Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6821/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten hauska kuvitella, kuinka joku raivosta sihisten sormi krampissa nakuttaa "ilmoita asiattomaksi" -namiskaa näitä juttuja lukiessaan. :D

Siihen auttaa aina winner-nimimerkin lisääminen ;D

Täällä odotellaan ajatuksiasi Puolan esityksestä. Muistanko väärin, kun kerroit aiemmin ketjussa homoseksuaalisuudestasi?

Mitä Puolassa on tapahtunut?

Öh, etkö tiedä? Minä luulin, että olet Måneskin-fani kun pyörit täällä niin kiihkeästi. Outoa.

Öööö

Öööh

Vierailija
6822/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tietysti winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten hauska kuvitella, kuinka joku raivosta sihisten sormi krampissa nakuttaa "ilmoita asiattomaksi" -namiskaa näitä juttuja lukiessaan. :D

Ja ajatelkaa: sen on PAKKO lukea jokainen viesti, vaikkei sitä yhtään kiinnosta koko aihe, jotta se voi ilmoittaa asiattomaksi! Siis lukea sivutolkulla juttuja, jotka sitä suorastaan inhottaa!

Älkäämme ainakaan helpottako urakkaa yhtään. <3

Olette te ylläpidon tytöt ilkeitä :/ Oikeaa kiusaajaporukkaa!

Eikö kaikista helpointa olisi ilmoittaa koko ketju asiattomaksi ja hävittää kerralla?

Ei tietty saa antaa hulluille ideoita, mutta eipä tässä ketjussa montaa tervettä näy olevan, joten tuskin tulee suuri vahinko.

Sehän se sun suurin toive olisi, että ketju katoaisi. Voi sua!

Sponsored by Sanoma ja ylläpidon/ketjun tyttöjengi ottaa asialliset poistoehdotukset vastaan. Eihän tämä mihinkään katoa.

Kerropa Winner Måneskinin top 5 biisit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6823/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tietysti winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatelkaa: sen on PAKKO lukea jokainen viesti, vaikkei sitä yhtään kiinnosta koko aihe, jotta se voi ilmoittaa asiattomaksi! Siis lukea sivutolkulla juttuja, jotka sitä suorastaan inhottaa!

Älkäämme ainakaan helpottako urakkaa yhtään. <3

Olette te ylläpidon tytöt ilkeitä :/ Oikeaa kiusaajaporukkaa!

Eikö kaikista helpointa olisi ilmoittaa koko ketju asiattomaksi ja hävittää kerralla?

Ei tietty saa antaa hulluille ideoita, mutta eipä tässä ketjussa montaa tervettä näy olevan, joten tuskin tulee suuri vahinko.

Sehän se sun suurin toive olisi, että ketju katoaisi. Voi sua!

Sponsored by Sanoma ja ylläpidon/ketjun tyttöjengi ottaa asialliset poistoehdotukset vastaan. Eihän tämä mihinkään katoa.

MITÄ, saako muut palkkaa/sponsorirahaa tänne kirjoittelusta? Ja minä olen hassannut tänne monta tuntia ihan huvikseni 😁

Vierailija
6824/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sen intersektionaalisen down-syndroomaisen stripparin ketju, joka voimaantuu kun kun heiluu pers pystyssä euroviisuvoittobiisin tahtiin.

Ihmisillä on myös hassuja kuvitelmia siitä, että koko Suomessa on vain yksi Måneskin-fani kirjoittamassa nämä kaikki jutut. Bändin suosio on ohittanut jo esimerkiksi Rihannan striimausmäärät ja somessa on miljoonia bändiä koskevia julkaisuja. Me mammat olemme vain pieni kärpäsenkakka koko Måneskinin faniyhteisössä, mutta on meitä nyt enemmän kuin yksi 😁

Nyt kyllä loukkasit tuolla vertauksella kärpäsenkakkojen tunteita :( Jotain tasoa niilläkin sentään on.

Kerropa Winner Måneskinin top 5 biisit

Vierailija
6825/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hauskinta" tässä on se, että ihan samaa keskustelua jouduttiin käymään jo ketjun alkumetreillä ennen kuin ylläpito rauhoitti tilanteen ja lopetti nuo kiusalla tehdyt viestien poistot. Siis että naisten osoittama halu, hauskanpito ja aktiivisuus on vaarallista ja tuomittavaa, se pitää heti siivota pois näkyvistä! Hysteerisiäkin ovat, jos ei suostuta hyppimään muiden pillin mukaan ja mukauduta ja alistuta!

Ihan kammottavaa, miten edelleen on näkyvissä vuosisatoja vanhoja luutuneita käsityksiä.  Tämä ketju on toisaalta vain harmiton höpöttelyketju kepeästä aiheesta, mutta toisaalta paljastaa ja pitää sisällään niin paljon isompia asioita. <3

Sana ”hysteerinen” on tullut omiesi näppäimistöltä, kukaan muu ei ole teitä sellaiseksi kutsunut. Taitaa siinä sitten olla jotain totuutta. Älä kuitenkaan vääristele muiden sanomisia.

Miten ylläpito "rauhoitti" keskustelun alussa? Poisti 7000 ensimmäistä viestiä, vai?

Tervetuloa ketjuun vaan uudelle fanille 😊 Meillä on täällä sellainen ikuinen näkemysero, että kumpi on dom ja kumpi sub, Damiano vaiko Ethan. Mitä sinä olet mieltä: kumpi vie ja kumpi vikisee?

Minä vien ja sä vikiset. Etpä tuota edes tiennyt vastata siihen mitä kysyin, vaan narsistin lailla heitit uuden vastakysymyksen. Fookin' pathetic olet ylläpidoksi.

Sulle on vissiin IWBYS tuttu, niin tykkäätkö enemmän studioversiosta vai uudesta videosta? Mielelläni keskustelen kanssasi Måneskinistä, kun näytät omaavan niin vahvoja mielipiteitä 😊

Niin, miten ylläpito "rauhoitti" keskustelun? Et ole osannut vastata, lienetkö tyhmä kaiken muun lisäksi?

Mä voin vastata tähän, vaikka olen eri. Ylläpito moneen eri otteeseen palautti suuren läjän aiheettomasti poistettuja viestejä. Ihan vain sellaisia, jotka sisälsivät ihastelua tai - hui! - jopa osoituksia siitä, että naiset voivat haluta jotain julkisuuden henkilöä. Kammottavaa kannanottoa, eikö totta!

Hyvä eri, anna tuon toisen vastata huutoihinsa.

Nyt täytyy kyllä nostaa Vauvan ylläpidolle hattua, että he osaavat anonyymipalstalla erehtymättä tunnistaa jokaisen kirjoittajan sukupuolen ;D

Kuka vaan voi trollausmielessä tehdä vaikka kokonaisen ketjun naisten julkisuuden henkilöiden ihastelusta ja täyttää koko ketjun vastailemalla itselleen 7000 kertaa. Muutama vilpitön ihastelijanainen eksyy kuitenkin hämähäkinverkkoon joskus aina mukaan, niin kauan kuin ketju pysyy elintärkeällä näkyvyyspaikalla keskustelluimpien joukossa ja silloin heitetään sydämiä ja lepertelyä, kun samaan aikaan virnuillaan patongeille tai korseteille. Mikäli tämänkaltaista teiniX -käytöstä kyseenalaistaa millään lailla, niin poistelut tai ignore-pyynnöt alkavat, ilman minkäänlaisen ylläpidon vaikutusta asiaan.

Sivustolla on käytössä rekisteröity nimimerkki ylläpito, joka siis ei missään vaiheessa ole ketjussa käynyt ilmoittamassa, että nyt lapset kunnolla tai ketjua siistitään. Ehkä tämän aika olisi aina välillä.

Tää on winnerin harhoista hulvattomin. Että koko ketju on yhden ihmisen vastailua itselleen. 😂

Ehei, kyllä se hulvattomin harha on näillä palstafemakoilla jotka pelkäävät jonkun miehen jahtaavan ja kontrolloivan heitä tässä ketjussa :D

Totta, tosi hassua! Tervetuloa ketjuun, top 5 Måneskinin biisit?

Vierailija
6826/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä odotellaan ajatuksiasi Puolan esityksestä. Muistanko väärin, kun kerroit aiemmin ketjussa homoseksuaalisuudestasi?

Öh, etkö tiedä? Minä luulin, että olet Måneskin-fani kun pyörit täällä niin kiihkeästi. Outoa.

Öööö

Öööh

Unohdit nimimerkkisi! 😉

En ole koskaan käyttänyt nimimerkkiä. Äsken u’lisit siitä, kuinka täällä luullaan olevan vain yksi fani, mutta nyt niputatkin itse kaikki joksikin tietyksi nimimerkiksi.

Vierailija
6827/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kuule kauheasti aikaa siihen kun kirjoitan jonkun vastauksen joka sitten sivumafian toimesta sekunnissa poistetaan, etten mä ehdi kovin perehtyä Månskujen tekemisiin. Ehkä voit ystävällisesti laittaa linkin jos on joku konserttitaltiointi tai haastattelujuttu kyseessä, kun niitä esityksiä ja videolinkkejä täällä niin harvoin näkee, että ehkä siitä sitten voin katsella ja perehtyä asiaan.

Kiitoksia jo etukäteen, olet aivan ihana! pusi pusi hali hali

Vierailija
6828/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi soimaan Kuningaskobra päässä 🐍

Vierailija
6829/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7000 taas

Imekää vihaajat tikkaria 😁

Mä voisin nyt imeskellä Ethanin *köh* rumpukapulaa.

Varovasti sitten, kuulemani mukaan Ethanilla on keskivertoa suurempi rumpusetti.

Muistakaamme myös, että kun muut Morirò da Re -videolla ilmensivät salattuja puoliaan ja identiteettejään, niin Ethan se vaan kikkaili käärmeiden kanssa. 🙃

Olin jo unohtanut ja taas mennään.

Forgive me, Father, for I have sinned.

😃

Käärmeestäkään ei näköjään saa enää tässä maailmassa keskustella. Ainakaan kuningasboasta. 

Joka käyttää pinkkejä pöksyjä 💕

Vierailija
6830/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiliskohan sitä vielä kerran järkipuhetta?

Arvon winner ja muut ketjua inhoavat ja täällä tihutöitä tekevät. Meillä ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa ihasteluamme, jutteluamme, linkkien ja videoiden jakamista. Poistattamalla aiheettomasti viestejä meillä vain yhteishenki kasvaa, ja samalla tuhlaatte omaa aikaanne. Löytyisiköhän sille ajalle jotain rakentavampaa käyttöä?

Vierailija
6831/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hauskinta" tässä on se, että ihan samaa keskustelua jouduttiin käymään jo ketjun alkumetreillä ennen kuin ylläpito rauhoitti tilanteen ja lopetti nuo kiusalla tehdyt viestien poistot. Siis että naisten osoittama halu, hauskanpito ja aktiivisuus on vaarallista ja tuomittavaa, se pitää heti siivota pois näkyvistä! Hysteerisiäkin ovat, jos ei suostuta hyppimään muiden pillin mukaan ja mukauduta ja alistuta!

Ihan kammottavaa, miten edelleen on näkyvissä vuosisatoja vanhoja luutuneita käsityksiä.  Tämä ketju on toisaalta vain harmiton höpöttelyketju kepeästä aiheesta, mutta toisaalta paljastaa ja pitää sisällään niin paljon isompia asioita. <3

Sana ”hysteerinen” on tullut omiesi näppäimistöltä, kukaan muu ei ole teitä sellaiseksi kutsunut. Taitaa siinä sitten olla jotain totuutta. Älä kuitenkaan vääristele muiden sanomisia.

Miten ylläpito "rauhoitti" keskustelun alussa? Poisti 7000 ensimmäistä viestiä, vai?

Tervetuloa ketjuun vaan uudelle fanille 😊 Meillä on täällä sellainen ikuinen näkemysero, että kumpi on dom ja kumpi sub, Damiano vaiko Ethan. Mitä sinä olet mieltä: kumpi vie ja kumpi vikisee?

Minä vien ja sä vikiset. Etpä tuota edes tiennyt vastata siihen mitä kysyin, vaan narsistin lailla heitit uuden vastakysymyksen. Fookin' pathetic olet ylläpidoksi.

Sulle on vissiin IWBYS tuttu, niin tykkäätkö enemmän studioversiosta vai uudesta videosta? Mielelläni keskustelen kanssasi Måneskinistä, kun näytät omaavan niin vahvoja mielipiteitä 😊

Niin, miten ylläpito "rauhoitti" keskustelun? Et ole osannut vastata, lienetkö tyhmä kaiken muun lisäksi?

Mä voin vastata tähän, vaikka olen eri. Ylläpito moneen eri otteeseen palautti suuren läjän aiheettomasti poistettuja viestejä. Ihan vain sellaisia, jotka sisälsivät ihastelua tai - hui! - jopa osoituksia siitä, että naiset voivat haluta jotain julkisuuden henkilöä. Kammottavaa kannanottoa, eikö totta!

Hyvä eri, anna tuon toisen vastata huutoihinsa.

Nyt täytyy kyllä nostaa Vauvan ylläpidolle hattua, että he osaavat anonyymipalstalla erehtymättä tunnistaa jokaisen kirjoittajan sukupuolen ;D

Kuka vaan voi trollausmielessä tehdä vaikka kokonaisen ketjun naisten julkisuuden henkilöiden ihastelusta ja täyttää koko ketjun vastailemalla itselleen 7000 kertaa. Muutama vilpitön ihastelijanainen eksyy kuitenkin hämähäkinverkkoon joskus aina mukaan, niin kauan kuin ketju pysyy elintärkeällä näkyvyyspaikalla keskustelluimpien joukossa ja silloin heitetään sydämiä ja lepertelyä, kun samaan aikaan virnuillaan patongeille tai korseteille. Mikäli tämänkaltaista teiniX -käytöstä kyseenalaistaa millään lailla, niin poistelut tai ignore-pyynnöt alkavat, ilman minkäänlaisen ylläpidon vaikutusta asiaan.

Sivustolla on käytössä rekisteröity nimimerkki ylläpito, joka siis ei missään vaiheessa ole ketjussa käynyt ilmoittamassa, että nyt lapset kunnolla tai ketjua siistitään. Ehkä tämän aika olisi aina välillä.

Tää on winnerin harhoista hulvattomin. Että koko ketju on yhden ihmisen vastailua itselleen. 😂

Ehei, kyllä se hulvattomin harha on näillä palstafemakoilla jotka pelkäävät jonkun miehen jahtaavan ja kontrolloivan heitä tässä ketjussa :D

Tämän ketjun naisia ja naisoletettuja miehiä ei kukaan kyllä varmaankaan halua jahdata tai kontrolloida. Ja toiset kun niin tissit paljaina ja lahkeessa roikkuen yrittäisivät tehdä vaikutusta :(

Vierailija
6832/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon winner ja muut ketjua inhoavat ja täällä tihutöitä tekevät. Meillä ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa ihasteluamme, jutteluamme, linkkien ja videoiden jakamista. Poistattamalla aiheettomasti viestejä meillä vain yhteishenki kasvaa, ja samalla tuhlaatte omaa aikaanne. Löytyisiköhän sille ajalle jotain rakentavampaa käyttöä?

Miksi edelleen luulet, että minä poistan täältä yhtään ainoaa viestiä tai teen jotain tihutöitä ;D Samaan aikaan suurin osa kirjoittamastani kyllä poistattajien toimesta häviää lähes reaaliajassa ja sinusta se ei ole mitään kiusantekoa, vaan "järkipuhetta"?

Mulla on rakentava ehdotus tälle ketjulle, jonka yhteishenki haisee tosi pahalle. Älkää poistako mun viestejäni, alapeukuttakaa vaan jos siltä tuntuu, mutta antakaa muillekin kuin ahdasmielisimmälle ytimelle sanansija. Nyt oltaisiin jo vähintään 8000:ssa ;D

Vierailija
6833/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kuule kauheasti aikaa siihen kun kirjoitan jonkun vastauksen joka sitten sivumafian toimesta sekunnissa poistetaan, etten mä ehdi kovin perehtyä Månskujen tekemisiin. Ehkä voit ystävällisesti laittaa linkin jos on joku konserttitaltiointi tai haastattelujuttu kyseessä, kun niitä esityksiä ja videolinkkejä täällä niin harvoin näkee, että ehkä siitä sitten voin katsella ja perehtyä asiaan.

No niin, turhaa odotella, että näiltä jotain vastausta ystävällismieliseen viestiin vastineeksi saisi, koska ne on ehdollistettu siihen, että mä olen joku Månskujen vihollinen :/ Eli laitatteko linkkiä Puolan tapahtumista?

Vierailija
6834/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måneskinillä oli tv-keikka Puolassa, minkä tietäisit hyvinkin jos vaikka seuraisit ketjua ja lukisit meidän keskustelua etkä vain haistelisi omia pierujasi.

Moni meistä keskustelee kyllä mielellään Måneskinistä kanssasi, mutta se käy vaikeaksi, jos et seuraa bändiä etkä keskustelua vaan pelkästään shitpostaat aamusta iltaan.

Vierailija
6835/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edelleen luulet, että minä poistan täältä yhtään ainoaa viestiä tai teen jotain tihutöitä ;D Samaan aikaan suurin osa kirjoittamastani kyllä poistattajien toimesta häviää lähes reaaliajassa ja sinusta se ei ole mitään kiusantekoa, vaan "järkipuhetta"?

Mulla on rakentava ehdotus tälle ketjulle, jonka yhteishenki haisee tosi pahalle. Älkää poistako mun viestejäni, alapeukuttakaa vaan jos siltä tuntuu, mutta antakaa muillekin kuin ahdasmielisimmälle ytimelle sanansija. Nyt oltaisiin jo vähintään 8000:ssa ;D

Oisko vaikka siksi, että olet jo aikoja sitten kertonut haluavasi "vallata" tai kuolettaa ketjun?

Valtaosa sun viesteistä on itsestäsi puhumista. Lopuissa haukut joko Damianoa tai tähän ketjuun kirjoittavia. Millä lailla se mielestäsi on sopivaa sisältöä tänne?

Koetko, että ihmisellä ei saa olla tunnistettavaa nimimerkkiä?

7/7023 |

klo 13:45 | 24.5.2021

Jo on säälittävä ketjun aihe

tämähän oli täällä jo kauan ennenkuin kirjoitin ensimmäistäkään riviä tähän ketjuun, eikä ole minun kommenttini. Miksei sitä ole poistettu asiattomana, kun nyt ei saa minkäänlaista negatiivista tai positiivistakaan sanaa sanoa, vaan pelkkää auringonpaistetta pitää olla koko ajan? SUOSITTU bändi herättää aina tunteita puolesta ja vastaan, mutta täällä saa olla pelkästään puolesta jonkun "ihastelun" määrittäessä mitä saa sanoa. Tai sitten heittää kaksimielisyyksiä bändistä.

Vierailija
6836/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, turhaa odotella, että näiltä jotain vastausta ystävällismieliseen viestiin vastineeksi saisi, koska ne on ehdollistettu siihen, että mä olen joku Månskujen vihollinen :/ Eli laitatteko linkkiä Puolan tapahtumista?

Damiano suuteli IWBYS:in päätteeksi Thomasia ja piti puheen Pride-teemalla (love is love), mikä on aika iso juttu Puolan kontekstissa kun kyseessä oli kuitenkin TV-keikka ja maa, jossa vähemmistöjä ja naisia ajetaan koko ajan ahtaammalle.

Vierailija
6837/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka siksi, että olet jo aikoja sitten kertonut haluavasi "vallata" tai kuolettaa ketjun?

Valtaosa sun viesteistä on itsestäsi puhumista. Lopuissa haukut joko Damianoa tai tähän ketjuun kirjoittavia. Millä lailla se mielestäsi on sopivaa sisältöä tänne?

7/7023 |

tämähän oli täällä jo kauan ennenkuin kirjoitin ensimmäistäkään riviä tähän ketjuun, eikä ole minun kommenttini. Miksei sitä ole poistettu asiattomana, kun nyt ei saa minkäänlaista negatiivista tai positiivistakaan sanaa sanoa, vaan pelkkää auringonpaistetta pitää olla koko ajan? SUOSITTU bändi herättää aina tunteita puolesta ja vastaan, mutta täällä saa olla pelkästään puolesta jonkun "ihastelun" määrittäessä mitä saa sanoa. Tai sitten heittää kaksimielisyyksiä bändistä.

Sä puhut aina vain itsestäsi. Tämä ei ole winner-ketju, sulla on sellainen jo. Juuri kerroit, ettet oikein ole edes bändiin perehtynyt, joten mitä ihmeen annettavaa sulla tänne voisi olla?

Vierailija
6838/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7/7023 |

Tässähän on semmonen homma, että sinä et puhu bändistä hyvää etkä pahaa, vaan ihan vaan itsestäsi, et lainkaan Måneskinistä.

Måneskinin top 5 biisit?

Vierailija
6839/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi tykännyt tuosta winnerin omasta ketjusta löytyvästä "parabellum"-viestistä tähän ketjuun liittyen. Ehkä olisi jälleen parempi jättää vaan täysin huomiotta.

Vierailija
6840/22168 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7/7023 |

Sä puhut aina vain itsestäsi. Tämä ei ole winner-ketju, sulla on sellainen jo. Juuri kerroit, ettet oikein ole edes bändiin perehtynyt, joten mitä ihmeen annettavaa sulla tänne voisi olla?

Ehkä jos linkitän tänne vuorotellen IG-patonkikuvan ja kirjoitan AI KAMALA! voimme edelleen olla ystäviä? Sellainen ei minusta ole kauhean "annettavaa" myöskään, mutta sillä on selkeästi enempi fani.