Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6841/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiliskohan sitä vielä kerran järkipuhetta?

Arvon winner ja muut ketjua inhoavat ja täällä tihutöitä tekevät. Meillä ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa ihasteluamme, jutteluamme, linkkien ja videoiden jakamista. Poistattamalla aiheettomasti viestejä meillä vain yhteishenki kasvaa, ja samalla tuhlaatte omaa aikaanne. Löytyisiköhän sille ajalle jotain rakentavampaa käyttöä?

Miksi edelleen luulet, että minä poistan täältä yhtään ainoaa viestiä tai teen jotain tihutöitä ;D Samaan aikaan suurin osa kirjoittamastani kyllä poistattajien toimesta häviää lähes reaaliajassa ja sinusta se ei ole mitään kiusantekoa, vaan "järkipuhetta"?

Mulla on rakentava ehdotus tälle ketjulle, jonka yhteishenki haisee tosi pahalle. Älkää poistako mun viestejäni, alapeukuttakaa vaan jos siltä tuntuu, mutta antakaa muillekin kuin ahdasmielisimmälle ytimelle sanansija. Nyt oltaisiin jo vähintään 8000:ssa ;D

Oisko vaikka siksi, että olet jo aikoja sitten kertonut haluavasi "vallata" tai kuolettaa ketjun?

Valtaosa sun viesteistä on itsestäsi puhumista. Lopuissa haukut joko Damianoa tai tähän ketjuun kirjoittavia. Millä lailla se mielestäsi on sopivaa sisältöä tänne?

Koetko, että ihmisellä ei saa olla tunnistettavaa nimimerkkiä?

7/7023 |

klo 13:45 | 24.5.2021

Jo on säälittävä ketjun aihe

tämähän oli täällä jo kauan ennenkuin kirjoitin ensimmäistäkään riviä tähän ketjuun, eikä ole minun kommenttini. Miksei sitä ole poistettu asiattomana, kun nyt ei saa minkäänlaista negatiivista tai positiivistakaan sanaa sanoa, vaan pelkkää auringonpaistetta pitää olla koko ajan? SUOSITTU bändi herättää aina tunteita puolesta ja vastaan, mutta täällä saa olla pelkästään puolesta jonkun "ihastelun" määrittäessä mitä saa sanoa. Tai sitten heittää kaksimielisyyksiä bändistä.

Sä puhut aina vain itsestäsi. Tämä ei ole winner-ketju, sulla on sellainen jo. Juuri kerroit, ettet oikein ole edes bändiin perehtynyt, joten mitä ihmeen annettavaa sulla tänne voisi olla?

Ehkä jos linkitän tänne vuorotellen IG-patonkikuvan ja kirjoitan AI KAMALA! voimme edelleen olla ystäviä? Sellainen ei minusta ole kauhean "annettavaa" myöskään, mutta sillä on selkeästi enempi fani.

Se sentään liittyisi ketjun aiheeseen, eli Damiano Davidiin. Mieluummin minä ai kamala -viestejä luen / IG-kuvia katson kun luen Winnerin mietteitä Winneristä.

Vierailija
6842/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme töhinää täällä taas.

Linkkejä kehiin siskot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hirveästi tykännyt tuosta winnerin omasta ketjusta löytyvästä "parabellum"-viestistä tähän ketjuun liittyen. Ehkä olisi jälleen parempi jättää vaan täysin huomiotta.

Mistäpä sä tykkäisit? Ai niin, siitä kun saa ignoorata tai poistaa. Sen sä osaat ;D

Kerrotko Måneskin top-5 biisit?

La paura del buio

Coraline

For Your Love

New Song

Le parole lontane

Ei järjestyksessä.

Entäs Winnerin?

Vierailija
6844/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7000 taas

Imekää vihaajat tikkaria 😁

Mä voisin nyt imeskellä Ethanin *köh* rumpukapulaa.

Varovasti sitten, kuulemani mukaan Ethanilla on keskivertoa suurempi rumpusetti.

Muistakaamme myös, että kun muut Morirò da Re -videolla ilmensivät salattuja puoliaan ja identiteettejään, niin Ethan se vaan kikkaili käärmeiden kanssa. 🙃

Olin jo unohtanut ja taas mennään.

Forgive me, Father, for I have sinned.

😃

Käärmeestäkään ei näköjään saa enää tässä maailmassa keskustella. Ainakaan kuningasboasta. 

Joka käyttää pinkkejä pöksyjä 💕

Kuningasboa on mun toteemieläin!

Vierailija
6845/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: mitä muita v. 2021 euroviisubändejä/biisejä kuuntelette edelleen?

Mulla pyörii Shum ja muutama muu Go_An biisi soittolistalla.

Vierailija
6846/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Måneskinin ja Mileyn kesäromanssille kuuluu? En ole vieläkään yli siitä, kun D lauloi Midnight Skytä:

https://youtube.com/shorts/BE1YKWHNwCo

Vierailija
6847/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että vaikka ihan tykkäsin monista muistakin biiseistä (Sveitsi, Ukraina, Liettua, Belgia...), niin Måneskin aiheutti kyllä täystyrmäyksen eikä ole tullut juuri muuta kuunneltua sittemmin. 

Vierailija
6848/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-Måneskin coveroi Franz Ferdinandia:

Vierailija
6849/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että vaikka ihan tykkäsin monista muistakin biiseistä (Sveitsi, Ukraina, Liettua, Belgia...), niin Måneskin aiheutti kyllä täystyrmäyksen eikä ole tullut juuri muuta kuunneltua sittemmin. 

Aika samoin kävi, Måneskinia ja vanhoja rocksuosikkeja on kuulunut tähän kesään. En löytänyt viisuista muuta mihin olisi tehnyt mieli tutustua tarkemmin. Barbara Pravin tuotantoa voisi ehkä jossain kohtaa tutkia.

Vierailija
6850/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ei ole 22.5. jälkeen tullut kuunneltua muutenkaan yhtään mitään muuta musiikkia kuin Måneskiniä 🙈 Välillä kuuntelen kirjaa ihan vain vieroitusmielessä, mutta tiukkaa tekee.

Vierailija
6851/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Victoria ollut erinäköinen tuolloin 🙃

Vierailija
6852/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jo oikeastaan taapero-Måneskin, X-factor-aikaa :D

Mikäköhän vaihe parhaillaan on menossa... teini-Måneskin?

Tässä on vauvavaihe:

Vierailija
6853/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä joku puhui Måneskinistä nimityksellä "horny Abba", erittäin osuva kuvaus 🤭

Vierailija
6854/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että Måneskinin takia punastun silmäripsiä myöten vielä kiikkustuolissa istuvana mummona, jos joku mainitsee Euroviisut tai ylipäänsä vuoden 2021 👀

Vierailija
6855/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ei ole 22.5. jälkeen tullut kuunneltua muutenkaan yhtään mitään muuta musiikkia kuin Måneskiniä 🙈 Välillä kuuntelen kirjaa ihan vain vieroitusmielessä, mutta tiukkaa tekee.

Mä onnistuin sentään lenkkeilysoittolistaa jo vähän laajentamaan, mutta edelleen kotona, jos laitan musiikkia vaikka siivouksen tai ruoanlaiton taustalle, niin pelkkää Måneskinia se on. :D

Vierailija
6856/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että Måneskinin takia punastun silmäripsiä myöten vielä kiikkustuolissa istuvana mummona, jos joku mainitsee Euroviisut tai ylipäänsä vuoden 2021 👀

"Oh, those horny days..."

Vierailija
6857/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekaan ei ole jäänyt muuta kuin Måneskin.

Vierailija
6858/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala mikä cover 🤣🤣🤣

Vierailija
6859/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Ethan Appreciation Day - se tässä ketjussa sallittakoon.

Tässä pinkkejä ja muitakin housuja ❤️

Vierailija
6860/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Those horny days, my friend

I wish they’d never end

Show me the lie tho 🌝