talteen:
Ethan kylvyssä: https://cherubinas.tumblr.com/post/657363570204508160
Damiano kylvyssä: https://maneskinism.tumblr.com/post/657347940943380480
En ollut ennen nähnyt 🙈 Nyt en voi unohtaa 😮
Ethan se aina vaan esittelee takamustaan, jos on tilaisuus. Ja Damiano puolestaan patonkisillaan. Oh boy.
Tässä nyt oli se paidaton-housuton-pyyhkeetön-kuvamateriaali, mitä on etsitty kuin graalin maljaa. Kiitoskiitoskiitos <3 <3 <3
You most welcome, sweetie 💕
Alkuperäinen kommentti varmaan tosiaan poistui mutta pidetään linkit hengissä, patongit mielessä ja housut jalassa (thats optional tho)
Todellakin on linkit hyvässä tallessa 😊
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Eli ehkä tää on ookoo.mielenkiintoinen pohdinta mutta toisaalta jos niitä kuvia vaan katsoo ja kommentoi jollain palstalla on kai ookoo mutta ehkä kommentit niiden somessa tai suoraan niille ois rajan ylitys..
En tiedä yhtään mitä täällä on puhuttu, jännä kyllä kun "jotain" puuttuu välistä. Mutta ilmeisesti siitä, mitä on ok sanoa. En kommentoi sen kummemmin kenenkään keskusteluja täällä, kukin tavallaan.
Mutta tästä aiheesta tuli heti mieleen, että itsellä tuli eilen tämä vastaan tililtä, josta joku linkitti tänne eilen jotain. En muista enää mitä, mutta selasin tilin muitakin videoita. Tässä fanit (tosi nuorenkuuloiset) huutaa keikalla Damianolle jotain riisumisesta, en ymmärrä italiaa niin paljon, että tietäisin mitä tuolla tarkalleen haetaan, mutta no, kuulee sen siinä. Ja Damiano yrittää pitää perinteistä keikkapuhettaan siitä, miten kuvitellaan hetki maailma jossa ei ole vihaa, syrjintää jne (olisko se yleensä ennen L'altra dimensionea? jonkun biisin tunnuspuhe kuitenkin). Sen ilme tässä on vaan niin järkyttävän surullinen että :(
Vierailija kirjoitti:
P. S. Täällä kun oli puhetta siitä, että ketjussa on selvästi lahjakkaita kirjoittajia, niin voin itse paljastaa että (en todellakaan ole lahjakas kirjoittaja vaan) olen siviilissä tutkija, joka opettaa yliopistossa - ketäpä muutakaan kuin - tulevia kieltenopettajia.
T. Se OPS:in koonnut kirjoittaja
P. P. S. Mitenköhän pokka pitää syyskuussa opetuksen alkaessa, kun on koko kesän "opiskellut kielioppia" AV:lla ja Tumblrissa 🙈
Sitten vielä patonkia ja moussakaa ruokalasta 🍆😂
Kaikki matsku on tosiaan heidän vapaaehtoisesti jakamaansa. Nähdäkseni ihastelijat ovat hyvinkin "järkeviä" siinä mielessä, että patonkilumouksesta huolimatta kukaan ei varmasti toivo eikä hyväksy, että fanit kourivat bändiläisiä ilman lupaa jne.