Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Mä en ainakaan ole valmis luopumaan Mona Lisa -nimityksestä!
Ajatelkaas, jos Måneskin ei olis osallistunut Euroviisuihin ja me ei tiedettäis siitä mitään. Italialaiset olis vaan pitäneet tämän aarteen siellä itsellään ja naureskelleet partaansa, että: "Ettepä tiedä, mitä meillä täällä on, lällällää." Kauhea ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas, jos Måneskin ei olis osallistunut Euroviisuihin ja me ei tiedettäis siitä mitään. Italialaiset olis vaan pitäneet tämän aarteen siellä itsellään ja naureskelleet partaansa, että: "Ettepä tiedä, mitä meillä täällä on, lällällää." Kauhea ajatus.
😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me siis Damianon ihailijat, vai mikä se nimi oli? :) Mona Lisat taisi hävitä.
Ehkä tämä on pilkun viilaamista, mutta eikös se ollut
'Ihastelijat'? Musta kuulostaa kivalle. Jokainen tietysti saa nimittää itseään miten tahtoo.Nimim. Silmätseisoopäässäeisaaedesnukuttuadamioanoonliiankuumaoonkohantulossahulluksi-ihastelija.
Olihan se! Minäkin eilen silmät ristissä Damianon ihastelusta. On niissä hienoinen sävyero.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Hollannin eka haastis oli kivan rento, Thomas ja Ethankin ovat normia enemmän messissä englannista huolimatta. Latex-pätkää olette varmasti jo fanitileiltä nähneet, hiukan hämmentynyttä Damianoa taas :D
Oih, Damiano on tässä ja samoin siinä Humberto-shown haastattelussa ihanan hymyilevä. 😍 Hitsi kun näitä videoita tulee nyt siihen tahtiin ettei meinaa perässä pysyä, haluaisin katsoa ihan kaikki, mutta kun ei millään ehdi. Pitäisi varmaan yöllä tuijotella noita ja sitten kivasti silmät ristissä töihin aamulla. Joo, nyt taitaa mopo karata täällä lopullisesti... 😆
Vierailija kirjoitti:
Joko ryhmän nimi päätettiin? Minä äänestän Mona Lisoja :D
Minä haluaisin olla Marlena :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö jo tyyppien haastiksen ja esiintymisen Humberto Talkshowssa? Olin Berliinin liven jälkeen vähän peloissani et kuinkahan hyvin ne vetää, mutta nyt Damianon ääni oli saanut levättyä ja ääniteknisesti toimi kaikki hyvin. 👏🏻 Löytyy ainakin Instagramista Maneskinofficialfanclubin julkaisemana.
Spoiler vielä: Thomas kiipesi talkshown pöydälle soittamaan.
toi oli niin hyvä Humberto (kai se tyypin nimi on?) oli ihan innoissaan heh muutenkin kiva haastattelu
Mua jotenkin alkoi huolettaa ettei nuo taustajoukot (tai bändi itse) halua viedä heidän habitustaan liian eksentriseksi. Siinäkin kai joku raja - Damianon fanit ovat melkein kaikki naisia, ja hänkin siviilissä suht tavallinen mies, vaikkakin tietysti aivan järjettömän komea. Jos D alkaa koko ajan pukeutua korsetteihin jne, ehkä joitain faneja karisee. Tai sitten tulee uusia tilalle!
Oi että. Mä alan olla kohta liian pakkomielteinen Damianoon (ja Måneskiniin). Jää arkiset askareet turhan vähälle ja etenkin yöunet on jääneet liian vähälle kun nenä kiinni puhelimessa liikaa kun on niin kovin paljon ihasteltavaa. Harkitsen instagramin poistamista. Mä en kestä! Ihana Damiano!
Vertaistukea?!
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Mä alan olla kohta liian pakkomielteinen Damianoon (ja Måneskiniin). Jää arkiset askareet turhan vähälle ja etenkin yöunet on jääneet liian vähälle kun nenä kiinni puhelimessa liikaa kun on niin kovin paljon ihasteltavaa. Harkitsen instagramin poistamista. Mä en kestä! Ihana Damiano!
Vertaistukea?!
Mulla oli hullaantuneisuuden eka viikko aikamoinen, kyllä meinasi muu elämä kärsiä (onneksi osui monta vapaapäivää tuolle ajalle) kun oli kaiken kuvamateriaalin lisäksi bändin koko tuotanto tutustuttavana.. Nyt on ollut pakko sovitella tämä innostus muuhun elämään sopivaksi, mutta kyllä edelleen iltaisin (ja öisinkin, jos ei unta saa, ja lounastauoilla, ja ja ja...) tulee ihan liian tiiviisti tutkittua kaikkea aiheeseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea?!
Pahaksi on päässyt täälläkin tilanne. Tytär on rippileirillä ja poika... No, poika tykkää Måneskinista vähintään yhtä paljon kuin minäkin, joten mitään pidäkkeitä ei ole. Måneskin raikaa stereoista aamusta iltaan ja sitten tutkitaan netistä, että mitä uutta löytyy, voi herra mun vereni. Aina mulla on joku kierroksessa, jota fanitan, niin on ollut aina, mutta harvoin se näin pahaksi pääsee. Asiaa edesauttaa tietysti se, että tuoretta materiaalia tulee jatkuvasti, jostain 70- luvun bändistä nyt ei ehkä löydy niin hirvittävästi videoita tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin alkoi huolettaa ettei nuo taustajoukot (tai bändi itse) halua viedä heidän habitustaan liian eksentriseksi. Siinäkin kai joku raja - Damianon fanit ovat melkein kaikki naisia, ja hänkin siviilissä suht tavallinen mies, vaikkakin tietysti aivan järjettömän komea. Jos D alkaa koko ajan pukeutua korsetteihin jne, ehkä joitain faneja karisee. Tai sitten tulee uusia tilalle!
En tiedä mihin Damianon pitäisi pukeutua, että hänen viehätysvoimansa katoaisi. Hmm, ehkä käytän tämän illan sen pohtimiseen ja otan muutaman neuvoa-antavan sitä miettiessä. No, joo, tavallaan kyllä ymmärrän, mitä tarkoitat. Toivotaan, että ihmiset kuitenkin keskittyvät musiikkiin, eikä liikaa ulkonäköön. Mulle on jokseenkin sama, mitä heillä on päällä, mutta kai se on realistista ajatella, että silläkin on viihdebisneksessä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
On se jumalainen ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin Damianon pitäisi pukeutua, että hänen viehätysvoimansa katoaisi. Hmm, ehkä käytän tämän illan sen pohtimiseen ja otan muutaman neuvoa-antavan sitä miettiessä.
Hyvä idea! Minullakin on skumppa kylmässä ja internetin rajaton kuva- ja videovalikoima selattavana :D Tässähän tämä ilta ja yö menee rattoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea?!Pahaksi on päässyt täälläkin tilanne. Tytär on rippileirillä ja poika... No, poika tykkää Måneskinista vähintään yhtä paljon kuin minäkin, joten mitään pidäkkeitä ei ole. Måneskin raikaa stereoista aamusta iltaan ja sitten tutkitaan netistä, että mitä uutta löytyy, voi herra mun vereni. Aina mulla on joku kierroksessa, jota fanitan, niin on ollut aina, mutta harvoin se näin pahaksi pääsee. Asiaa edesauttaa tietysti se, että tuoretta materiaalia tulee jatkuvasti, jostain 70- luvun bändistä nyt ei ehkä löydy niin hirvittävästi videoita tai muuta.
Huolestuin vähän eilen kun meillä 8-vuotias hyräili I wanna be your slaven melodiaa vaikka sanoja ei osaakaan. Että onkohan äiti luukuttanut liikaa Måneskinia? Mutta onhan se siis tosi tarttuva biisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin Damianon pitäisi pukeutua, että hänen viehätysvoimansa katoaisi. Hmm, ehkä käytän tämän illan sen pohtimiseen ja otan muutaman neuvoa-antavan sitä miettiessä.
Hyvä idea! Minullakin on skumppa kylmässä ja internetin rajaton kuva- ja videovalikoima selattavana :D Tässähän tämä ilta ja yö menee rattoisasti.
Muistakaa sitten asianmukainen raportointi ✏️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jumalainen ❤
Ooooooohhhh! Mä rakastan tässä biisissä sitä miten kitara tulee mukaan, huomiota vaativana ja siinä on jotain mahtavaa intohimoa. Hitto, mikä biisi kaiken kaikkiaan ja kirsikkana kakun päällä tietysti Damiano.
Niin paljon kuin rakastankin tätä ketjua, niin mun on parasta pysyä poissa tämä ehtoo, koska pienessä sievässä mä jaksan jaaritella loputtomiin heidän musiikillisista ansioistaan, vaikka en itse osaa soittaa mitään, enkä niin sanotusti ymmärrä musiikista tai sen teoriasta yhtään mitään. Mut ehkä musiikissa ei olekaan kysymys teoriasta tai mitattavissa olevista asioista, vaan tunteista, joita se herättää.
Ehkä tämä on pilkun viilaamista, mutta eikös se ollut
'Ihastelijat'? Musta kuulostaa kivalle. Jokainen tietysti saa nimittää itseään miten tahtoo.
Nimim. Silmätseisoopäässäeisaaedesnukuttuadamioanoonliiankuumaoonkohantulossahulluksi-ihastelija.