Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4841/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos The Korsetti on liikaa, Moriro da Ren videota katsomaan. https://cryinbroke.tumblr.com/post/652995117070893056/m%C3%A5neskin-mor…

Vierailija
4842/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos The Korsetti on liikaa, Moriro da Ren videota katsomaan. https://cryinbroke.tumblr.com/post/652995117070893056/m%C3%A5neskin-mor…

Lisää korsetteja https://fi.pinterest.com/pin/323907398201414400/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CQTWKOxNrmK/?utm_medium=copy_link

Tässä vielä pahamaineinen korsetti. 😱😉

Vierailija
4844/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Karen poistelemassa muiden kommentteja. Kaikki jotka "puolustivat" korsettia ovat poistettu, mutta vastustavien kommentit on saanut jäädä. Ja myös kaikki ahdasmielisyyteen viitittaavat ovat olleet tälle Karenille liikaa..😁

Munkin kommentit joissa puolustin bändin tyyliä ovat hävinneet..hohhoijaa

Luojan kiitos kuvat Ethanista pinkeissä pöksyissä ovat säästyneet 😉

Kunnon Karen poistattaisi ne ensimmäiseksi 😅

Korsetti paha, kuningasboa hyvä. Enpä olisi ikinä arvannut että juuri tuossa kulkee ahdasmielisyyden raja 🤣

Käärmenäyttely! Mä en kestä näitä assosiaatioita ja mielikuvia, mitä mielikuvitukseni tuottaa.

Vierailija
4845/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningasboa! Voi herra mun vereni teidän kanssa!!

Vierailija
4846/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Karen poistelemassa muiden kommentteja. Kaikki jotka "puolustivat" korsettia ovat poistettu, mutta vastustavien kommentit on saanut jäädä. Ja myös kaikki ahdasmielisyyteen viitittaavat ovat olleet tälle Karenille liikaa..😁

Luojan kiitos kuvat Ethanista pinkeissä pöksyissä ovat säästyneet 😉

Kunnon Karen poistattaisi ne ensimmäiseksi 😅

Korsetti paha, kuningasboa hyvä. Enpä olisi ikinä arvannut että juuri tuossa kulkee ahdasmielisyyden raja 🤣

Käärmenäyttely! Mä en kestä näitä assosiaatioita ja mielikuvia, mitä mielikuvitukseni tuottaa.

Onko kenenkään muun toimistossa aivan liian kuuma?

Vierailija
4847/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/He3L37TchsN1Mk6e9

Lisää korsetteja..🔥😉

Vierailija
4848/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 000 viestin raja näköjään lähestyy. Olette mahtavia ja täysin kreisejä, Mona Lisat/Marlenat/ihastelijat. Patonkiosastolle terveisiä! Ja erityiskiitos kaikille syvällisempien viestien kirjoittajille ja omien elämäntilanteiden jakajille, olen samaistunut moneen tarinaan. 🖤💜

Haluan laittaa tähän nyt Torna a casan videon ihan vaan siksi, että kyseessä on suosikkikappaleeni, ja video on niin mielettömän kaunis.

-ap

Vierailija
4849/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks voitais kaikki laittaa tähän omia suosikkivideoita juhlan kunniaksi? Mulla nyt ei linkitys jostain syystä toimi, mut laittakaa te muut.

Vierailija
4850/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkivideoni joutui tarkistuksen kynsiin, kuinkahan kauan se siellä viipyy :'(

Mutta kiitos kaikille, ihanaa että on ollut paikka jossa elää tätä järjen vienyttä fanitushurahdusta todeksi <3

Vierailija
4851/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks voitais kaikki laittaa tähän omia suosikkivideoita juhlan kunniaksi? Mulla nyt ei linkitys jostain syystä toimi, mut laittakaa te muut.

Tämä. Ehdottomasti tämä:

Vierailija
4852/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan muu äidillisvivahteista suojeluvaistoa Damianoa kohtaan? Mulla se on noussut nyt viime päivinä pintaan. Kun on tuollainen poikkeusyksilö, herää myös ajatus siitä, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ”ettei nyt sattuis mitään”. Toivon niin kovasti, että hän – kuten koko muukin bändi – pitää psyykkisestä ja fyysisestä hyvivoinnistaan huolta tuossa nousukiidossa, joka varmasti vain päivä päivältä hurjenee! Onneksi hän vaikuttaa skarpilta tyypiltä, jolla on vielä kotijoukotkin tukemassa :)

Olen ihastunut koko bändiin, ensisijaisesti musiikkiin ja toissijaisesti ulkomusiikillisiin asioihin ja esiintymiseen. Lisäksi tykkään hirmuisesti tuosta yhteisestä energiasta, ryhmähengestä ja täältä tullaan -asenteesta mikä heillä on. Victoria on aivan upea pakkaus! Hänhän koko bändin on ilmeisesti alun perin perustanut. Asennetta riittää!

Vaikka he ovat kiistatta esteettis-tyylillis-seksuaalisesti upea pläjäys, eritoten Damiano, silti sydämeni läpättää eniten symppamis- ja musiikinfanittamis- ja suojeluvaistollisessa hengessä. Haluan niin kovasti, että heillä menee kaikki hienosti! Varmaan olisin polvet vatkulina Damianon katseen alla, silti soveltuisin ehkä parhaiten joksikin huolehtivaksi äitihahmoksi :D Varmaan ikäero tekee sen, olen itse jo 50+. Come to mama!

P.S. Se Hollannin meikkihaastattelu on harvinaisen hyvä! Monia kysymyksiä joita olisin itsekin halunnut kysyä. Ja aitoa symppaamista ja tsemppaamista ja välittämistä ja fanittamista.

MÅNESKIN! Oi milloin he tulevat Suomeen.

Minäkin tunnen suojeluvaistoa. Johtuu varmaan siitä että olen itsekin äiti, vaikka en ole kyllin vanha olemaan Damianon äiti :)

Olen yksi niistä, jotka eivät viehtyneet korsetista. Syy on pienen itsereflektion jälkeen aika ns alkukantainen - samaistun siis tähän huolehtivuuteen. Toivon etteivät tunne painetta tehdä koko ajan jotain eksentrisempää ja shokeeravampaa, koska heidän musiikkissa riittää jo pitkälle. Damiano on sanonut että tuntee olevansa ryhmän "isä", ja kantaa paljon vastuuta menestyksestä harteillaan. Toivon hänelle vain hyvää.

Tulin siihen tulokseen, että olen kuitenkin konservatiivisempi kuin ajattelinkaan. Myönnän. Yritän avata mieleni.

Joka tapauksessa toivon että pysyvät oikeasti uskollisena itselleen, eivätkä esim anna markkinointikoneiston yliseksualisoida itseään erottuakseen. Tämä on vain yksi näkökulma, eikä sen tarkoitus ole vähetellä ketään - bändin sanoma kun on suvaitsevuus, eikä se mihinkään muutu.

Mahtavaa kuulla että ovat esimerkillään antaneet monelle itsetuntoa toimia niin, ettei turhaan muiden mielipiteitä murehdi. Se nyt on sinänsä niin arvokasta, ettei the korsetilla ole väliä!

Kiva kuulla, ihana viesti! Siitä varmasti ollaan kaikki yhtä mieltä, että toivotaan koko bändille pelkkää hyvää ja että he eivät joudu stressin ja paineen alla tekemään ratkaisuja, joiden takana eivät itse seiso!

Ehkä ikä voi joillain tosiaan vaikuttaa siihen, miten näkee bändin: aikuisina ihmisinä, jotka kykenee huolehtimaan itsestään vai huolenpitoa tarvitsevina nuorina. Totta kai he ovat samaan aikaan molempia, niin kuin me kaikki ihmiset tarvitaan joskus huolenpitoa ja osataan myös itse huolehtia itsestämme. Itse olen 23 ja ehkä helpompi nähdä heidät ns. vertaisina ihmisinä ja vahvoina esikuvina, kun ovat samaa ikäluokkaa ja pidän itseänikin jo omista asioistani päätösvaltaisena ihmisenä :D (vaikka en tule varmaan ikinä käsittämään miten D voi olla mua 2 v nuorempi...) Totta kai he ovat tosi erityisessä tilanteessa, suuren huomion kohteena, mikä luo varmasti paineita.

Harmi, että asiallisia viestejä poistui, mutta ihastelu jatkukoon! :)

Vierailija
4853/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi ovat ihania yhdessä. 😛🔥

Vierailija
4854/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ehdottomasti tämä:

Tämä on live-esityksistä minunkin suosikki, mutta sitten on näitä kaikkia kivoja koostevideoita. Tosi vaikea valita vain yhtä, mutta olkoon se vaikka tämä:

Vierailija
4855/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa, tuo äsken linkitetty koostevideo onkin taas sitä "jäähylle"-osastoa... 

Vierailija
4856/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kanye West coveri on tosi hyvä. Siitäkin huolimatta, että keikka olikin järjestetty huonosti. Toivoisin heiltä lisää tällaisia kappaleita joissa on samanlaista energiaa ja asennetta kuin Zitti e buenissa.

Vierailija
4857/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan just tässä liveversiossa tuota tietynlaista eleettömyyttä. Ja sitä... tuskaa, millä Damiano tän aina tulkitsee.

Oon myös heikkona puku ja kraka -lookkiin, ei voi mitään <3

Vierailija
4858/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Paitsi olihan niissä kyllä aika ronskia haukkumista korsettitykkäämättömille, rehellisesti sanottuna🙏 Ja tämän kuuluisi olla ystävällismielinen ketju, jossa ei haukuta lyttyyn niitä joille ei korsetit tai joku muu juttu kolahda. Bändin sanomaa noudattaen

Vierailija
4859/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti mä luulen, että tuo elokuvamainen video on vähän eri asia kuin live jossain Saksassa tai missä nyt oli. Nimim. Ymmärtäjä

Vierailija
4860/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne tästä jauhaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi